Tuesday 28 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 819
تاریخ انتشار : شنبه 10 اکتبر 2015 - 9:04
8 views بازدید

چهار ترفند جالب برای غلبه بر افت انرژی بعدازظهر

بدن‌ ما، ماشین شگفت‌انگیزی است که از چرخه خواب و بیداری قابل پیش‌بینی پیروی می‌کند. ریتم شبانه‌روزی ما به‌طور کلی تابع طبیعت است، به همین دلیل اغلب انتقال از شیفت اول کاری به شیفت سوم، تا این حد دشوار است. ما به‌طور طبیعی مایلیم شب‌ها بخوابیم که برمی‌گردد به کاهش احتمال طعمه درندگان شدن یا پیشگیری از خطرات در تاریکی شب. روشنایی روز، واکنش‌های شیمیایی […]


افت انرژی

بدن‌ ما، ماشین شگفت‌انگیزی است که از چرخه خواب و بیداری قابل پیش‌بینی پیروی می‌کند. ریتم شبانه‌روزی ما به‌طور کلی تابع طبیعت است، به همین دلیل اغلب انتقال از شیفت اول کاری به شیفت سوم، تا این حد دشوار است. ما به‌طور طبیعی مایلیم شب‌ها بخوابیم که برمی‌گردد به کاهش احتمال طعمه درندگان شدن یا پیشگیری از خطرات در تاریکی شب. روشنایی روز، واکنش‌های شیمیایی در بدن به‌همراه دارد که ما را تشویق به بیدارشدن و تحرک می‌کند. در حقیقت، روشنایی روز، اصل یکی از چهار ترفند برای غلبه بر کسالت و افت انرژی در میان روز است که ما را به سمت کافئین و شکلات می‌کشاند، دو چیزی که در واقع به‌جای این‌که انرژی‌مان را به‌طور موثری نگه‌دارند، افسرده و مغموم‌مان می‌کنند.

  1. برای کسب انرژی دوباره و شفاف کردن ذهن، آب بنوشید نه نوشیدنی‌های کافئین‌دار. کافئین و سایر نوشیدنی‌های کافئین‌دار ممکن است به شما شوک کافئینی وارد کنند، اما تاثیر ماندگار کافئین می‌تواند به خواب شبانه‌تان آسیب بزند. یک لیوان بزرگ پر از آب می‌تواند به فعالیت دوباره مغز کمک کرده و مانع کم آبی بدن‌تان شود. صبح‌ها پیش از هرکاری یک یا دو لیوان آب بنوشید تا بعد از یک خواب شبانه، به بدن‌تان دوباره آب رسانی کنید و همین‌طور در شروع افت انرژی در بعدازظهر آب بنوشید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد. اب رسانی به بدن، همیشه به نفع بدن و ذهن بوده و مانع کشش شما به سمت نوشابه‌های گازدار، شکلات یا شیرینی‌های مصنوعی و خامه‌های طعم‌دار می‌شود که همه‌گی کالری اضافی به بدن می‌رسانند و ممکن است احساس بدتری پیدا کنید، اما اگر مغز و بدن‌تان را با همین آب ساده و تمیز پالایش دهید، اثرش را خواهید دید.
  2. یک ویدئوی جالب از بچه‌گربه‌ها یا توله‌سگ‌ها پیدا کنید و هر وقت در محل کارتان احساس کسالت و کمبود انرژی کردید تماشای‌شان کنید. به گزارش American Chemical Society، تماشای این ویدئو‌های لوس و بامزه که حس خوبی می‌دهند، می‌تواند روی سطح تمرکز و توجه‌تان تاثیر مثبت بگذارد. و دلیلش هم هورمون‌هایی است که با دیدن این ویدئوها در بیشتر افراد برانگیخته می‌شود. وقتی ما این حیوانات بامزه را تماشا می‌کنیم، اوکسیتوکین( هورمون احساس خوب، عشق و عهد و پیمان) ترشح کرده و کورتیزول( هورمون احساس بد و استرس) کاهش پیدا می‌کند! وقتی احساس خوبی داشته باشیم، در واقع می‌توانیم بهتر و موثرتر تمرکز نماییم. پس یک سرگرمی خوشایند پیدا کنید.
  3. برقصید، برقصید، برقصید! وقتی تحرک داریم، ضربان قلب‌مان بالا رفته و گردش خون زیاد می‌شود، و دقیقا این همان چیزی است که برای غلبه بر افت انرژی استعاره‌ای نیاز داریم تا به افت انرژی حقیقی نرسیم. وقتی برای مدت طولانی پشت میزتان نشسته‌اید، ممکن است احساس درد و ناراحتی و کوفتگی در گردن و کمرتان بکنید. این علامت یعنی شما نیاز به ورزش دادن این عضلات و بازوبسته کردن این مفاصل دارید. موزیک پخش کنید، تا هورمون دیگری که مربوط به شادی و فرحبخشی است افزایش پیدا کرده و سریعا کسالت‌تان را برطرف نمایید.
  4. توصیه نهایی این‌که بیرون بروید و کمی آفتاب بگیرید. یافته‌ها نشان داده نور درخشان خورشید، برانگیزاننده مغز جهت تولید هیپوکرتین است؛ ماده شیمیایی هشیار نگهدار که می‌تواند ما را بیدار و هشیار نگه دارد. جایی بایستید که نورآفتاب به شما بتابد؛ اگر روزتان ابری و بی‌نور است، یک لامپ پرنور روشن کرده و اجازه دهید مغزتان از آن نور شارژ شود.

وقتی مجبوریم برای انجام کارمان بیدار و هشیار بمانیم، خوب است که چند ترفند متفاوت آماده داشته باشیم تا بتوانیم بر کسالت و کمبود انرژی ناشی از نشستن طولانی مدت غلبه کنیم. وابسته شدن به قهوه یا نوشابه گازدار می‌تواند موجب بدخوابی شبانه شده و نتوانید آرامش لازم را پیدا کرده و به خواب برویم. این راهکارهای ساده و طبیعی را امتحان کنید و نتیجه‌اش را ببینید.

گیفت کارت سنتر
Laghari



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات