Friday 20 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 4006
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اکتبر 2015 - 20:29
6 views بازدید

تبلیغ سیستم ترمز خودکار مرسدس-بنز

گیگر : شرکت مرسدس-بنز اخیراً یک تبلیغ ویدئویی جذاب برای معرفی سیستم دستیار ترمز خود منتشر کرده است. در این تبلیغ کودکان با اتومبیل‌های اسباب‌بازی‌ بازی می‌کنند که تصادف نمی‌کنند. بچه‌ها عاشق بازی با اتومبیل‌های اسباب‌بازی هستند و معمولاً این بازی مربوط به تصادفاتی است که بین این اتومبیل‌ها اتفاق می‌افتد. این موضوع با دنیای بزرگ‌سالان کاملاً در تناقض است؛ زیرا هیچ‌کس دوست ندارد در […]

گیگر :

شرکت مرسدس-بنز اخیراً یک تبلیغ ویدئویی جذاب برای معرفی سیستم دستیار ترمز خود منتشر کرده است. در این تبلیغ کودکان با اتومبیل‌های اسباب‌بازی‌ بازی می‌کنند که تصادف نمی‌کنند.

بچه‌ها عاشق بازی با اتومبیل‌های اسباب‌بازی هستند و معمولاً این بازی مربوط به تصادفاتی است که بین این اتومبیل‌ها اتفاق می‌افتد. این موضوع با دنیای بزرگ‌سالان کاملاً در تناقض است؛ زیرا هیچ‌کس دوست ندارد در دنیای واقعی اتومبیلش تصادف کند. ایده این تبلیغ نیز از همین موضوع سرچشمه می‌گیرد و قصد دارد سیستم ایمنی جدید مرسدس-بنز را تبلیغ کند.

این ویدئوی تبلیغی دنیایی را به تصویر می‌کشد که مرسدس-بنز یک سری اتومبیل‌ اسباب‌بازی ساخته و از آهنرباهای قوی داخل آن‌ها استفاده کرده است. این آهنرباها مانع بازی تصادف کودکان شده و از برخورد اتومبیل‌ها با یکدیگر جلوگیری می‌کنند. البته کودکان از این شرایط راضی نیستند. مطمئناً ما هم در دوران کودکی خود دوست نداشتیم با چنین اسباب‌بازی‌هایی بازی کنیم. با این حال هدف مرسدس-بنز به خوبی در ویدئو بیان شده است.

هدف این ویدئو، جلب توجه به سیستم دستیار ترمز (Brake Assist System Plus) یا همان سیستم ترمز خودکار است که در اتومبیل جدید سی-کلس (C-Class ) به کار گرفته شده است. این فناوری از دو سیستم راداری، یکی در پشت لوگوی مرسدس-بنز روی گریل و دیگری روی سپر جلو بهره می‌برد تا وسایل نقلیه در حال حرکت در جاده را شناسایی کند و در صورت نیاز ترمز بگیرد. همچنین این سیستم به هنگام فعالیت، چراغ‌های عقب را به حالت چشمک‌زن درمی‌آورد تا به رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در پشت سرش قرار دارند، هشدار بدهد. سیستم دستیار ترافیک در تقاطع (Cross-Traffic Assist) نیز همین اقدامات را در چهارراه‌ها انجام می‌دهد. این در حالی است که سیستم ترمز ‌ایمنی (Pre-Safe Brake ) عابران پیاده را نیز شناسایی می‌کند.

این کمپین خلاقانه کار یک آژانس تبلیغاتی به نام Jung von Matt/Alster  در آلمان است.
 

منبع:cover

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 38
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات