Friday 20 January 2017

بک لینک شاپ

کد خبر : 101203
تاریخ انتشار : شنبه 3 سپتامبر 2016 - 8:59
0 views بازدید

چگونه نفخ را برطرف کنیم؟

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ اگر مدام از نفخ رنج می برید و امانتان را بریده ، می توانید از این برنامه برای مبارزه با نفخ بهره ببرید تا از سدیم مخفی رها ‌شده و لاغر بمانید! گام اول: مراقب سدیم پنهان باشید سدیم در همه جا پنهان شده است. راه‌های کلیدی اندکی ورای آنچه در فست فودها و غذاهای فراوری […]


Bloat

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ اگر مدام از نفخ رنج می برید و امانتان را بریده ، می توانید از این برنامه برای مبارزه با نفخ بهره ببرید تا از سدیم مخفی رها ‌شده و لاغر بمانید!

گام اول: مراقب سدیم پنهان باشید

سدیم در همه جا پنهان شده است. راه‌های کلیدی اندکی ورای آنچه در فست فودها و غذاهای فراوری شده وجود دارد که سدیم تحت عنوان مظنونین همیشگی به رژیم غذایی ما وارد شوند. ( حتی وقتی که فکر می‌کنیم مراقب هستیم):
رفتن به رستوران (میزان نمکی که آن‌ها استفاده می‌کنند را نمی‌توانید کنترل کنید)
رفتن به مهمانی (باز هم نمی‌توانید مقداری که آن‌ها استفاده می‌کنند را کنترل کنید)

سدیم پنهان در جاهایی که گمان نمی‌کنید:

برخی از جاهایی که سدیم بیشتر از آنچه انتظار می‌رود وجود دارد، عبارتست از:

  • نان‌ها
  • پنیر محلی
  • کره مغزها
  • پنیر بسته‌بندی‌ شده
  • محصولات کم کالری مانند سس سالاد
  • ادویه و چاشنی‌ها
  • الکل
  • غلات و حبوبات
  • نوشابه رژیمی

و حتی انواع غذاهای کم سدیم (مانند سس سویا کم سدیم) می‌تواند منجر به نفخ شوند. این منابع مخفی، هر چند ممکن است به اندازه سایر غذاها سدیم نداشته باشد، اما در طول روز می‌توانند زیاد شود و برای ما حس نفخ بوجود آورند.

گام دوم: خوردن پتاسیم و پروبیوتیک‌ها

راه‌ حلی آسان و تقریبا خوشمزه است! پتاسیم برای تنظیم توازن مایعات در بدن‌ مصرف می‌شود، پتاسیم بیشتر کمک می‌کند تا مطمئن شویم سدیم بیشتری از طریق ادرار از بدن دفع شده است. غذاهای غنی از پتاسیم مانند موز، طالبی و انبه را برای خوردن صبحانه یا میان وعده‌ای فوق العاده، تهیه کنید. آن را با غذاهای غنی از پروبیوتیک مانند ماست یونانی یا کفیر همراه کنید. پروبیوتیک باعث به گردش سیستم گوارش می‌شود و به کنترل نفخ کمک می‌کند.

جایزه: غذاهای غنی از پروبیوتیک اغلب دارای کلسیم هستند که برای سلامت عمومی ضروری است.

گام سوم: به ادرار آورهای طبیعی روی آورید

این عادت فوق‌العاده‌ی دیگریست، همچنان که ادرارآورهای طبیعی تولید ادرار را افزایش می‌دهند، می‌توانند سدیم پنهان شده را برای تعدیل به‌کار گیرند ( و با نفخ مبارزه کند). راه‌های فراوانی برای افزایش مصرف آنها در طول روز:
مارچوبه در املت صبحانتان
چغندر در سالاد نهارتان
خوردن آناناس به همراه استیک در شام ( ترد کننده‌ی طبیعی گوشت)
هندوانه، انگور و تنقلات برای میان وعده‌ها

گام چهارم: حواستان به کربوهیدرات‌های آخرهفته باشد

آخر هفته‌‌ها می‌تواند از شیوه زندگی سالم انتقام بگیرد. ما ممکن است اغلب ما روند فوق‌العاده‌ای در طی هفته داریم زیرا از برنامه ریزی پیروی می‌کنیم، اما آخر هفته تمامی شروط از بین می‌روند جشن‌ها، دوستان، فیلم‌‌ها و صبحانه‌های طولانی و دیر اغلب به این معناست که کربوهیدرات‌های ساده ( برای مثال کوکی‌ها، چیپس، غذاهای میان ‌وعده‌ها، بسیاری از غذاهایی که بیرون مصرف می‌شوند و دسرها) بیشتر در آخر هفته وارد غذای ما می شوند. به خاطر داشته باشد که کربوهیدرات‌ها باعث احتباس آب می‌شوند و اگر در آخر هفته بیشتر مصرف شوند، نفخ را به دنبال خواهد داشت. توجه آگاهانه بیشتر، اغلب ابزاری دقیق در آخر هفته می‌باشد، بنابراین آرام باشد و قبل از گرفتن آن کوکی‌ها صبر کنید. مطمئن باشید که میان ‌وعده‌های سالم می‌خورید تا از حالت نفخ جلوگیری کنید.
به یاد داشته باسید که ایجاد یک تغییر کوچک در یک زمان، تفاوت محسوس‌ را در طول زمان در پی خواهد داشت. در این تغییر استاد شوید و بعد چیز جدیدی اضافه کنید این گونه، تغییرات بزرگ نتیجه‌ی گام‌های کوچک است.

ADS



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 38
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات