Tuesday 28 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 31506
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فوریه 2016 - 6:42
3 views بازدید

برگزاری اولین جشنواره برترین بیمه‌گذاران باشگاه مشتریان در صنعت بیمه

گیگر : به گزارش صباایران به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”،مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه “ما ” ضمن تقدیر از دست اندر کاران راه اندازی باشگاه مشتریان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: بیمه “ما ” با راه اندازی باشگاه مشتریان به صورت عملیاتی توانسته است در راستای برقراری تعامل مناسب با بیمه گذاران و مشارکت دادن آنها در انتخاب بیمه نامه اقدام موثری […]

گیگر :

به گزارش صباایران به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”،مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه “ما ” ضمن تقدیر از دست اندر کاران راه اندازی باشگاه مشتریان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: بیمه “ما ” با راه اندازی باشگاه مشتریان به صورت عملیاتی توانسته است در راستای برقراری تعامل مناسب با بیمه گذاران و مشارکت دادن آنها در انتخاب بیمه نامه اقدام موثری در جلب نظر مشتریان انجام دهد.این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانک ملت ، در صدد راه اندازی سیستم بازاریابی مستقیم از طریق فضای مجازی است.
وی در ادامه با اشاره به آنکه نیروی انسانی بیمه “ما” از افتخارات این شرکت است افزود: به خردجمعی و مدیریت مشارکتی بسیار اعتقاد دارم و بر اساس همین اعتقاد نیز برای اولین بار در صنعت بیمه باشگاه مشتریان که یکی از اصول و زیر ساخت های بازاریابی مستقیم و آنلاین است در بیمه “ما” راه اندازی شده است.

مجید صفدری مدیرعامل بیمه “ما” با اشاره به آنکه باید مشتریان هر شرکت بیمه بر اساس میزان وفاداری طبقه بندی شوند گفت: با ایجاد بازاریابی مستقیم و آنلاین، تلاش کنیم تا مشتری به راحتی بتواند در فضای مجازی بیمه نامه های مورد نیاز خودش را انتخاب و خریداری نماید زیرا بیمه گری در دنیای امروز و در کشورهای پیشرفته به این سمت حرکت کرده است.

در بخش دیگری از این مراسم راد سعید، مدیرمشتریان حقوقی و بازاریابی شرکت بیمه “ما” در توضیح فعالیت باشگاه مشتریان گفت: در باشگاه مشتریان، بیمه گذاران بر حسب شاخص های خاصی ارزیابی، شناسایی و دسته بندی شده اند و پس از رتبه بندی مشتریان به سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم می شوند.
وی خاطر نشان کرد: هرکدام از دسته های مشتریان به 3 قسمت تک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره تفکیک می شوند و برای هر کدام از این دسته ها تخفیفات و امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

همچنین امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه “ما” در خصوص مشتری مداری گفت: شعار “مشتری ولی نعمت ماست” تنها در سخن نباید باشد و به دنبال راه های عملی برای نهادینه سازی این امر باشیم. هدف از راه اندازی این باشگاه این است که ارتباطمان را با بیمه گذار به بهترین وجه حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: سیستم امتیاز دهی مشتریان بر پایه میزان وفاداری بیمه گذاران است و بر همین مبنا باید تلاش کنیم تا وفاداری را در مشتریان خود افزایش دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور معاونین ، مدیران ارشد، مشاورین و تعدادی از مشتریان برگزیده بیمه “ما “برگزار شد از میان 50 مشتری برتر باشگاه مشتریان بیمه” ما5 نفر از طریق قرعه کشی انتخاب شده و با اهدا جوایز و تندیس جشنواره توسط مجید صفدری مدیر عامل این شرکت از آنان قدر دانی به عمل آمد.همچنین مشتریان برگزیده حاضر در این مراسم نیز ضمن اعلام نظرات و مشکلات خود در خصوص نیازهای بیمه ای مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

همچنین از سه تن از کارکنان برگزیده بیمه “ما” فاطمه باطنی، حمید طهماسبی فرد وزهرا تقویکه نقشی موثر در راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه “ما” داشتند قدردانی به عمل آمد.



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات