دسرهای چربی سوز و رژیمی+ تصاویر

0

بر خلاف باور عموم که فکر می‌کنند بیشتر دسرها کالری زیادی را وارد بدن می‌کنند و سبب افزایش وزن می‌شوند، برخی دسرها مغذی و چربی‌سوز هستند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ برخی از دسرها علاوه بر خوش طعم بودن مواد سالم و مغذی را وارد بدن می‌کنند که می‌توانند علاوه بر کمک به کاهش وزن سلامتی عمومی بدن را نیز تضمین کنند. در اینجا به یکی از خوش‌مزه‌ترین، ارزان‌ترن و سالم‌ترین دسرها اشاره می‌کنیم که دهانتان را آب میندازد.
دسرهای چربی سوز و رژِمی+ تصاویر

مواد لازم برای تهیه خمیر دسر

یک فنجان آرد زده‌شده

نصف فنجان جو

سه چهارم فنجان شکر قهوه‌ای

یک چهارم قاشق چای خوری نمک

نصف قاشق چای خوری جوش شیرین

نصف قاشق چای خوری دارچین

8 قاشق چای خوری کره آب‌شده

2 قاشق چای خوری آب لیمو

دسرهای چربی سوز و رژِمی+ تصاویر

مواد لازم برای روی دسر

دو فنجان کرن‌بری تازه

دو فنجان بلوبری تازه

یک فنجان ماست

یک قاشق چای خوری پودر وانیل

نصق قاشق چای خوری عصاره لیمو

3 قاشق چای خوری آرد

نصف فنجان شکر قهوه‌ای

سه چهارم فنجان گردو

یک چهارم فنجان نمک دریایی

دسرهای چربی سوز و رژِمی+ تصاویر

طرز تهیه

دمای فر را بر روی 325 فارنهایت تنظیم کنید. کف قابلمه‌ای را چرب کنید و کف آن کاغذ مخصوص کیک قرار دهید. مواد خمیر را را در مخلوط کن بریزید تا خرد و یک دست شود. سپس آن را با کره آب شده و آب لیمو ترکیب کنید. این مواد را کف قالبمه بریزید. سپس سایر مواد را نیز با مخلوط کن خرد و ترکیب کنید. به مدت 45 تا 50 دقیقه آن را در دمای 325 فارنهایت قرا دهید و بگذارید روی آن کاملا طلایی شود. بعد از خنک شدن می‌توانید آن را میل کنید.

دسرهای چربی سوز و رژِمی+ تصاویر

منبع: YahooHealthUK

انتهای پیام/

لینک مطلب

پاسخ دهید