Wednesday 1 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 6286
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اکتبر 2015 - 2:47
5 views بازدید

درمان خروپف با این ورزش های ساده

خروپف یک مشکل شایع است که می‌تواند بر اثر خستگی بیش از حد در طول روز یا بر اثر مشکلات سلامتی و تنفسی باشد.   طی انتشار مجله پزشکی کالج آمریکا مطالعات جدید بیان می‌کند یک راه طبیعی برای جلوگیری از خروپف وجود دارد. البته این راه حل برای افرادی می‌باشد که خروپف خفیف یا متوسطی دارند. نویسنده جوالدولورنزی-فیلو در طی مطالعات بر این باور […]

خروپف یک مشکل شایع است که می‌تواند بر اثر خستگی بیش از حد در طول روز یا بر اثر مشکلات سلامتی و تنفسی باشد.

 

طی انتشار مجله پزشکی کالج آمریکا مطالعات جدید بیان می‌کند یک راه طبیعی برای جلوگیری از خروپف وجود دارد.

البته این راه حل برای افرادی می‌باشد که خروپف خفیف یا متوسطی دارند.

نویسنده جوالدولورنزی-فیلو در طی مطالعات بر این باور است که خروپف از طریق ارتعاش بافت نرم و عضلانی ایجادمی‌شود محققان این دانشگاه با قرار دادن سنسورها شدت صدای 22 مرد و 17 زن را ثبت کرده‌اند. مردم به دو گروه تقسیم شوند گروه اول با استفاده از نوار بینی، تمرینات تنفسی عمیق و تمیز کردن مسیر بینی سه بار در روز مورد آزمایش قرار گرفته‌اند گروه دوم نیز علاوه بر تمیز کردن مسیر بینی سه بار در روز از ورزش مخصوص کام و زبان هم استفاده کردند. سپس از سه ماه نتایج بدست آمده نشان داد که 36 درصد گروه اول میزان صدای خروپف آن‌ها کاهش یافته است اما گروه دوم حدود 59 درصد شدت صدا کمتر شده است.

با توجه به این نتایج روش گروه دوم برای درمان خروپف موثرتر است.

6 حرکت ورزشی کام و زبان برای بهبود خروپف به شرح زیر است:
1- نوک زبان خود را 20 مرتبه به سقف دهان فشار داده و آن را به سمت عقب حرکت دهید .

2-زبان خود را 20 مرتبه از دهان خارج کنید.

3-نوک زبان را بر پشت دندان‌های جلو قرار داده و آن را به سمت پایین و پشت دندان‌ها 20 مرتبه با فشار هدایت کنید.

4- دهان خود را باز کرده و تلاش کنید زبان کوچک خود را حرکت دهید.

5- با انگشت سبابه خود، عضلات گونه که دور از دندان هستند را ده مرتبه فشار دهید.

6- به حالتقورت دادن زبان خود را بلند کنید اما عضلات گونه را سفت نکنید.

انتهای پیام /

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 49
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات