Saturday 21 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 41325
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مارس 2016 - 19:04
4 views بازدید

دستگاه هایی که در سال 2016 جایگزین تبلت ها خواهند شد

بررسی وضعیت بازار درباره تبلت ها نیازی به تخصص ویژه ای ندارد. کافی است نگاهی به عنوان های معرفی شده جدید و همچنین تمایل کاربران به ارتقای تبلت ها بیندازید تا به خوبی مشاهده کنید تبلت ها در سراشیبی محبوبیت قرار گرفته اند. دستگاه هایی که تا پیش از آیپد نسل اول در گوشه ای از دنیای تکنولوژی تنها مورد استفاده بخش خاصی از کاربران […]

دستگاه هایی که در سال 2016 جایگزین تبلت ها خواهند شد

بررسی وضعیت بازار درباره تبلت ها نیازی به تخصص ویژه ای ندارد. کافی است نگاهی به عنوان های معرفی شده جدید و همچنین تمایل کاربران به ارتقای تبلت ها بیندازید تا به خوبی مشاهده کنید تبلت ها در سراشیبی محبوبیت قرار گرفته اند. دستگاه هایی که تا پیش از آیپد نسل اول در گوشه ای از دنیای تکنولوژی تنها مورد استفاده بخش خاصی از کاربران بودند و بعد از شبه انقلابی که استیو جابز به راه انداخت به یکی از محبوب ترین گجت های الکترونیکی دنیا تبدیل شده بودند، حالا مدتی است که باز هم محبوبیت خود را به تدریج از دست می دهند و گویا کاربران علاقه ای به نو کردن آنها (آنگونه که درباره تلفن های هوشمند اتفاق می افتد) ندارند. اما بر اساس گزارشات و تحلیل های دقیق منتشر شده، دسته نوظهوری از ابزارها وجود دارند که می توانند در سال 2016، جانشین تبلت ها شوند.

روز گذشته موسسه IDC در گزارشی پیش بینی کرد که فروش تبلت ها در سال 2016 نسبت به سال قبل با کاهشی 5.9 درصدی روبرو شود و به این ترتیب به 195 میلیون دستگاه برسد. اما بخش جدیدی از تبلت ها که به دستگاه های 2 در 1 یا تبلت – لپ تاپ معروف هستند در حال کسب محبوبیت بیشتر در بین کاربران بوده و مدل هایی مانند سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک مایکروسافت، Pixel C گوگل و آیپد پرو اپل قادرند کاربران را به خرید این دستگاه ها جذب کنند. بر اساس پیش بینی IDC، تبلت های 2 در 1 تا سال چهار سال آینده از فروش 16.6 میلیون دستگاهی خود در سال جاری به 63.8 میلیون دستگاه خواهند رسید و رشدی 73 درصدی را به صورت سالانه تجربه خواهند کرد. همچنین بر اساس این گزارش، تبلت های ویندوزی بیشترین رشد را تجربه کرده و 53.3 درصد از بازار را در اختیار خواهند گرفت. این در حالی است که تبلت های اندرویدی با رشدی روبرو نشده و تبلت های اپلی نیز نمی توانند به رشد اولیه خود در سال های قبل باز گردند.

چنین تغییری در الگوی خرید کاربران می تواند نتیجه گیری های متفاوتی را به وجود آورد. در درجه اول باید گفت کاربرانی که از گجت های دیجیتال خود به عنوان مصرف کننده محتوا استفاده می کنند تمایل دارند از تلفن های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ استفاده کنند و علاقه ای به خرید تبلت ها ندارند. در سوی دیگر، کاربرانی که به تولید محتوا می پردازند تبلت های 2 در 1 ویندوزی را بهترین گزینه برای این کار می دانند و به همین دلیل رو به استفاده از ابزارهایی مانند سرفیس پروها می آورند. باید دید چنین اتفاقی باعث به وجود آمدن چه تغییراتی در سیاست گذاری شرکت های تولید کننده شده و تکنولوژی های جدیدی که برای این دستگاه ها معرفی می شوند بیشتر روی چه حوزه هایی متمرکز خواهند بود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 38
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات