Friday 24 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 102223
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 سپتامبر 2016 - 1:06
0 views بازدید

چگونه جوان بنظر برسیم؟

اگر به دنبال جوان شدن هستید شاید در ظاهر راهکارهای زیادی وجود نداشته باشد اما در این مقاله میتوانید راهکارهایی را یاد بگیرید که شما را جوان‌تر از سن واقعی‌تان نشان خواهد داد. به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ چه تغییرات کوچکی را امروز می‌توانید بوجود آورید تا زیباتر باشید؟ برخی از شیوه‌های زندگی سالم که اکنون باید آغاز کنید را در […]


Looks younger

اگر به دنبال جوان شدن هستید شاید در ظاهر راهکارهای زیادی وجود نداشته باشد اما در این مقاله میتوانید راهکارهایی را یاد بگیرید که شما را جوان‌تر از سن واقعی‌تان نشان خواهد داد.

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ چه تغییرات کوچکی را امروز می‌توانید بوجود آورید تا زیباتر باشید؟ برخی از شیوه‌های زندگی سالم که اکنون باید آغاز کنید را در این مطلب بخوانید.

گاهی اوقات اهداف بزرگ سخت به‌نظر می‌رسند. من از طرفداران واقعی رشد تدریجی هستم، تغییرات کوچکی که تفاوت‌های جدی را به وجود می‌آورد. مدتی پیش، برای مثال، قول دادم که صبحانه‌ را روی میز بخورم نه روی ماشین ظرفشویی و در حال خالی کردن ظروف. اکنون غذاهای سالم‌تری انتخاب می‌کنم، خیلی آهسته‌تر غذا می‌خورم، از هر غذایی بیشتر لذت می‌برم و کمتر می‌خورم. چه تغییرات کوچکی را امروز می‌توانید بوجود آورید تا در انتها از آنها سود ببرید؟ برخی از شیوه‌های زندگی سالم که اکنون باید آغاز کنید، در ادامه آمده است.

آتشی بزرگ برای سوزاندن بیشتر کالری‌ها به پا کنید

دو واقعیت ساده: عضله‌ها کالری بیشتری نسبت به چربی‌ها می‌سوزاند، و باسن (عضله‌های کفل) در شلوار جین خوب به‌نظر می‌رسد. برای بهره‌ی بیشتر از زمان ورزش، ابتدا روی بزرگترین عضله‌های بدن تمرکز کنید، سپس پاها و باسن را درگیر نمائید. با یک تمرین ساده که در هر جایی می‌توان انجام داد، آغاز کنید حرکت هوازی اسکوات. کمی بیشتر از عرض مفصل ران روی پاهایتان بایستید، بازوها را در مقابلتان موازی با زمین بکشید. زانوهای خود را خم کنید، سپس به آرامی مفصل ران خود را به عقب ببرید و باسن را به سوی زمین رها کنید، تا زمانی که ران شما موازی با زمین قرار گیرد این حرکت را ادامه دهید. برای ۲ ثانیه مکث کنید و سپس سریع به حالت ایستاده برگردید. ۱۱ بار حرکت را تکرار کنید. چنانچه آهسته‌تر پایین بیائید، تمرین سخت‌تر و موثرتر خواهد بود.

به بدنتان حالت گربه دهید.

هر روز صبح وقتی از تختخواب بیرون می‌آیید برای ۳۰ تا ۶۰ ثانیه مانند یک گربه خود را بکشید. این حرکت همانند یک دکمه بازیابی در بدن شما عمل می‌کند. چهار دست و پا روی کف اتاق بمانید و مانند یک گربه ترسیده پشتتان را به‌ سوی سقف بپیچانید. به مدت ۱۰ ثانیه در همین حالت بمانید، سپس در جهت معکوس خم شوید، شکمتان را به ‌سوی کف اتاق پایین بیاورید. مطابق با کلینیک مایو، کشش گربه در ابتدای صبح اولین چیزی است که وضع اندامی شما را بهتر می‌کند، جریان خون را افزایش می‌دهد و به کشش بدن کمک می‌کند. این حرکت بهترین حرکت برای آن است که جوان‌تر از سنتان به نظر برسید.

خطای چشمی درست کنید.

وقتی چشمانتان سفیدتر به نظر برسد، اطراف پوست روشن‌تر به‌نظر می‌رسد. لوری تیلور، آرایشگری است که می‌گوید اسطوخودوس یکی از سایه‌های چشم مورد علاقه من است و موجب درخشش چشم‌ها و خنثی نمودن قرمزی پوست اطراف چشم می‌گردد. پودر اسطوخودوس به اطراف پلک چشم سایه‌ی زیبا می‌بخشد و با ریمیل مشکی پررنگ کاملا ست می‌شود.

به لاغری فکر کنید.

قبل از اینکه غذا بخورید، برای ۶۰ ثانیه به غذا فکر کنید. یک دقیقه را صرف عطر خوش شام نمائید، تصور کنید که مواد تشکیل دهنده‌ی غذا از کجا آمده‌اند و چگونه گرد هم جمع شده‌اند. سپس اولین گاز را مزه مزه کنید. تحقیقات منتشر شده در مجله‌ی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی حاکی از آن است که افرادی که برای خوردن به مواد خوراکی حمله‌ور نمی‌شوند و بین هر لقمه فاصله می‌اندازند نسبت به کسانی که سریع غذا می‌خورند، وزن کمتری دارند.

استرس، روند طبیعی افزایش سن را تسریع می‌کند.

گابریل برناشتاین می‌گوید که، با ۶۰ ثانیه مدیتیشن روزانه بر نگرانی‌های ناشی از کار غلبه کنید. تنها چهار تنفس عمیق و آرام به داخل و بیرون می‌تواند فورا شما را آرام کند، دوباره به شما انرژی بخشد و کمک کند تا از کج‌خلقی‌های بعدازظهر رها شوید. علاوه بر این، کم کردن سطح استرس با مدیتیشن‌ ترشح کورتیزول را در بدن کاهش خواهد داد. مدیتیشن به کاهش وزن و جلوگیری از نوسانات در آن و همچنین به حفظ خلق‌ و خوی خوب به شما کمک شایانی می‌کند.

ADS



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 83
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات