Friday 20 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 77018
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 ژوئن 2016 - 12:40
0 views بازدید

همراه افطار سالاد بخورید

یکی از منابع غذایی که در افطار توسط مشاوران تغذیه توصیه می شود فیبر و املاح آب است که سالاد این مواد را تامین می کند. این متخصص تغذیه در ادامه بااشاره به اینکه فیبر و املاح را می توان در سبزیجات یافت گفت: تمام سبزیجات و میوه های ساده آب زیادی ذخیره می کند و به مرور این آب در بدن فرد آزاد و […]

یکی از منابع غذایی که در افطار توسط مشاوران تغذیه توصیه می شود فیبر و املاح آب است که سالاد این مواد را تامین می کند.

این متخصص تغذیه در ادامه بااشاره به اینکه فیبر و املاح را می توان در سبزیجات یافت گفت: تمام سبزیجات و میوه های ساده آب زیادی ذخیره می کند و به مرور این آب در بدن فرد آزاد و از عطش در طول روز پیشگیری می کند. 

وی اضافه کرد: تنوع سبزیجات در وعده افطار و سحر می تواند آب بدن فرد را به مدت طولانی حفظ و از تشنگی وی جلوگیری کند، سبزیجاتی که شامل کلم پیچ، بروکلی، گل کلم، هویج، خیار که 90 درصد آن آب است ، کاهو ، سبزیجات برگ سبز تیره  که دارای آهن، ویتامین ها و سرشار از کلسیم است همراه با افطار میل شود. 

واحدی در ادامه گفت: سالاد یکی منابع تامین فیبر بدن است در وعده افطار و همراه همه غذاها از سالاد استفاد کنید تا در طول روز با کمبود آب مواجه نشوید . 

وی تصریح کرد: ازخوردن غذاهای خشک مانند کوکو، کتلت، کوکوی سیب زمینی، غذای  چرب ، شور، شیرین در افزایش تشنگی به هنگام روزه داری بپرهیزید. 

انتهای پیام/ 

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 38
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات