Wednesday 29 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 921
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اکتبر 2015 - 10:31
21 views بازدید

پنج شیوه غلبه بر یک روز خیلی خیلی بد

همه ما روزهایی داریم که در آن، مشکلات برای‌مان سرازیر می‌شوند: اتومبیلتان خراب می‌شود؛ دو ساعت در مطب دکتر منتظر می‌مانید؛ یک مشتری یا رئیس، غیرمنطقی است؛ میخی در کفش‌تان می‌رود؛… . در اینجا راهکارهایی را برای غلبه بر احساسات منفی ناشی از این فجایع کوچک به شما ارائه می‌دهیم: درک کنید که این بدشانسی‌ها گذرا هستند. این شرایط، تغییر می‌کنند و بهتر می‌شوند و […]


موفقیت success

همه ما روزهایی داریم که در آن، مشکلات برای‌مان سرازیر می‌شوند: اتومبیلتان خراب می‌شود؛ دو ساعت در مطب دکتر منتظر می‌مانید؛ یک مشتری یا رئیس، غیرمنطقی است؛ میخی در کفش‌تان می‌رود؛… . در اینجا راهکارهایی را برای غلبه بر احساسات منفی ناشی از این فجایع کوچک به شما ارائه می‌دهیم:

  1. درک کنید که این بدشانسی‌ها گذرا هستند. این شرایط، تغییر می‌کنند و بهتر می‌شوند و شما با چیزهایی مواجه خواهید شد که بیشتر خوشایندند تا ناخوشایند.
  1. با خودتان خوش‌رفتار باشید. با خودتان قرار بگذارید که با خودتان مهربان باشید تا دنیا هم مهربانی را به شما برگرداند.
  1. با خودتان معامله کنید. گاهی شما به مقداری احساسات مثبت برای افزایش انعطاف‌پذیری‌تان نیاز دارید. لیستی نوشتاری یا ذهنی و کوتاه از پنج چیزی که مطمئنا روحیه‌تان را تقویت می‌کند، تهیه کنید و وقتی تحت تاثیر رویدادها قرار می‌گیرید، به آن مراجعه کنید. مثلا، خوراکی را که دوست دارید اما به‌ندرت می‌خرید، برای خود تهیه کنید، ماساژ بگیرید، یا یک کتاب جدید بخوانید.
  1. یک کار مفید کوچک در برنامه داشته باشید. یک روحیه خوب و مثبت، از ترکیبی از دلخوشی و حسی از چیرگی ناشی می‌شود؛ احساس این‌که کارآمد و لایقید و می‌توانید به تنهایی از عهده کارهای‌تان بربیایید. در روزهای درماندگی، آشفتگی، و خارج از کنترل، با انجام کاری سازنده و مفید، احساس بهتری خواهید داشت. مهارت‌هایی را که می‌توانید در یک روز ناخوشایند بروز دهید، شناسایی کنید. این مهارت‌ها می‌تواند شامل نصب یه آویز روی دیوار باشد تا دیگر کلیدهای‌تان را گم نکنید، بک آپ گرفتن از عکس‌های ارزشمند در گوشی‌تان، تست یا تعویض باتری‌های دستگاه آژیر اعلام آتش؛ و هرکاری که حس توان و تبحر را به شما القا کرده و در بازیابی کنترل به شما کمک نماید.
  1. تاثیر رویدادها را بدانید. وقتی به‌عنوان درمانگر کار می‌کردم، مراجعه‌کنندگان اغلب تاثیر حوادث استرس‌برانگیز و ناامیدکننده بر روحیه‌شان را نادیده گرفته یا دست کم می‌گرفتند. غلبه بر یک اتفاق ناخوشایند و مایوس‌کننده، راحت‌تر از غلبه بر چند حادثه پیاپی و ناراحت‌کننده است. اگر این را بدانید که بسیاری از استرس‌برانگیزها، حوادث موقتی و فقط برای یک بار هستند یا رویدادهایی تصادفی و از سر بدشانسی می‌باشند، احساس بهتری خواهید داشت.
اروند کالا
Laghari



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات