Monday 27 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 77874
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2016 - 12:13
0 views بازدید

آیا لیموترش برای درمان آنفلوآنزا مفید است یا خیر؟

گیگر : به گزارش ایران ناز یکی از پزشکان تغذیه معتقد است که مصرف لیموترش تاثیر چندانی برای درمان آنفلوآنزا ندارد.عرفان پورقبادی در گفت و گویی اظهار داشته است: لیموترش دارای ویتامین سی است که برای مقام کردن بدن در مقابل سرماخوردگی و آنفلوآنزا مفید است اما پس از مبتلا شدن فرد به بیماری تاثیر چندانی برای درمان ندارد.وی افزوده است:     با شیوع […]

گیگر :

به گزارش ایران ناز یکی از پزشکان تغذیه معتقد است که مصرف لیموترش تاثیر چندانی برای درمان آنفلوآنزا ندارد.عرفان پورقبادی در گفت و گویی اظهار داشته است: لیموترش دارای ویتامین سی است که برای مقام کردن بدن در مقابل سرماخوردگی و آنفلوآنزا مفید است اما پس از مبتلا شدن فرد به بیماری تاثیر چندانی برای درمان ندارد.وی افزوده است:

 

 

با شیوع بیماری آنفلوآنزا در کشور مردم تمایل زیادی به مصرف لیموترش پیدا کردند که باعث افزایش قیمت آن شد.این پزشک متخصص اضافه کرده است: مردم می توانند ویتامین سی مورد نیاز خود را از طریق مصرف دیگر خوراکی ها از جمله پرتقال، لیموشیرین و گوجه فرنگی تامین کنند.

 

آیا لیموترش برای درمان آنفلوآنزا مفید است یا خیر؟

 

پورقبادی با بیان اینکه ویتامین سی از جمله ویتامین های محلول در آب است، گفته است: برای تامین نیاز بدن به ویتامین سی باید این ویتامین بطور مداوم مصرف شود، چرا که امکان ذخیره آن در بدن وجود ندارد.وی افزوده است: ویتامین سی همچنین برای رشد و ترمیم بافت های بدن، درمان زخم ها و جای زخم و همچنین ترمیم و حفظ سلامت غضروف های استخوانی،

 

آیا لیموترش برای درمان آنفلوآنزا مفید است یا خیر؟

 

استخوان و دندان ها مفید می باشد.این پزشک در رابطه با منابع ویتامین سی گفته است: طالبی، مرکباتی همچون پرتقال، نارنج و گریپ فروت، کیوی، انبه، اناناس، توت فرنگی، تمشک، زغال اخته، هندوانه، کلم بروکلی، گل کلم، فلفل، اسفناج، کلم پیچ، شلغم تازه، گوجه فرنگی و کدوی حلوایی از جمله مواد سرشار از ویتامین سی هستند.

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 93
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات