Sunday 26 February 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 43739
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مارس 2016 - 11:33
2 views بازدید

پوست اندازی میان افزار Game Works انویدیا با امکاناتی جدید

در نسل حاضر بازی های کامپیوتری شاهد این نکته هستیم که شرکت انویدیا به منظور تاثیر گذاری هر چه بیشتر در صنعت بازی سازی اقدام به تولید میان افزار انحصاری خود یعنی Game Works کرده است. ابزاری که به بازی سازان مختلف این امکان را می دهد تا بتوانند با بهره گیری از افکت های گرافیکی و تکنیک های مختلف موجود در آن رنگ و […]

پوست اندازی میان افزار Game Works انویدیا با امکاناتی جدید

در نسل حاضر بازی های کامپیوتری شاهد این نکته هستیم که شرکت انویدیا به منظور تاثیر گذاری هر چه بیشتر در صنعت بازی سازی اقدام به تولید میان افزار انحصاری خود یعنی Game Works کرده است. ابزاری که به بازی سازان مختلف این امکان را می دهد تا بتوانند با بهره گیری از افکت های گرافیکی و تکنیک های مختلف موجود در آن رنگ و جلوه ی بهتری به ساختار فنی بازی های خود بدهند. در راستای هر چه بهتر و متنوع تر شدن کاربرد های این میان افزار انحصاری در امر ساخت بازی های کامپیوتری، شرکت انویدیا هر از گاه امکانات تازه ای را به ساختار کلی Game Works می افزاید و به این وسیله گستره ی کاربری آن را افزایش می دهد. امری که به تازگی شاهد انجام دوباره ی آن توسط شرکت انویدیا هستیم و به موجب آن تکنیک های تازه ای به ساختار میان افزار Game Works افزوده گشته است.

 

 

شرکت انویدیا به تازگی خبر از انتشار نسخه ای تازه از کیت توسعه ی نرم افزاری ابزار انحصاری خود یعنی میان افزار Game Works داده است که در واقع نسخه ی 3.1 از این میان افزار انحصاری محسوب می شود و به زودی در سطح جهان در اختیار بازی سازان علاقه مند قرار خواهد گرفت. بر اساس گفته های طراحان این میان افزار انحصاری کشش و علاقه ی آن ها به بازی های کامپیوتری موجب شده است تا با به روز رسانی قابلیت های موجود در این میان افزار به بر طرف ساختن مشکلات تکنیکی قرار گرفته بر سر راه بازی سازان بپردازند و با افزودن قابلیت های پردازشی و شبیه سازی هم زمان جدید به گستره ی امکانات میان افزار انحصاری خود دست بازی سازان را در امر ساخت بازی های جدید خود باز تر از گذشته بگذارند. بر همین اساس شاهد اضافه شدن تکنیک های تازه ای به کیت توسعه ی نرم افزاری میان افزار اختصاصی Game Works هستیم که در ادامه ی این متن نگاهی به قابلیت های جدید مذکور خواهیم داشت. در حالت کلی تعداد تکنیک پردازشی افزوده شده به میان افزار Game Works را می توان به سه مورد خلاصه کرد که البته علاوه بر این سه مورد شاهد اضافه شدن الحاقات جانبی جدیدی نیز به تکنیک های پیشین این میان افزار هستیم. نخستین ویژگی اضافه شده به میان افزار Game Works بر نور پردازی حجمی استوار است و امکانات تازه ای را در اختیار آن دسته از بازی سازانی قرار خواهد داد که قصد دارند در ساختار دیداری بازی های خود از سیستم نور پردازی پیشرفته تر و طبیعی تری نسبت به موارد معمول استفاده نمایند. این تکنیک در واقع نوعی تکنیک پیشرفته ی نور پردازی به شمار می رود که به شبیه سازی طبیعی طره های نور و رفتار و حالت های آن ها در فضا می پردازد و چگونگی حرکت و پراکنده شدن انوار در جو محیط را بازتاب می دهد. اگر چه این تکنیک نوین نور پردازی برای نخستین بار در بازی Fallout 4 مورد استفاده قرار گرفته است اما گنجانده شدن رسمی آن در میان افزار Game Works این امکان را در اختیار سایر بازی سازان هم قرار می دهد تا از وجود آن در امر طراحی بازی های کامپیوتری جدید خود بهره بگیرند.

 gameworks

به موجب ارتقا یافتن قابلیت های موجود در میان افزار Game Works ، بازی سازان علاوه بر بخش نور پردازی در امر طراحی سایه ها و در بخش سایه زنی نیز با تکنیک های تازه ای روبرو هستند. به عنوان مثال تکنیک جدید HFTS نوعی الگوریتم جدید ذره ای را در اختیار بازی سازان قرار می دهد تا توسط آن به ترسیم سایه های بسیار طبیعی و با کیفیت در محیط بازی های کامپیوتری خود بپردازند. سایه هایی که در نزدیکی منبع اصلی بسیار پر و واضح به نظر می رسند و هر چه از آن دور تر می شویم به تدریج کم رنگ تر شده و شمایل محوی به خود می گیرند. این تکنیک جدید نیز برای نخستین بار در بازی The Division از مجموعه بازی های تام کلنسی مورد استفاده قرار گرفته است و قرار گرفتن آن در نسخه ی جدید از کیت توسعه ی میان افزار Game Works موجب می شود تا در بخش گرافیک فنی سایر بازی های جدید نیز امکان ملاقات با آن وجود داشته باشد. البته علاوه بر تکنیک HFTS شاهد گنجانده شدن تکنیک جدید VXAO نیز به میان افزار Game Works هستیم که می تواند علاوه بر پر جلوه تر ساختن فرآیند طراحی سایه ها در بازی های کامپیوتری جدید ، نحوه ی پردازش آن ها را هم بسیار روان تر و کم درد سر تر از قبل جلوه دهد. به عبارت بهتر وجود الگوریتم جدید گنجانده شده در تکنیک VXAO که در واقع نوع سریع تری از تکنیک AO محسوب می شود روند پردازش سایه ها در محیط بازی های کامپیوتری را متفاوت تر از قبل به انجام می رساند. به این ترتیب که به موجب استفاده از تکنیک VXAO در صحنه ای خاص از یک بازی کامپیوتری، در عوض این که تمام سایه های موجود در آن صحنه مورد پردازش قرار گیرند، تنها آن دسته از سایه های طراحی شده که در صحنه ی مورد نظر بر روی صفحه ی نمایش کاربران به تصویر کشیده می شوند مورد پردازش قرار خواهند گرفت. بنا بر این استفاده از این تکنیک در عین ارائه ی خروجی بهتر در امر پردازش بازی های کامپیوتری جدید موجب می شود تا سایه های طراحی شده برای سکانسی مشخص از یک بازی کامپیوتری خاص، هم عمق بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند و هم این که بسیار طبیعی تر از قبل جلوه نمایند. این تکنیک نیز برای نخستین بار در بازی Rise of the Tomb Raider مورد استفاده قرار گرفت و همانند سایر تکنیک های جدید اشاره شده در این متن به موجب قرار گرفتن آن در نسخه ی جدید میان افزار Game Works امکان بهره مندی از آن از این پس در اختیار سایر بازی سازان نیز قرار خواهد گرفت.

 gameworks1

علاوه بر موارد مذکور، آن دسته از بازی سازانی که به بهره گیری از قابلیت PhysX انویدیا در ساختار فنی بازی های خود علاقه مند بودند اکنون به موجب استفاده از نسخه ی 3.1 از کیت توسعه ی میان افزار Game Works خواهند توانست پیشرفت هایی را در ساختار کلی این قابلیت نظاره گر باشند. در همین راستا شاهد اضافه شدن دو تکنیک الحاقی جدید به ساختار PhysX در نسخه ی جدید از میان افزار Game Works هستیم. یکی از این تکنیک ها با نام GRB شناخته می شود و در عین این که اندکی بیش از گذشته فرآیند پردازشی قابلیت PhysX را به گونه ای جداگانه بر پردازنده ی مرکزی (CPU) و پردازنده ی گرافیکی (کارت گرافیک) سیستم های کامپیوتری استوار می سازد، سرعت شبیه سازی تکنیک های فیزیکی را هم (بنا بر ادعای طراحان این میان افزار) چیزی در حدود 6 برابر حالت قبل افزایش خواهد داد. در کنار حضور این تکنیک جدید شاهد اضافه شدن تکنیک دیگری هم به نام Flow به قابلیت PhysX انویدیا هستیم. تکنیک Flow در واقع یک تکنیک محاسباتی پویا به شمار می رود که به منظور پردازش ذره های سیالی نظیر دود ، غبار یا آتش مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع تکنیک جدید مذکور این امکان را در اختیار سازندگان بازی های کامپیوتری قرار می دهد تا بتوانند شکل گسترده تری به نحوه و نوع طراحی مواردی نظیر آتش یا دود در ساختار بازی های کامپیوتری جدید خود بدهند. به هر حال موارد یاد شده همگی جزو ویژگی ها و تکنیک های جدیدی بودند که به تازگی شاهد اضافه شدن آن ها به میان افزار Game Works هستیم و این در حالی است که میان افزار انحصاری شرکت انویدیا خود پیش از این تعداد قابل توجهی از افکت های گرافیکی را در زمینه های گوناگونی شامل می شد.  

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 46
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات