مشاهیر بازاریابی به تهران می‌آیند

0

خبرگزاری میزان – «گردهمایی بازاریابی جهانی»، 30 آبان و یکم آذر سال 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از ایسنا، برگزاری این گردهمایی که از مهم‌ترین رخدادهای بازاریابی در دنیا محسوب
می‌شود، برای نخستین بار در ایران با محوریت مباحثی همچون معرفی آخرین
رویدادهای بازاریابی منطقه‌ای و جهانی، با تمرکز بر تجربه مشتری، بازاریابی
شخصی و ارتباط شرکتی خواهد بود.

گردهمایی
بازاریابی جهانی فرصت مناسبی است تا فعالان و صاحب‌نظران بخش بازاریابی و
کسب‌وکار کشور بتوانند به شاهراه‌های روابط مؤثر اقتصادی با دنیا دست
یابند. در این رویداد مهم، مدیران برجسته و مجرب بازاریابی از شرکت‌هایی
همچون هنکل، پی‌اند‌جی و لگو حضور خواهند داشت و جدیدترین دستاوردهای این
حوزه را به همتایان ایرانی خود ارائه خواهند کرد.

کوستا
پترو، مسئول برگزاری گردهمایی بازاریابی جهانی، درباره این رویداد گفت: ما
در پنج سال گذشته این گردهمایی را در بیش از 10 کشور دنیا برگزار
کرده‌ایم. خوشحالیم که این بار، بزرگان بازاریابی بین‌المللی را در ایران
دور هم جمع کرده‌ایم تا نیروهای مستعد و توانمند ایرانی هر چه بیشتر با
جدیدترین مباحث بازاریابی نوین آشنا شوند.

وی با
اشاره به سرعت رشد این برنامه در دنیا ادامه داد: تاکنون بیش از هشت هزار
کارشناس بازاریابی از 23 کشور دنیا در مجموعه گردهمایی‌های ما شرکت
کرده‌اند و بر این اساس، برنامه ما سریع‌ترین میزان رشد را در میان تمامی
برنامه‌های بازاریابی در دنیا داشته است. هدف اصلی ما در گردهمایی
بازاریابی جهانی این است که برای مشتریانمان تجربه‌ای عالی و بی‌نظیر خلق
کنیم و مطمئن هستیم که شرکت‌کنندگان از حضور این استادان به نام، بهره لازم
را ببرند.

مطالعات موردی بر اساس تجربه‌های عینی
کارشناسان بازاریابی، بحث‌های تعاملی درباره آخرین روندها و گرایش‌ها در
ارتباطات و بازاریابی و یک کارگاه تعاملی درباره خلق استراتژی بازاریابی
موفق در «اقتصاد مبتنی بر لایک» از جمله برنامه‌های گردهمایی بازاریابی
جهانی است.

شرکت «پی‌ورلد» Pworld با همکاری شرکت
ماناپیام، «گردهمایی بازاریابی جهانی» را با حضور متخصصان مطرح جهانی در
حوزه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات برگزار می‌کند.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید
محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

پاسخ دهید