Wednesday 29 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 99881
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آگوست 2016 - 8:47
0 views بازدید

ورزش چشم برای تقویت بینایی کاربران رایانه

تمرکز زیاد بر روی صفحه مانیتور چشم‌ها را خسته کرده و میتواند پیامدهای خطرناکی داشته باشد، در این مقاله 5 ورزش چشمی عالی را برای آرامش چشم‌های افراد خوره رایانه توضیح خواهیم داد: به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ خیره‌شدن به صفحه مانیتور روی چشم‌ها فشار وارد می‌کند. کافی نبودن نور، کار طولانی‌مدت با رایانه، پلک نزدن و… باعث خستگی چشم می‌شوند. امروزه […]


Eye Exercises

تمرکز زیاد بر روی صفحه مانیتور چشم‌ها را خسته کرده و میتواند پیامدهای خطرناکی داشته باشد، در این مقاله 5 ورزش چشمی عالی را برای آرامش چشم‌های افراد خوره رایانه توضیح خواهیم داد:

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ خیره‌شدن به صفحه مانیتور روی چشم‌ها فشار وارد می‌کند. کافی نبودن نور، کار طولانی‌مدت با رایانه، پلک نزدن و… باعث خستگی چشم می‌شوند. امروزه میلیون‌ها نفر دچار خستگی مفرط چشم براثر استفاده از رایانه می‌شوند.

خستگی چشم نه‌تنها باعث لطمات جسمی و روحی به فرد می‌شود بلکه در مواردی سردرد را نیز به همراه دارد و باعث کاهش کارایی و اثربخشی فرد در کار می‌شود. از آنجا که کنارگذاشتن رایانه ناممکن است، انجام ورزش‌های چشمی مفیدی توصیه می‌شود تا این فشار کاهش یابد.

ورزش با کف دست:

ابتدا درست و راحت بنشینید. کف دست‌ها را به‌هم بمالید تا حرارت ایجاد شود. سپس دست چپ را روی چشم چپ و دست راست را روی چشم راست قرار دهید. بگذارید حرارت ایجاد شده چشم‌ها را گرم کند.

پلک زدن:

پلک نزدن منظم یکی از عوامل مهم در ایجاد خستگی چشم است و باعث خشکی و خارش چشم می‌شود. باید خود را عادت دهید تا هنگام کار با رایانه هر ۴ ثانیه پلک بزنید.

چرخاندن حدقه چشم:

این حرکت برای افرادی که ساعت‌ها جلوی صفحه رایانه می‌نشینند، موثر است. برای انجام دادن آن، چشم‌ها را ببندید و به‌صورت چرخشی حرکت دهید.

تمرین چشمی:

پس از ساعت‌ها خیره شدن به صفحه رایانه روی صندلی بنشینید و به اتاقی که در آن هستید، نگاه کنید و به طرح کلی هرچیز موجود در اتاق به‌دقت بنگرید. به‌عنوان مثال ابتدا به تلویزیون، سپس پنجره و… بنگرید. هدف از این‌کار حرکت مداوم و آهسته چشم است.

تمرکز:

استراحت بصری به خود بدهید و هرازگاهی روی شی دیگری تمرکز کنید. لازم است نگاه‌تان را از روی صفحه رایانه ‌بردارید و برای ثانیه یا دقیقه‌ای به چیز دیگری خیره شوید.

ADS



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات