طرز تهیه پیتزای کلم رژیمی

0


lowcarb_cookingclassy

lowcarb_cookingclassy

 گل کلم جایگزین عالی برای کربوهیدرات‌هایی همچون برنج و نان است. شما می‌توانید از این ماده برای ساخت یک خمیر عالی استفاده کنید.

مواد لازم:

  • یک عددگل کلم متوسط
  • یک چهارم پیمانه پارمسان ریز خرد شده
  • یک چهارم پیمانه موزارلای ریز خرد شده
  • یک چهارم قاشق چایخوری نمک
  • یک عدد تخم مرغ بزرگ
  • یک حبه سیر

مواد لازم برای روی پیتزا:

  • یک دوم پیمانه سس پیتزای خانگی
  • یک الی یک و یک دوم پیمانه موزارلای خرد شده
  • مواد دلخواه همچون گوجه فرنگی، ریحان، پونه، زیتون و قارچ

طرز تهیه:

  1. ابتدا فر را با دمای 450 درجه از قبل گرم کنید. سینی فر را با کاغذ مخصوص بپوشانید.
  2. گل کلم را بشویید، آن را کاملا خشک کنید و نصف آن را داخل غذاساز بریزید و به مدت 30 ثانیه بزنید. حالا گل کلم خرد شده را به یک کاسه مخصوص مایکروویو منتقل کنید. باقی مانده گل کلم را داخل غذاساز بریزد و دوباره هم بزنید. گل کلم خرد شده را به کاسه قبلی انتقال دهید. حالا روی کاسه را با فویل مخصوص بپوشانید و به مدت 4 دقیقه در مایکروویو بگذارید. بعد از پخت اجازه دهید سرد شود.
  3. گل کلم را به یک کاسه منتقل کنید، پارمسان، موزارلا، نمک، تخم مرغ وسیر را به آن بیفزایید.
  4. حالا ترکیب را به اندازه 11 الی 12 اینچ باز کنید و به مدت 9 الی 11 دقیقه در فر بپزید.
  5. ترکیب پخته شده را از فر خارج کنید و روی آن سس، پنیر موزارلا و مواد دلخواه را اضافه کنید.دوباره به مدت 5 الی 7 دقیقه داخل فر بپزید.

The post طرز تهیه پیتزای کلم رژیمی appeared first on آلامتو.



منبع

پاسخ دهید