کاربران اکسپریا Z5 پس از آپدیت به اندروید ۶.۰ قادر به استفاده از Play Store نیستند!

0

صفحه پشتیبانی آنلاین سونی پر است از شکایات کاربران گوشی اکسپریا Z5 که پس از دریافت به‌روز رسانی نسخه ششم اندروید، با پیغام توقف اپلیکیشن پلی استور مواجه می‌شوند و حتی نمی‌توانند این اپ را باز کنند.

a_002 The-Android-6_002

اما سونی چگونه این مشکل را حل خواهد کرد؟

شرکت ژاپنی به کاربران پیشنهاد کرده در صورت مواجه شدن با این مشکل پس از آپدیت به اندروید مارشملو، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه باز گردانند. این راه‌کار مشکل بعضی از کاربران را حل کرد، اما هنوز هم بسیاری از کاربران پس از ریست کردن گوشی خود به فروشگاه نرم‌فزاری گوگل دسترسی ندارند.

بهترین راه‌کاری که تا به حال در فروم پشتیبانی سونی ارائه شده، اتصال اکسپریا Z5 به رایانه و استفاده از PC Companion است که از طریق نشانی http://support.sonymobile.com/gb/tools/pc-companion قابل دسترسی است. با این روش می‌تواند دوباره اندروید ۶ را نصب کنید و خوشبختانه این‌بار به پلی استور گوگل دسترسی خواهید داشت.

گیگر:

لینک مطلب

پاسخ دهید