Sunday 26 February 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 11702
تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2015 - 22:14
9 views بازدید

فاصله بین غذا خوردن و خواب چقدر باید باشد؟

با توجه به وزن و خصوصیات فردی خواب و تغذیه خود را تنظیم کنید. کوروش جعفریان متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه تنظیم فاصله زمانی خواب و تغذیه بستگی به وزن و خصوصیات فردی دارد اظهار کرد: به طور معمول بعد از صرف غذا مواد غذایی در مدت زمان 15 دقیقه تا یک […]

با توجه به وزن و خصوصیات فردی خواب و تغذیه خود را تنظیم کنید.

کوروش جعفریان متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه تنظیم فاصله زمانی خواب و تغذیه بستگی به وزن و خصوصیات فردی دارد اظهار کرد: به طور معمول بعد از صرف غذا مواد غذایی در مدت زمان 15 دقیقه تا یک ساعت تخلیه می‌شود. به طوری که بین یک تا 13:30 کربوئیدرات‌ها، 1 تا 2:30 پروتئین و بیش از 3 ساعت غذاهای پر چرب تخلیه می‌شوند. در حقیقت باید با توجه به این فرآیند فاصله میان تغذیه و خواب تنظیم شود.

وی افزود: به طور استاندارد فاصله میان تغذیه و خواب باید 3 ساعت،‌ در افراد لاغر یک ساعت و در افراد چاق 3 ساعت یا بیشتر باشد. خون‌رسانی در معده بستگی به برنامه تنظیم تغذیه و خواب دارد.

جعفریان تصریح کرد: افراد چاق با مصرف غذا زیاد دچار عارضه‌های بسیار شامل خواب بد، انرژی زیاد، واکنش‌هایی نامناسب در مقدار هضم یا مصرف مواد غذایی می‌شوند.

در این مواقع اگر فعالیت انجام و یا مواد غذایی مصرف نشود این افراد دچار اختلالاتی در بدن خود خواهند شد و این متخصص تغذیه ادامه داد: در مجموع انتخاب مواد غذایی بسیار مهم است به طور مثال اگر افراد مواد غذایی سنگین مانند غذاهای چرب، فست‌فودها، محرک‌ها یا تحریک کننده‌ها را استفاده کنند.

وی در پایان گفت: توجه به مصرف مواد غذایی و نوع آن قبل از خواب اهمیت بسیار دارد افراد چاق نباید غذاهای سنگین و تحریک کننده و یا چرب مصرف کنند و یا افراد لاغر نباید غذاهای سبک مصرف کنند.

به طور کلی مصرف غذاهای سنگین هنگام شب باعث حذف صبحانه می‌شود زیرا در این هنگام ممکن است معده تخلیه نشود و کیفیت خواب پایین بیاید.

مصرف غذاهای محرک، چای پر رنگ، قهوه، کاکائو، ادویه مضر است و کیفیت خواب را از بین می‌برد و غذاهای ساده باعث افت شدید قند خون می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 46
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات