ترفند جدید درآمدزایی از پیامک های تبلیغاتی

0

اتاق خبر 24: 

 اخیرا برخی ارسال کنندگان پیامک‌های تبلیغاتی برای فرار از هزینه تبلیغات روش‌های جدیدی را به کار می‌برند.

آنها از برخی امکانات و سرویس‌های اپراتورها برای این منظور استفاده می‌کنند.

برای مثال اپراتورهای تلفن‌همراه امکانی را برای پرداخت هزینه پیامک یا تماس توسط مشترک مقصد فراهم کرده اند.

به تازگی دیده شده که برخی ارسال کنندگان تبلیغاتی هزینه‌ پیامک را از مخاطبان دریافت می‌کنند.

 

1

 

برخی مشترکان پس از قبول هزینه پیامک متوجه می شوند که پیامک تبلیغاتی بوده و این موضوع باعث نارضایتی مشترکان می‌شود.

 

گیگر:

لینک مطلب

پاسخ دهید