آموزش حذف تاریخچه اطلاعات جستجو شده در ویندوز ۱۰

0

۱٫ ویندوز اکسپلورر را باز کنید . چند روش برای حذف اطلاعات جستجو شده وجود دارد . با ماوس یکبار بر روی کادر جستجو کلیک کنید تا سربرگ Search نمایش داده شود . سپس بر روی منوی recent searches کلیک کرده و گزینه Clear Search history را انتخاب کنید .

۲٫ روش بعدی بدون وارد شدن به منوی نامبرده شده می باشد .  کافیست در منوی جستجو کلیک راست کرده و گزینه Delete History را انتخاب کنید . بعد از انجام این عملیات ، برای این که از پاک شدن هیستوری مطمئن شوید ، در قسمت آدرس بار متنی را تایپ کنید. با تایپ متن  در نوار آدرس میبینید که تاریخچه پاک شده است.

۳٫ روش بعدی استفاده از منوی Folder Option می باشد . برای این کار ابتدا با استفاده از کلید های ترکیبی Win + E ، فایل اکسپلورر را باز کنید و سپس از تب view ، گزینه ی option را انتخاب کنید.
بر روی منوی File کلیک کرده و گزینه Change Folder and search option را انتخاب کنید . اینکار سریعتر پنجره تنظیمات را باز می کند .

4_حذف_تاریخچه_اطلاعات_جستجو_شده_در_ویندوز_10

۴٫ چک باکس دو گزینه مشخص شده را بردارید و بر روی کلید Clear کلیک کنید .

5_حذف_تاریخچه_اطلاعات_جستجو_شده_در_ویندوز_10

لینک مطلب

پاسخ دهید