Thursday 2 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 105049
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 سپتامبر 2016 - 6:12
0 views بازدید

در هر شکایت کتبی 100 شکایت شفاهی نهفته است/ نبود بیمه حرفه ای از مهمترین دغدغه های کادر پزشکی

یک متخصص پزشکی قانونی بیان کرد: اختصاص زمان اندکی به مصاحبه با بیمار و همراهان وی برای شرح دقیق بیماری در ایجاد آرامش روحی آنها و کاهش شکایات پزشکی بسیار موثر است. آزاده معماریان متخصص پزشکی قانونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص اقدامات پیشگیری از بروز شکایات پزشکی، بیان […]

یک متخصص پزشکی قانونی بیان کرد: اختصاص زمان اندکی به مصاحبه با بیمار و همراهان وی برای شرح دقیق بیماری در ایجاد آرامش روحی آنها و کاهش شکایات پزشکی بسیار موثر است.

آزاده معماریان متخصص پزشکی قانونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص اقدامات پیشگیری از بروز شکایات پزشکی، بیان داشت: با توجه به بررسی های انجام شده، در مقابل هر شکایت شفاهی 4 بیمار ناراضی و در هر شکایت کتبی 100 شکایت شفاهی نهفته و برآورد این اعداد حاکی از وجود 400 بیمار ناراضی به ازای هر شکایت کتبی است. 

وی تفهیم دقیق بیمار و همراهان وی از وضعیت بیماری را ضروری دانست و افزود: در صورت عدم شرایط مناسب بیمار و احتمال بروز عوارض جدی ناشی از درمان و حتی مرگ، باید حتما قبل از شروع سیر درمان تمام نکات به بیمار و همراهان وی اطلاع داده شود. 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به توجه کامل پزشک به گوینده، همدردی با وی و همچنین عدم نا امیدکردن بیمار در عین واقع گرا بودن را در کاهش شکایات پزشکی موثر برشمرد و اظهار داشت: اختصاص زمان اندکی برای مصاحبه با بیمار و یا همراهان وی در توجیه شرایط نامناسب و بدحالی بیمار تاثیر به سزایی در آرامش روحی آنها دارد. 

وی رعایت استانداردهای لازم و اعلام کمبودهای موجود به مراجع بالاتر را از جمله مسئولیت های کادر پزشکی عنوان کرد و افزود: در صورت شکایت از کادر درمانی توصیه می شود با هماهنگی کامل مسئولین بیمارستان، پزشک با سایر افراد کادر متحد بوده و در تقابل با یکدیگر نباشند. 

معماریان رفتار مناسب کادر درمانی با بیمار را از جمله مهمترین وظایف آنها خواند و اظهار داشت: نبود بیمه مسئولیت حرفه ای برای کادر پزشکی از مهمترین دغدغه های آن ها است. 

وی با تاکید بر ثبت دقیق اقدامات درمانی انجام شده به همراه تاریخ، ساعت، مهر و امضاء در پرونده بیمار، یادآور شد: در صورت لزوم جراحی، حتما باید از بیمار و یا همراهان او رضایت نامه ای با شرح کامل عوارض ناشی از درمان و جراحی گرفته شود.

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 49
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات