Thursday 23 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 30127
تاریخ انتشار : شنبه 13 فوریه 2016 - 7:33
2 views بازدید

هیوندای جنسیس BTR با ۸۵۰ اسب بخار قدرت

مرکز تیونیگ Blood Type Racing یا BTR در شیکاگو یعنی در فاصله ۶۵۰۰ مایلی دورتر از سئول واقع شده و تخصص آن‌ها در تبدیل محصولات کره‌ای کیا و هیوندای به هیولاست. هیوندای جنسیس BTR، ساخته و پرداخته این شرکت٬ با ۸۵۰ اسب با کمک نیترو به واقع ستاره نمایشگاه سیما ۲۰۱۴ لاس وگاس و یکی از بهترین بهترین‌ها بود. گرفتن چنین قدرتی از یک موتور […]

مرکز تیونیگ Blood Type Racing یا BTR در شیکاگو یعنی در فاصله ۶۵۰۰ مایلی دورتر از سئول واقع شده و تخصص آن‌ها در تبدیل محصولات کره‌ای کیا و هیوندای به هیولاست. هیوندای جنسیس BTR، ساخته و پرداخته این شرکت٬ با ۸۵۰ اسب با کمک نیترو به واقع ستاره نمایشگاه سیما ۲۰۱۴ لاس وگاس و یکی از بهترین بهترین‌ها بود. گرفتن چنین قدرتی از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر بسیاربعید و شاید غیر ممکن بنظر برسد٬ اما فسلفه قدیمی پرخوران کردن موتور با سوخت و هوای فشرده و بعضی تغییرات عمده دیگر کار خود را انجام داده است. به همین خاطر است که BTR به سازنده کره‌ای بسنده نکرده و جهت نیل به هدفش٬ تجهیزاتی از ژاپن و آمریکا را برای جنسیس تدارک دیده است. همانطور که سم لی مدیر فروش BTR اذعان دارد٬ وجود این تجهیزات به موتور تمام آلومینیومی خطی بلوک بلند این اجازه را داده تا به قدرتی معادل ۴ برابر حالت استاندارد دست پیدا کند.

حتما می‌خواهید بگویید این همان پیشرانه‌ای است که در پروژه مشترک بین میتسوبیشی و هیوندای طراحی شده و قوای محرکه میتسوبیشی Evo X است٬ اما کاملا اینطور نیست. پیشرانه Theta هیوندای فرق‌هایی دارد که مانعی بر سر راه تیم تیونر آن بوده٬ مانند طراحی Open Deck سیلندرها. به همین منظور٬ تغییر سیلندرها به چدن داکتیل و جایگزین کردن پیستون‌ها با انواع ساخت CP کارهایی بود که قبل از نصب منیفولد جدید و سیستم توربو شارژر دو دهنه انجام گرفت. دستیابی به خروجی ۷۵۰ اسب بخار (در حالت نرمال و بدون نیترو) چیزی نیست که تنها با نصب یک توربو پرسروصدا ممکن شده باشد. اینجاست که میل سوپاپ‌های GSC همراه با فنرهای سوپاپ سفت‌تر TOMEI و سوپاپ‌های بزرگ‌تر Crower به مدد متخصصین BTR آمد. هدف اصلی از این سیستم هدایت بهتر گاز به سمت سیت سوپاپ‌ها و در نهایت به محافظ احتراق است.

btr-2014-hyundai-genesis-coupe-theta-engine

BTR به اینجا بسنده نکرده و شاسی٬ سیستم تعیلق و کابین جنسیس را هم دستخوش تغییرات عمده‌ای نموده است. اما هیجان انگیزترین بخش این خودرو٬‌ دست‌ به کار شدن کی میورا افسانه‌ای برای طراحی کیت بدنه بود و همانطور که انتظار می‌رفت بسیار جذاب از کار درآمده است. این اولین کیت طراحی شده به سبک راکت بانی برای هیوندای است که البته بصورت جداگانه نیز تحت برند جدید کی میورا (REMAKE) قابل دسترس خواهد بود.

ارتقای فنی و ظاهری چنین محصولی تا این سطح برای علاقه‌مندان هیوندای خبر خوبی بوده است. اما حتی اگر از طیف این علاقه‌مندان نباشید٬ بعید است که کیت زیبای بدنه و همچنین قدرت ۸۵۰ اسبی پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری آن را تحسین نکنید.

btr-2014-hyundai-genesis-coupe-remake-rear-diffuser

 

موتور:

توربوشارژر ۶۲۶۶ دو دهنه برند Precision، تنظیم‌کننده‌های دود دوتایی توربو مدل PW46، پیستون‌های ۸.۵:۱ ساخت CP، شاتون‌های ساخت Brian Crower، بوش‌های سیلندر چدن داکتیل ساخت Darton، بلبرینگ‌های Clevite، واشر سرسیلندر Cosworth، سوپاپ‌های بزرگ و گاید سوپاپ ساخت Brian Crower، فنر‌های سوپاپ TOMEI، میل سوپاپ Power Division Stage2 ساخت GSC، پیچ و مهره اصلی٬ سرسیلندر٬‌ میل سوپاپ و فلایویل با همگی از برند APR، منیفولد دود Intense Power، منیفولد هوا مخصوص ساخت BTR، سیستم اگزوز دست‌ساز MXP، دسته موتور٬ خنک‌کن روغن٬ شلنگ سوخت و نازل‌های انژکتور اختصاصی٬ انژکتور‌های جریان بالا٬ سیستم نیتروکساید مستقیم Nitrous Express

انتقال قدرت:

کلاچ و صفحه فلایویل Competition، سیم کلاچ استیل کاری شده Enthuspec، دیفرانسیل LSD (لغزش محدود) برند TOMEI مدل Trax Advance، پلوس٬ اکسل‌ها٬‌شیفتر دنده کوتاه و دسته گیربکس سفارشی

مدیریت موتور:

تنظیم مجدد ECU توسط BTR، کنترلر الکترونیک پرخوران GFB G-Force II

شاسی و زیربندی:

فنرلول Stance Suspension، کیت ایر کاپ٬ میله تعادل عقب و جلو Eibach، استرس بار Tanabe، مفصل قابل تنظیم سر میله تعادل ساخت Enthuspec، کیت کلار ساب فریم مقاوم

ترمزها:

کیت‌ ترمز اندازه بزرگ Wilwood

چرخ‌ها و لاستیک‌ها:

۱۹×۱۰” در جلو٬ ۱۹×۱۱” در عقب برند Work Emotion CR، تایرهای Toyo R888 سایز ۲۶۵/۳۰R19 در جلو و ۲۹۵/۳۰R19 در عقب

فضای بیرونی:

کیت عریض REMAKE و براگیر عقب GT طراحی شده توسط کی میورا٬ چراغ‌های جلو Diode Dynamics، چراغ‌های عقب SC Lumination، رنگ سفارشی قرمز آب‌نباتی

فضای داخلی:

صندلی‌های کربن/فایبرگلاس مدل GT-200، تنظیم صندلی٬ کمربندهای ایمنی و فرمان SW-390 همگی ساخت Sabelt، فریم صندلی Planted، آمپر فشار روغن٬ توربو٬‌ نسبت هوا و سوخت همگی ساخت Tanabe، رول بار چهار نقطه‌ای ساخت Cusco، حذف صندلی عقب توسط BTR، دسته دنده ‌BTR

btr-2014-hyundai-genesis-coupe-remake-widebody-kit

 

 

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 82
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات