جدال کودک سه ساله با مرگ / آنتی‌بیوتیک حادثه آفرید + تصاویر

0

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس، مادر یک پسر بچه سه ساله آمریکایی، برای رفع عفونت گوش کودکش به او آنتی‌بیوتیک داد اما بدن این کودک به مصرف آنتی‌بیوتیک به‌قدری واکنش منفی نشان داده است که از آن به عنوان یک سندرم نادر یاد می‌شود.

به گفته‌ پزشکان تگزاس، این کودک که کای نام دارد، 4 هفته است که در بیمارستان و در بخش مراقبت های ویژه بستری‌ است که از این مدت ده روز نیز در کما بوده و با مرگ و زندگی می‌جنگیده است. این واکنش نادر، اهالی تگزاس را به شوکی فرو برده که در مصرف دارو و مراجعه‌ کمتر به پزشک تجدید نظر کنند.

پوست بدن کای هر دو روز کاملاً توسط پزشکان گرفته می‌شود تا شاید امیدی برای بهبود این کودک حاصل شود.

جولیا، مادر کای که 42 ساله است می گوید: صورت و بدن پسرم به قدر حساسیت نشان داده که انگار در آتش به شدت سوخته است. علاوه بر این تمام دهان کای و بعضاً اعضای بدن او با تاول پوشیده شده است.

پزشکان می‌گویند این سندروم، یک در یک میلیون نفر اتفاق می‌افتد. تلاش همه پزشکان این بیمارستان بر زنده ماندن کای و عبور از این چالش است اما در نهایت راه درمانی وجود ندارد. امید تنها بر این است که شرایط بدتر نشود.

/انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

پاسخ دهید