Monday 27 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 96129
تاریخ انتشار : جمعه 19 آگوست 2016 - 6:34
0 views بازدید

مواد غذایی خواب آور و آرامشبخش را بشناسید

به دنبال خوابی آرام و دلچسب هستید؟ یکی از راهکارهای آن خوردن به موقع بهترین خوراکی خواب آور است! به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ خوردن غذاهای سنگین در وعده شام، تاثیرات خود را هنگام خواب بروز داده و تا دیر وقت خواب به چشمتان نمی آید. ممکن است تا به حال تلاش زیادی برای مصرف نکردن این غذاها کرده باشید اما آیا […]


sleep

به دنبال خوابی آرام و دلچسب هستید؟ یکی از راهکارهای آن خوردن به موقع بهترین خوراکی خواب آور است!

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ خوردن غذاهای سنگین در وعده شام، تاثیرات خود را هنگام خواب بروز داده و تا دیر وقت خواب به چشمتان نمی آید. ممکن است تا به حال تلاش زیادی برای مصرف نکردن این غذاها کرده باشید اما آیا تا به حال به مصرف کردن غذاهایی که مشکل بدخوابی شما را حل کنند فکر کرده اید؟

غذاهای حاوی تریپتوفان ( آمینو اسیدی که همانند سروتونین و ملاتونین سلول های مغز را آرام می کنند.) کربوهیدرات غلات کامل (تقویت کننده تولید سروتونین) مواد معدنی ( مثل کلسیم و منیزیم) و یکسری گیاهان که خاصیت آرام بخش دارند، همه این ها خواب آور هستند.

همچنین بخوانید: خوراکی های خواب آور

اگر می خواهید خواب راحت و آرامی داشته باشید غذاهایی که پیشنهاد می کنم یک ساعت قبل از وقت خواب میل کنید.

نصف موز و یک مشت بادام:

ترکیب تریپتوفان، کربوهیدرات و منیزم شما را خواب آلود می کند. البته اگر موز دوست ندارید می توانید در عوض آلبالو که منبع ملاتونین است را جایگزین آن کنید.

کلوچه غلات کامل و کره بادام زمینی:

و باز هم ترکیب تریپتوفان و کربوهیدرات که شما را به چرت می اندازد.

یک لیوان شیر گرم:

حتی مادربزرگ ها نیز از قدیم خوردن شیر قبل از خواب را توصیه می کردند که به دلیل تریپتوفان، کلسیم و منیزیم موجود در آن خواب آور است.

شیر و غلات صبحانه کامل:

تریپتوفان، کلسیم و منیزیم شیر وقتی با کربوهیدرات و منیزیم غلات ترکیب شود خواب آوری قوی ایجاد می شود. ناگفته نماند غلاتی را انتخاب کنید که زیاد شیرین نباشد. زیرا قند خون باعث بدخوابی می شود.

نصف ساندیچ بوقلمون:

حتما آن را با نان غلات کامل (سرشار از کربوهیدرات و منیزیم) و دو تکه گوشت بوقلمون (سرشار از تریپتوفان) تهیه کنید. پس از خوردن آن خوابی آرام خواهید داشت.

دمنوش:

دمنوش هایی مثل بابونه ، گل ساعت و سنبل الطیب تاثیرات آرام بخش دارند. اگر می خواهید آرامبخش قوی تری داشته باشید، کمی به این دمنوش ها عسل ( حاوی تریپتوفان ) اضافه کنید.

ADS

ADS



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 93
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات