Friday 20 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 69019
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ژوئن 2016 - 15:29
0 views بازدید

توصیه هایی برای تغذیه در دوران امتحانات

“پریسا ترابی” در گفت و گویی افزود: دانش آموزان در ایام امتحانات سعی كنند سه وعده غذای كامل بخورند و میان وعده های غذایی را در ساعت 10 صبح و میان وعده عصر و میان وعده شب هم قبل از خواب فراموش نكنند. وی افزود: مصرف یك لیوان شیر قبل از خواب هم برای خواب آرام در شب ها خوب است و دانش آموزان در […]


تغذیه فصل امتحانات

“پریسا ترابی” در گفت و گویی افزود: دانش آموزان در ایام امتحانات سعی كنند سه وعده غذای كامل بخورند و میان وعده های غذایی را در ساعت 10 صبح و میان وعده عصر و میان وعده شب هم قبل از خواب فراموش نكنند.

وی افزود: مصرف یك لیوان شیر قبل از خواب هم برای خواب آرام در شب ها خوب است و دانش آموزان در این فصل از تحصیل، غذای سنگین نخورند تا صبح با اشتها و سرحال بیدار شده و صبحانه كامل بخورند، چون صبحانه كامل به كارآیی ذهنی آنان در امتحانات خیلی كمك می كند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ؛ ترابی اظهار داشت: وجود برخی مواد مغذی در صبحانه كمك می كند به ذخیره انرژی در موقع امتحان، مثل تخم مرغ كه از گرسنگی در زمان امتحان پیشگیری می كند.وی اضافه كرد: عسل و كنجد هم به فعال شدن ذهن دانش آموزان كمك می كند تا از آموخته هایشان در امتحان بیشتر بهره ببرند.ترابی گفت: دانش آموزان همچنین در شب های قبل از امتحان از خوردن غذای چرب و سنگین اجتناب كنند.وی در خصوص مشكل عدم تمركز در امتحان نیز گفت: این دانش آموزان باید از لحاظ كم خونی بررسی شوند، دختر خانم ها به خصوص باید در منابع غذایی خود غذای آهن دار مصرف كنند، مثل غلات، حبوبات و انواع گوشت و در صورت كم خونی زیاد ضمن مراجعه به پزشك، قرص آهن مصرف كنند.

ایران استور



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 38
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات