Saturday 21 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 6512
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اکتبر 2015 - 9:24
8 views بازدید

سامسونگ در سال 2015 به‌عنوان هفتمین برند دنیا معرفی شد

خبرگزاری میزان – سامسونگ در سال 2015 عنوان هفتمین برند برتر جهان را به خود اختصاص داد. شرکت مشاوره اینتربرند (Interbrand) در جدیدترین گزارش سالانه خود، 100 برند برتر دنیا را معرفی کرد که بنا بر این گزارش، سامسونگ در رتبه هفتم برندهای برتر دنیا ایستاده است. ا به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از اخبار رسمی؛ اینتربرند هرساله با تحلیل داده‌هایی […]

خبرگزاری میزان – سامسونگ در سال 2015 عنوان هفتمین برند برتر جهان را به خود اختصاص داد. شرکت مشاوره اینتربرند (Interbrand) در جدیدترین گزارش سالانه خود، 100 برند برتر دنیا را معرفی کرد که بنا بر این گزارش، سامسونگ در رتبه هفتم برندهای برتر دنیا ایستاده است. ا

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از اخبار رسمی؛ اینتربرند هرساله با تحلیل داده‌هایی همچون پاسخ به نیازها و انتظارات مشتریان و عملکرد مالی موفق، «صد برند برتر دنیا» را معرفی می‌کند.

اینتربرند و انتخاب «صد برند برتر جهان»

با توجه به اهمیت برند در دنیای تجارت، هرساله نهادهای مختلف اقتصادی و مراکز آماری، فهرستی از برترین برندهای دنیا معرفی می‌کنند. یکی از معتبرترین فهرست‌ها، گزارشی است که اینتربرند (Interbrand) هرساله بر اساس عملکرد مالی برند و جایگاه برند منتشر می‌کند. این مرکز تلاش دارد با انتشار لیست بهترین و ارزشمندترین برندهای جهان، مشتریان و سرمایه‌گذاران را به بهترین انتخاب‌های ممکن هدایت کند. اینتربرند، شبکه‌ای گسترده و متشکل از 33 دفتر و نمایندگی در 27 کشور جهان است و یکی از برترین مراکز مشاوره بین‌المللی در امور مربوط به «برندینگ» محسوب می‌شود. سابقه فعالیت این مرکز به سال 1974 بازمی‌گردد و امروزه نیز نقش مهمی در انتشار و توسعه فرهنگ برندسازی در دنیای تجارت ایفا می‌کند.

در مسیر بیستم تا هفتم

سامسونگ برای نخستین بار در سال 2005 به جمع 20 برند برتر راه یافت و هفت سال بعد، یعنی سال 2012 موفق شد در فهرست «برترین برندهای دنیا»، به رتبه نهم صعود کند. معرفی مداوم محصولات خلاقانه‌ای مانند موبایل‌های هوشمند و نسل جدید تلویزیون‌ها و همچنین استراتژی بازاریابی این برند، نقش مهمی در این جهش چشمگیر داشته است. در سال 2013، سامسونگ به دلیل حضور پررنگ و موفق در بازار تلفن‌همراه و تبلت و همچنین توسعه محصولات پوشیدنی، به‌عنوان رده هشتم جهانی معرفی شد.

نوآوری‌های مستمر سامسونگ در زمینه طراحی و تولید تلویزیون‌های منحنی و هدست واقعیت مجازی Gear VR، استانداردهای جدیدی در دنیای فناوری تعریف کرده است. در نهایت، در سال 2014، سامسونگ با ارزشی معادل 45 میلیارد دلار توانست رتبه هفتم برند برتر سال را از آن خود کند؛ این در حالی‌ است که شش برند اول آمریکایی بودند و سامسونگ به‌عنوان نخستین برند غیرآمریکایی در بین صد برند برتر معرفی شد.

اس.‌پی کیم، مدیر بخش بازاریابی سامسونگ الکترونیکس، در این باره گفت: «ما همچنان به تلاش برای تبدیل شدن به یک برند الهام‌بخش ادامه می‌دهیم. سامسونگ با خلق ایده‌های نوآورانه و فناوری‌های نوین، توانایی کشف تجربه‌های جدید را در اختیار مردم قرار می‌دهد و زندگی آنها را بهبود خواهد بخشید.»

تداوم موفقیت: رتبه هفتم جهانی

سامسونگ در سال 2015 موفق شد همچنان جایگاه خود را در فهرست «ده برند برتر دنیا» حفظ کند. در این فهرست، ارزش برند سامسونگ 45.297 میلیون دلار تخمین زده شده که رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

بنا بر گزارش اینتربرند، تداوم خلاقیت و معرفی محصولات و خدمات نوآورانه سامسونگ، رهبری بازارهای تلفن‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و نیمه‌هادی‌ها و همچنین کمپین‌های بازاریابی و مسئولیت اجتماعی سامسونگ برای ترویج ارزش‌های برتر در جامعه، از مهم‌ترین عوامل موفقیت سامسونگ معرفی شده‌اند.

خبرگزاری میزان:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید
محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 39
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات