Wednesday 29 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 99844
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آگوست 2016 - 7:36
0 views بازدید

چینی‌ها، برنده بازار خودروی ایران؟

در شرایطی که گمان می‌رفت توافق هسته‌ای سبب تضعیف خودروسازان چینی در ایران شود، تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد این چشم بادامی‌ها صاحب بیشترین تنوع محصول در بازار خودرو کشور هستند.طبق گزارش اعلامی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بیش از 38 درصد از بازار خودرو کشور را به لحاظ تنوع محصول، چینی‌ها در دست دارند و این یعنی حتی خودروسازان داخلی نیز نتوانسته‌اند […]

در شرایطی که گمان می‌رفت توافق هسته‌ای سبب تضعیف خودروسازان چینی در ایران شود، تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد این چشم بادامی‌ها صاحب بیشترین تنوع محصول در بازار خودرو کشور هستند.طبق گزارش اعلامی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بیش از 38 درصد از بازار خودرو کشور را به لحاظ تنوع محصول، چینی‌ها در دست دارند و این یعنی حتی خودروسازان داخلی نیز نتوانسته‌اند در این مورد حریف آنها شوند.

حدودا 10 سالی می‌شود که خودروسازان چینی در بازار ایران حضور یافته‌اند و اگرچه در اوایل فعالیت خود چندان به چشم نمی‌آمدند، با این حال رفته‌رفته خود را جا انداخته و حالا به یکی از ستون‌های بازار تبدیل شده‌اند.

آمارها می‌گویند سهم خودروهای چینی در بازار کشور به بیش از 10 درصد رسیده که این موضوع نه فقط ریشه در بخش خصوصی دارد؛ بلکه به خودروسازان بزرگ نیمه‌دولتی نیز سرایت کرده است. طی چند سال گذشته، چینی‌ها توانستند ضمن توسعه خود در بخش خصوصی، به ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو (سه شرکت نیمه‌دولتی و بزرگ کشور) نیز ورود کنند.

از همین رو، تنوع خودروهای چینی در بازار ایران به شدت طی چند سال گذشته افزایش یافته و حالا آن طور که آمارها می‌گویند، بیش از 38 درصد از بازار به لحاظ تنوع، در اختیار آنها قرار دارد.

اتفاقا یکی از نقاط ضعف خودروسازان بزرگ داخلی، کمبود تنوع در سبد محصولات است، موضوعی که چینی‌ها به‌خوبی آن را درک کرده و توانسته‌اند به واسطه عرضه محصولات متنوع، در دل بخشی از مشتریان ایرانی جا باز کنند.

این در شرایطی است که خیلی‌ها گمان می‌کردند پس از توافق هسته‌ای و اجرای برجام، فعالیت خودروسازان چینی در کشور محدود شود، با این حال آنها توانسته‌اند به واسطه بازارسنجی دقیق و همچنین با بهبود نسبی نقاط ضعف خود، نه تنها در ایران بمانند؛ بلکه گستره حضورشان را در این بازار، افزایش دهند. این اتفاق در حالی رخ داده که مشکلات کمی و کیفی خودروهای چینی همچنان کم و بیش پابرجاست و نمی‌توان آنها را محصولاتی کاملا مطمئن به لحاظ فنی و ایمنی دانست.

 

 

 

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی سایت کارنت (https://telegram.me/carnet_ir ) بپیوندید. کافیست عبارت “carnet_ir” را در نرم افزار تلگرام جست وجو و “join” را لمس نمایید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات