Sunday 26 February 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 33264
تاریخ انتشار : جمعه 19 فوریه 2016 - 7:44
3 views بازدید

رشت رتبه نخست غذای خلاقانه جهان +عکس

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، همزمان با سومین روز برپایی نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، نشست تخصصی گردشگری غذا با حضور کارشناسان، محققان و صاحبنظران برگزار شد، در این نشست مسائل مختلف مرتبط با گردشگری غذا و اهمیت صنعت غذا در حوزه گردشگری بحث و بررسی شد. مهسا مطهر یکی از سخنرانان این نشست که به موضوع رابطه  بین فرهنگ […]

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، همزمان با سومین روز برپایی نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع
وابسته، نشست تخصصی گردشگری غذا با حضور کارشناسان، محققان و صاحبنظران
برگزار شد، در این نشست مسائل مختلف مرتبط با گردشگری غذا و اهمیت صنعت غذا
در حوزه گردشگری بحث و بررسی شد.

مهسا مطهر یکی از سخنرانان این
نشست که به موضوع رابطه  بین فرهنگ و خوراک در عرصه گردشگری پرداخت، گفت:
یکی از ویژگی‌های مکتب آشپزی و سفره ایرانی جا افتاد غذاست، جا افتادن غذا
یکی از ویژگی‌های سفره ایرانی و طعم ایرانی است. در صورتیکه در چین و ژاپن
غذا فقط کمی تفت می‌خورد و به خوبی پخته نمی‌شود اما در سبک ایرانی پختن و
در هم رفتگی مزه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه رشت رتبه نخست در
غذای خلاقانه در یونیسکو را دارد، عنوان کرد: آرایش غذا در مکتب ایرانی با
غذای دیگر کشور ها فرق دارد که نیازمند بازبینی است.

به گزارش میراث
فرهنگی، نصر الله پیشرو – استاد دانشگاه نیز در سخنرانی خود به جایگاه
صنعت غذا در صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: ما علم آشپزها را باید بالا
ببریم تا گردشگران از آن لذت برده و جذب گردشگر داشته باشیم.

وی به
شکل ظاهری غذاها اشاره کرد و گفت: جاذبه ظاهر غذاها باید بر اساس سلیقه
گردشگران خارجی تنظیم شود زیرا این موضوع می‌تواند نقش مهمی در گردشگران
داشته باشد.

پیشرو اضافه کرد ما باید خود را به زیر ساخت‌های دیگر کشورها نزدیک کنیم و در عین حال زیرساخت های خودمون را نیز حفظ کنیم.

طاها سلامی – کارشناس گردشگری گفت: بازاریابی اجتماعی یعنی اینکه به خودت
فکر کن به سازمان، به جامعه، به برند، به فرهنگ، بازاریابی یعنی  هنر
زندگی. بشر در دنیا یک برابر و نیم درآمدش را هزینه غذا می‌کند.

وی
با بیان اینکه رفتار یک گردشگر از نیازش شروع می‌شود، گفت: ما در سر سفره
علاوه بر نیاز گرسنگی، امنیت غذا را هم باید حفظ کنیم و همچنین امنیت
اجتماعی.

این کارشناس گردشگری خاطرنشان کرد: غذای محلی نقش اساسی در انتخاب گردشگر دارد و می‌تواند نماد فرهنگی آن کشور باشد.

/انتهای پیام/

خبرگزاری میزان:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به
معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای
منتشر می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 46
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات