سیب زمینی پخته شده به سبک یونانی

0


greek-style-baby-potatoes

فرو بردن سیب زمینی در روغن زیتون، آن را برای قرار دادن در کنار یک وعده غذایی ساده آماده می‌کند.

زمان کلی برای تهیه: 30 دقیقه

برای 4 نفر

اطلاعات تغذیه‌ای:

368 کالری، 25 گرم چربی، 0 میلی گرم کلسترول، 4 گرم فیبر، 4 گرم پروتئین، 33 گرم کربوهیدرات،737 میلی گرم سدیم، 2 میلی گرم آهن، 37 میلی گرم کلسیم

مواد لازم:

  • یک عدد فلفل دلمه‌ای قرمز رنگ
  • چهار پیمانه روغن زیتون
  • 700 گرم سیب زمینی کوچک
  • 4 عدد برگ بوی تازه
  • 12 عدد زیتون
  • یک دوم پیمانه جعفری تازه
  • نمک و فلفل سیاه

طرز تهیه:

  1. ابتدا دستگاه گریل خود را گرم کنید. فلفل دلمه‌ای را از وسط برش دهید و داخل سینی فر بگذارید. روی آن را با یک قاشق غذاخوری از روغن زیتون چرب کنید. سپس به مدت 6 الی 8 دقیقه روی دستگاه گریل آن را کبابی کنید. بعد از 10 دقیقه آن را به صورت اریب برش دهید.
  2. سیب زمینی، برگ بو و باقی مانده روغن را داخل ماهیتابه بریزید و روی حرارت متوسط تفت دهید. اینکار ممکن است 12 الی 15 دقیقه طول بکشد.
  3. با استفاده از یک قاشق، سیب زمینی را داخل یک کاسه بریزید و برگ بو را دور بیندازید. روغن زیتون، جعفری، سه چهارم قاشق چایخوری نمک، یک چهارم قاشق چایخوری فلفل سیاه و فلفل دلمه‌ای را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. نوش جان

ایران استور



منبع

پاسخ دهید