Thursday 30 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 11925
تاریخ انتشار : شنبه 7 نوامبر 2015 - 6:54
4 views بازدید

چند نکته برای تناسب اندام درست

خبرگزاری میزان – استفاده از غذاهای دریایی، حذف گوشت قرمز و استفاده از غذاهایی با شاخص قند پایین، مهمترین روش های کاهش وزن هستند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از بیتوته، مطالعه 16 ساله بر روی بیش از 120 هزار داوطلب در سراسر دنیا نشان می دهد که استفاده از غذاهای دریایی، حذف گوشت قرمز و استفاده از غذاهایی با شاخص […]

خبرگزاری میزان – استفاده از غذاهای دریایی، حذف گوشت قرمز و استفاده از غذاهایی با شاخص قند پایین، مهمترین روش های کاهش وزن هستند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از بیتوته، مطالعه 16 ساله بر روی بیش از 120 هزار داوطلب در سراسر دنیا نشان می
دهد که استفاده از غذاهای دریایی، حذف گوشت قرمز و استفاده از غذاهایی با
شاخص قند پایین، مهمترین روش های کاهش وزن هستند.

1 – غذای دریایی بخورید

مطالعات
نشان می دهد که اضافه کردن غذاهای دریایی به وعده های غذایی، یکی از
موثرترین روش های کاهش وزن است. در این گزارش آمده است که ماهی یا میگوی
سرخ کرده به کاهش وزن کمک نمی کند؛ بلکه رمز لاغری در غذای دریایی بخارپز
یا کبابی است. مصرف ماهی های حاوی چربی غیر اشباع مانند ماهی سالمون توصیه
شده است.

2 – با گوشت قرمز خداحافظی کنید

مطالعات
انجمن قلب آمریکا نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز، به دلیل کلسترول و چربی
اشباع موجود در آن، یکی از مهمترین دلایل اضافه وزن است. گوشت قرمز معمولا
با برنج یا نان میل می شود و همین امر یکی از دلایل اضافه وزن است. در این گزارش آمده است که برای کاهش وزن باید گوشت قرمز را با پروتئین های دریایی، حبوبات، میوه و سبزی جایگزین کرد.

3 – غذایی بخورید که شاخص قند آن پایین باشد

شاخص
قند (GI) فاکتور نشان دهنده میزان قند غذاست. غذاهایی با شاخص قند یک تا
55 جزء غذاهای کم قند، 52 تا 69 متوسط و 70 به بالا، غذاهای پرقند محسوب می
شوند. برای مثال، شاخص قند سیب حدود 39 و برنج سفید 89 است.

با دقت در این سه مورد می توان شاهد کاهش وزن بود.

/انتهای پیام/


خبرگزاری میزان:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای
تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر
می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 97
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات