Tuesday 17 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 79077
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 ژوئن 2016 - 0:22
0 views بازدید

با مصرف این مواد غذایی ترمز پیری را بکشید

یک متخصص تغذیه گفت : برای به تاخیر انداختن سالمندی( به خصوص در بانوان) در مصرف روزانه خوراکی ها دقت بیشتری داشته باشید. این متخصص تغذیه گفت: ویتامین D یکی از مقادیری است که در عدس، لبنیات، تخم مرغ ، ماهی ، گوشت یافت شده و از پیری زودرس به خصوص در بانوان جلوگیری می کند.  وی با اشاره به اینکه بانوان در معرض کمبود […]

یک متخصص تغذیه گفت : برای به تاخیر انداختن سالمندی( به خصوص در بانوان) در مصرف روزانه خوراکی ها دقت بیشتری داشته باشید.

این
متخصص تغذیه گفت: ویتامین D یکی از مقادیری است که در عدس، لبنیات، تخم
مرغ ، ماهی ، گوشت یافت شده و از پیری زودرس به خصوص در بانوان جلوگیری می
کند. 

وی
با اشاره به اینکه بانوان در معرض کمبود کلسیم هستند یادآور شد: خوراکی
های حاوی مقادیر زیادی کلسیم مانند لبنیات و گوشت که منبع اصلی این ماده
است روزانه و هفتگی مصرف شود.

عزیزی
در ادامه بیان داشت: پروبیونیک های موجود در لبنیات مانند ماست، دوغ ،
پنیر و مشتقات آن می توانند از بروز پیری زودرس به خصوص در بانوان پیشگیری
کند. 

این
متخصص تغذیه در ادامه اظهار داشت: اسیدهای چرب امگا3 موجود در ماهی، روغن
کلزا،و همچنین مغز گردو و روغن کنجد نیز می تواند به مدت طولانی فرد را
جوان و شاداب نگه دارد. 

وی تاکید کرد: فیبر موجود در سبزیجات و میوه ها برای جلوگیری از یبوست به دلیل کم تحرکی در سالخوردگان بسیار مناسب است. 

عزیزی
بیان کرد: املاح معدنی مانند منیزیم که کمک کننده به تنظیم قند و فشارخون
هستند نیز از آن دسته خوراکی هایی است که در افزایش طول جوانی به اشخاص کمک می
کند.

انتهای پیام/ 

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 36
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات