بازیابی نوشته های از بین رفته در MS Office 2010

0

خبرگزاری میزان – در این آموزش با چگونگی بازگشت نوشته هایی که در ورد نوشته و SAVE نکرده اید با ما همراه باشید .

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حتما برایتان پیش آمده که در حال کار بر روی یک فایل word
هستید و به هر دلیلی بدون ذخیره کردن نوشته‌هایتان برنامه را بسته‌اید و
حسرت زحمتی که کشیده‌اید و به باد رفته را خورده‌اید. اما دیگر نگران
نباشید. با تمهیداتی که مایکروسافت در آفیس ۲۰۱۰ دیده، دیگر کمتر حسرت
خواهید خورد. می‌گویید چرا؟‌ برای یافتن دلیل و راه حل این مشکل بزرگ و
غم‌انگیز با ما همراه باشید …

کافیست
روی لبه‌ی فایل کلیک کنید، به بخش info بروید و روی دکمه‌ی مربع شکل
Manage Versions کلیک کنید. حالا منویی باز می‌شود که شما می‌بایست در آن
اولین گزینه یعنی Recover Unsaved Documents را انتخاب کنید. البته اگر در نرم‌افزار Excel هستید باید Recover Unsaved Workbooksو در نرم‌افزار PowerPoint باید Recover Unsaved Presentations را انتخاب کنید.


حالا
قاعدتاً باید لیستی از اجساد نوشته‌های پیشینتان را ببینید. آن بیچاره‌ای
را که می‌خواهید بازگردانیش کنید انتخاب و روی Open کلیک نمایید. حالا او
دوباره زنده شده و شما باید آن را بطور عادی ذخیره کنید.

لازم
به ذکر است فرایند بازیابی فقط بعد از ۴ روز از درگذشت نوشته‌هایتان
امکان‌پذیر است و بعد از آن، اجساد بطور خودکار برای همیشه دفن خواهند شد.

Microsoft Office‌ به طور خودکار هر چند دقیقه یکبار اسناد و
نوشته‌های شما را به طور موقت ذخیره می‌کند تا در صورت بروز مشکل احتمالی
بتوانید آن را بازگردانی کنید. اگر می‌خواهید فاصله زمانی بین
ذخیره‌سازی‌‌های خودکار را تغییر دهید باید مسیر File – Options – Save را طی کنید. بصورت پیش‌فرض هر ۱۰ دقیقه ذخیره‌ی خودکار صورت می‌گیرد. شما می‌توانید این مقدار را در بخش Save AutoRecover Information تغییر دهید. پیشنهاد من به شما ۳ تا ۵ دقیقه است.

/انتهای پیام/

خبرگزاری
میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما
به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای
منتشر می‌شود
.

گیگر:

لینک مطلب

پاسخ دهید