Wednesday 25 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 81936
تاریخ انتشار : شنبه 9 جولای 2016 - 14:38
0 views بازدید

ایسنا رقیب خبرگزاری‌ها نیست

گیگر: مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره کسب جایگاه نخست کشوری برای دو سال پیاپی از سوی ایسنا، گفت: آنچه در این خبرگزاری حرف اول را می‎زند، انگیزه، علاقه و تعهد نیروها است. گروه رسانه: علی متقیان با بیان اینکه ایسنا یک مکتب خبری در کشور راه انداخته و اولین خبرگزاری غیردولتی به‌شمار می‌آید، گفت: در این خبرگزاری، بدون هرگونه ایجاد فضای رقابتی، فقط به […]

گیگر:

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره کسب جایگاه نخست کشوری برای دو سال پیاپی از سوی ایسنا، گفت: آنچه در این خبرگزاری حرف اول را می‎زند، انگیزه، علاقه و تعهد نیروها است.

گروه رسانه: علی متقیان با بیان اینکه ایسنا یک مکتب خبری در کشور راه انداخته و اولین خبرگزاری غیردولتی به‌شمار می‌آید، گفت: در این خبرگزاری، بدون هرگونه ایجاد فضای رقابتی، فقط به دنبال انتشار اخبار هستیم.


به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، وی که روز دوشنبه در بازدید از جهاددانشگاهی واحد استان قم، در جمع خبرنگاران ایسنا در این شهر صحبت می‌کرد، گفت: ایسنا در واقع رقیب هیچ خبرگزاری نیست بلکه به عنوان خبرگزاری پیشرو و اینکه سایر خبرگزاری ها پس از ایسنا ایجاد شدند، خود را به نوعی پدر خبرگزاری‌های دیگر می‌داند و با دید رقابتی به آنها نگاه نمی‎کند.

وی با اشاره به اینکه ایسنا قم باید آیینه تمام نمای استان باشد، افزود: ایسنا به عنوان خبرگزاری دانشگاهی باید اخبار مراکز علمی را به‌طور کامل پوشش داده و از نظرات اساتید دانشگاهی و محققان در ارائه راهکار برای بهبود وضعیت استان استفاده کند.

مدیرعامل ایسنا با یادآوری اینکه کسب جایگاه نخست کشوری برای دو سال پیاپی حاکی از تفاوت کار ایسنا با سایر خبرگزاری‌هاست، ادامه داد: حفظ اعتدال و انصاف، مخابره اخبار خوب، مفید و امیدبخش و جلب اعتماد مخاطبان، از رویکردها و اهداف اصلی خبرگزاری دانشجویان ایران است.

متقیان با تاکید بر اینکه این توفیق مرهون مسایل مادی نیست، بلکه مدیون تلاش و تعهد و انگیزه‌های نیروهای خدوم ایسناست، گفت: همین امر باعث شده است تا امروز در این جایگاه قرار گیریم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم سپری شدن 17 سال از عمر فعالیت این خبرگزاری، فضای این مجموعه کماکان دانشجویی باقی‌ مانده است، افزود: قم با توجه به جایگاه خاصی که در کشور دارد، نیازمند تقویت جدی در عرصه اطلاع‌رسانی است که در این راستا، راهبردهایی چون آموزش و جذب خبرنگار به ویژه در بین دانشجویان، از اولویت اصلی برخوردار است.

وی گفت: بنا داریم استان قم را آن‌گونه که شایسته استان است، به همگان بشناسانیم؛ چرا که معتقدیم با اعتمادسازی که امروز از سوی ایسنا در سراسر کشور صورت گرفته است، می‌توان استان قم را به خوبی معرفی کرد.

متقیان بیان کرد: نیروهای ایسنا در کل کشور، در واقع نیروها و بازوهای توانمند جهاددانشگاهی در کل کشور هستند و باید در خدمت اهداف متعالی این نهاد مقدس و انقلابی و علمی و فرهنگی باشند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اخبار و میدان خبری حوزوی در ایسنای قم، گفت: اخبار حوزه جایگاه بسیار مهمی در این خبرگزاری دارد و امید است در آینده بتوان جایگاه این اخبار را در خبرگزاری استانی قم تقویت کنیم.

متقیان با بیان اینکه ترجمه اخبار به زبان ایتالیایی در ایسنا جزو برنامه‌هاست، گفت: ایسنا در حوزه اخبار گردشگری و هنر ید طولایی دارد و با راه‌اندازی زبان ایتالیایی می‌توان ایران را به جهان به ویژه ملت ایتالیا معرفی کرد.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران، توجه و علاقه ایتالیایی‌ها به ایران‌گردی و هنر ایرانی را مورد توجه ویژه قرار داد و افزود: ایتالیایی‌ها عاشق ایران هستند و از تاریخ ایران به خوبی آگاهی دارند که تقویت اخبار حوزه سرویس گردشگری در این زمینه بسیار ارزشمند و موثر خواهد بود.

متقیان، با بیان اینکه یک پنجم اخبار در سایت مرکزی از طریق ترجمه اخبار در سرویس بین الملل، علمی و گردشگری است، گفت: ترجمه برخی اخبار عمومی نیز در راستای اطلاع رسانی برای مردم و مخاطب جالب و مفید خواهد بود.

انتهای پیام



لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 42
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات