هشت درس روابط عمومی از هشت سال دفاع‌ مقدس

0

گیگر:

آنچه به جنگ ایران وعراق ویژگی منحصر به فرد داد، جریان اطلاعات و تبلیغات این دوکشور بود. ایران در جنگ تبلیغی و جریان اطلاع رسانی خود بیشتر برسرمایه‌های فرهنگی ومذهبی و استفاده از عناصرمذهبی، اقشارمختلف مردم واصناف، روحانیون و رزمندگان بسیجی تکیه کرد و مساجد و مراکز مذهبی را خط مقدم اجرای این راهبرد قرارداد.

گروه رسانه: دکتر اسماعیل قدیمی در مقاله ای با عنوان «هشت درس روابط عمومی از هشت سال دفاع مقدس» نوشت: ویژگی بارز رهبری ومدیریت دفاع مقدس، کسب مشروعیت وقانونیت توأم، ایمان قلبی رهبر و مدیران به اهداف وآرمان های انقلاب و هدایت اعتقادی جنگ با استفاده مهارت آمیز از سرمایه های اجتماعی و فرهنگی رزمندگان و نیروهای مسلح بود.

به گزارش بولتن نیوز وی در این مقاله می نویسد: فناوری‌ها و به ویژه، فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی همواره درجنگ و دفاع و همه عرصه‌های حیات اجتماعی و از جمله ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی نقشی بارز و تعیین کننده داشته و هرسازمان و موسسه‌ای که در تولید آن ها پیشگام ویا به جدیدترین آن ها مجهز باشد، می‌تواند به برتری خود در یک رقابت امیدوار باشد.

آنچه به جنگ ایران وعراق ویژگی منحصر به فرد داد، جریان اطلاعات و تبلیغات این دوکشور بود. ایران در جنگ تبلیغی و جریان اطلاع رسانی خود بیشتر برسرمایه‌های فرهنگی ومذهبی و استفاده از عناصرمذهبی، اقشارمختلف مردم واصناف، روحانیون و رزمندگان بسیجی تکیه کرد و مساجد و مراکز مذهبی را خط مقدم اجرای این راهبرد قرارداد.

ادامه مطلب را در لینک زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام/ 

[ad_2]

لینک مطلب

پاسخ دهید