بر خلاف فاجعه گلکسی نوت ۷، سامسونگ همچنان یکی از پر رشدترین برندهای دنیای تکنولوژی است!

0

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Interbrand، سامسونگ توانسته جایگاه خود را در میان برندهای معتبر جهان حفظ کرده و ارزش برند خود را ۱۴ درصد افزایش دهد. شرکت‌های تکنولوژیک همچنان جایگاه خوبی در بین برند‌ها داشته و از ۱۰ برند برتر دنیا، ۶ شرکت متعلق به دنیای تکنولوژی است.

بر اساس این گزارش پرارزش‌ترین برند دنیا در سال ۲۰۱۶ اپل است. برند اپل با ۵ درصد افزایش به ارزش ۱۷۸.۱۱ میلیارد دلار رسید. برند گوگل با ۱۳۳.۲۵ میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد و شرکت های کوکاکولا، مایکروسافت و تویوتا در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند. بر خلاف اتفاقات بدی که برای نوت ۷ افتاد، سامسونگ رتبه ۷ خود را حفظ کرده و موفق شده ارزش برند خود را به ۵۱.۸ میلیارد دلار برساند. این غول کره‌ای یکی از سریعترین رشدها را در بین برندها دارد، ولی رشد برندهای فیسبوک، آمازون و اپل از آن بیشتر بوده است. تسلا نیز برای اولین بار وارد این رتبه‌بندی شده و در رتبه ۱۰۰ قرار می‌گیرد. بیشترین رشد برند متعلق به فیسبوک (۴۸ درصد)، آمازون (۳۳ درصد)، لگو (۲۵ درصد)، نیسان (۲۲ درصد) و آدوب (۲۱ درصد) است.

جز فرمپتون از Interbrand می‌گوید:‌

بنظر می‌رسد که بهترین برندهای جهانی نه تنها با تغییرات سازگار می‌شوند، بلکه تغییر را ایجاد می‌کنند. آنها می‌فهمند که آناتومی رشد، پیچیده، منحصربفرد و شخصی است. آنها به درون و بیرون خود نگاه می‌کنند، به بازارهای جدید وارد می‌شوند و تجربه بهتری ایجاد می‌کنند تا برند و تجارت خود را افزایش دهند.

عملکرد خوب سامسونگ نشان می‌دهد که اثر انفجار نوت ۷ چندان زیاد نخواهد بود.

گیگر:

لینک مطلب

پاسخ دهید