Sunday 26 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 63046
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 می 2016 - 8:53
0 views بازدید

آیا رشد برندهای لوکس در چین پایان یافته است؟

گیگر : در یک دهه گذشته، چین نقش مهمی را در رشد بخش کالاهای لوکس ایفا کرده است. اما اکنون همه‌‏چیز تغییر کرده است. با‌‏توجه به مطالعات اخیر شرکت مشاوره Bain & Company، مصرف‌‏کنندگان چینی، بزرگ‌‏ترین سهم جهانی (۳۱ درصد) را در مصرف کالاهای لوکس به خود اختصاص داده‌‏اند. و در یک دهه گذشته، به‌‏لطف خریداران چینی در خارج‌‏از این کشور، بازار کالاهای لوکس در […]

گیگر :

در یک دهه گذشته، چین نقش مهمی را در رشد بخش کالاهای لوکس ایفا کرده است. اما اکنون همه‌‏چیز تغییر کرده است.

با‌‏توجه به مطالعات اخیر شرکت مشاوره Bain & Company، مصرف‌‏کنندگان چینی، بزرگ‌‏ترین سهم جهانی (۳۱ درصد) را در مصرف کالاهای لوکس به خود اختصاص داده‌‏اند. و در یک دهه گذشته، به‌‏لطف خریداران چینی در خارج‌‏از این کشور، بازار کالاهای لوکس در جهان تا ۷۲ درصد رشد داشته است.

(Statista)

به‌‏گفته «لوکا سولکا»، تحلیل‌‏گر شرکت سرمایه‌‏گذاری Exane BNP Paribas، «این داده‌‏ها نشان‌‏دهنده توسعه بی‌‏امان اقتصاد داخلی چین و میل فزاینده آن به داشتن کالاهای بهتر در زندگی است. این موضوع با تأثیر سردکنندگی کمپین ضد فساد چین بر تقاضای کالاها و جواهرات زیبا و لوکس ترکیب شده است.»


بسیاری از برندهای لوکس، بازار چین را در‌‏دست گرفته‌‏اند. اکنون کارشناسان این سئوال را مطرح می‌‏کنند که آیا آن‌‏ها بیش‌‏از اندازه در‌‏معرض دید قرار نگرفته‌‏اند.


در تحلیلی که سولکا انجام داده، ادامه فعالیت برندها را براساس تعداد فروشگاه‌‏های آن بررسی کرده است. بر این اساس، برند «ورساچی»، با حضور ۲۲درصدی فروشگاه‌‏هایش در چین، در بالاترین رتبه برندهایی قرار گرفته که بیش‌‏از اندازه در معرض دید قرار دارند. «مانکلر»، «تاد» و «دولچه و گابانا» در میان این‌‏گونه برندها قرار گرفته‌‏اند.


تنها برندهایی که کمتر در معرض دید هستند، «هرمِس»، «تیفانی» و «مایکل کورس» هستند. و به‌‏گفته سولکا، این نام‌‏های تجاری هنوز فرصت گسترش خرده‌‏فروشی در چین را دارند.

(Exane BNP Paribas analysis, RE-Analytics, Business of Fashion

پس‌‏از آن‌‏که «شی جین پینگ»، رهبر حزب کمونیست چین، در سال ۲۰۱۳ کمپین ضد فساد خود را به‌‏راه انداخت، فروش کالاهای لوکس در سرزمین اصلی چین روندی رو‌‏به‌‏کاهش داشته است. بسیاری از مقامات حزب و دوستان و همکاران بیشمار آن‌‏ها که به‌‏خاطر استفاده از کالاهای لوکس به‌‏عنوان رشوه برسر زبان‌‏ها افتاده‌‏اند، خرید این‌‏گونه کالاها را متوقف کرده‌‏اند.

 

کاهش رشد اقتصادی چین از اواسط ۲۰۱۵، ضربه دوم را به برندهای لوکس وارد کرده است. در‌‏حال حاظر برخی از این برندها شروع به بستن فروشگاه‌‏های خود در چین کرده‌‏اند.

 

 Bain & Company  در گزارش سال ۲۰۱۵ خود درباره بازار کالاهای لوکس در چین، اعلام کرد، «یکی‌‏از نتایج فرعی کاهش فروش داخلی، کاهش فروشگاه‌‏های اکثر برندهای لوکس است.»


«لوئی ویتون»، که گران‌‏بهاترین برند لوکس در جهان است، شش فروشگاه خود در چین را بست و تنها دو فروشگاه در سال ۲۰۱۵ بازگشایی کرد. این شرکت، به‌‏تازگی از بسته شدن دو فروشگاه دیگر در «شانگهای» و «شانشی» خبر داد.

به‌‏گزارش Bain، در‌‏همین‌‏حال، «گوچی»، پنج فروشگاه، «بربِری»، دو فروشگاه و «پرادا»، چهار فروشگاه خود را در سال ۲۰۱۵ در چین بستند. با‌‏توجه به کاهش تقاضا در چین، انتظار می‌‏رود فروشگاه‌‏های بیشتری در ماه‌‏های آتی در سراسر چین بسته شوند.


علاوه‌‏بر مشکلات صنعتی، شرکت‌‏های کالاهای لوکس از کاهش دادوستد در آوریل ۲۰۱۶ خبر می‌‏دهند که آن را ناشی‌‏از کاهش گردشگران چینی در اروپا می‌‏دانند. شرکت‌‏های بربری، پرادا، «کرینگ» و لوئی ویتون خبر از نتایج نا‌‏امیدکننده‌‏ای پس‌‏از حملات تروریستی به اروپا داده‎‌‏اند.

به‌‏گفته «برونو لَنز»، یکی‌‏از شرکای Bain در شانگهای، برندهای لوکس باید تمرکز خود را بیشتر بر مجموعه‌‏های منحصربه‌‏فرد و شیک، پایگاه‌‏ها و محتوای دیجیتالی و همچنین قیمت‌‏گذاری معطوف کنند تا در این زمانه سخت، در رقابت باقی بمانند.

منبع :مجله اینترنتی فوت و فن

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 86
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات