Friday 31 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 113802
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اکتبر 2016 - 23:59
3 views بازدید

کتاب آموزش سی شارپ C# به زبان فارسی

کتاب آموزش سی شارپ C# به زبان فارسی نوشته افشین رفوآ از موسسه تحلیل داده را برای شما کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. سی شارپ یک زبان برنامه نویسی شی گرا و سطح بالا می باشد که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. C# یکی از زبانهای برنامه نویسی مجبوب در کشورمان به شمار می اید و بازارکار بسیار خوبی برخوردار است. در کتاب […]


کتاب آموزش سی شارپ C#

کتاب آموزش سی شارپ C# به زبان فارسی نوشته افشین رفوآ از موسسه تحلیل داده را برای شما کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. سی شارپ یک زبان برنامه نویسی شی گرا و سطح بالا می باشد که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. C# یکی از زبانهای برنامه نویسی مجبوب در کشورمان به شمار می اید و بازارکار بسیار خوبی برخوردار است. در کتاب آموزش جامع c# سعی شده است که مفاهیم مقدماتی و پایه ای به همراه مثال های فراوان جهت آموزش مفید در پایان هر بخش گنجانده شود. کلیه مباحث آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ در این کتاب Consol Application می باشد . امیدوارماین کتاب هم مورد توجه علاقه مندان حوره برنامه نویسی قرار بگیرد. درادامه سر فصل های این کتاب بطور مفصل تشریح شده است.

عنوان: کتاب آموزش سی شارپ C#

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: افشن رفوآ

تعداد صفحه: 564

حجم فایل: 6 مگابایت

کلمات کلیدی : آموزش سی شارپ , کتاب C# ,  آموزش سی شارپ C#  ,  آموزش گام به گام C# , کتاب آموزش سی شارپ ,

کتاب آموزش سی شارپ C# به زبان فارسی

سر فصل های کتاب:

 مقدمه ای بر ‏ MS Visual Studio    
راه اندازی Microsoft Visual C# Express    
رابط (کاربری)   The Microsoft Visual Studio    
فهرست گزینه ی اصلی (main menu)    
نوارابزارها (Toolbars)    
صفحه  شروع (the Start page)    
نحوه ی بازکردن و بستن پنجره    
پنهان سازی پنجره به صورت خودکار (auto-hide)    
قرار دادن پنجره در کناره های برنامه (محیط ویژوال استودیو)    
قرار دادن پنجره ای در بالا یا پایین پنجره ای دیگر    
پنجره های شناور    
قرار دادن چند پنجره در یک ناحیه    
پنجره های تب دار (Tabbed Windows)    
معرفی پروژه های C#    
برنامه های کاربردی کنسول    
راه اندازی پروژه    
ایجاد فایل برای کد مورد نظر    
ایجاد فایل    
کد اصلی C#    
نوشتن کد اصلی    
توضیحات    
ایجاد توضیحات    
مدیریت فایل ها    
پنجره Solution Explorer    
دسترسی به فایل و باز کردن آن    
مدیریت solution و پروژه    
Code Snippet    
ذخیره سازی پروژه    
بازکردن پروژه    
Solution    
ساختن پروژه    
اجرای پروژه    
اجرای برنامه    
متغییرها (Variables)    
مبنع ذخیره سازی    
معرفی متغییرها    
نمایش های عددی    
سیستم های عددی    
علامت دار و بدون علامت    
تعریف متغییرها    
تعریف متغییر    
مقدار دهی اولیه ی متغییر    
مقدار تهی (null value)    
Byte    
ترکیبی از چهار bit    
ترکیبی از  بیت    
محاسبات در سه سیستم عددی مختلف    
کاراکترها    
}    
نکته    
نکته    
نوع داده ی Byte    
byte Age    
استفاده کردن از Byte    
Byte علامت دار    
واژه (Word)    
short integers    
Short integerهای بدون علامت    
مواجهه با مقادیر بسیار بزرگ    
به کار بردن integer های بدون علامت    
Signed integers    
Integer های بدون علامت    
به کابردن integer های بدون علامت    
چهارکلمه ای (Quad – word)    
Long integers    
اعداد حقیقی (real numbers)    
اعداد ممیز شناور (floating-point numbers)    
اعداد با دو رقم اعشار    
به کاربردن متغیری با دو رقم اعشار    
Decimal    
به کاربردن مقادیر decimal    
نوع داده های جانبی (Accessory Data Type)    
رشته ها (Strings)    
به کار بردن رشته ها    
تاریخ و زمان    
شی ها (Objects)    
ثابت ها (constants)    
ثابت های توکار    
مدیریت کد    
دسترسی پیدا کردن به متغیر    
بریدن، کپی کردن و جای گذاری کد    
تغییر اسم متغیر    
دسترسی پیدا کردن به تعریف متغیر (Variable’s Declaration)    
دسترسی به خطی از کد از طریق اندیس آن    
عملگرهای اساسی C#    
مقدمه    
معرفی عملگرها و عملوندها    
    
نحوه ی استفاده از     
پرانتز ()    
نحوه ی استفاده از عملگر پرانتز    
عملگر نقطه ویرگول ” ; ”    
نحوه ی به کاربردن نقطه ویرگول    
عملگر ویرگول “، ”    
استفاده از ویرگول    
عملگر جایگزین (=)    
نحوه ی تخصیص مقدار به متغیر    
علامت ‏(‏ý’ý‏) ‏    
علامت (“)    
استفاده از علامت نقل و قول    
کروشه []    
عملگر مثبت (+)    
عملگر منفی (-)    
عملگرهای یگانی : اندازه ی عملگر    
عمل جمع    
استفاده از عملگر +    
افزایش دادن متغییر    
Pre and post increment    
جمع مرکب (compound addition)    
عملیات ضرب    
به کاربردن عملگر ضرب    
ضرب مرکب    
عملیات تفریق    
به کاربردن عملگر منها    
کاهش دادن متغیر    
Pre-decrementing a variable    
تفریق مرکب (compound subtraction)    
عملیات تقسیم (division operation)    
به کاربر بردن عملگر تقسیم    
تقسیم مرکب (Compound division)    
باقی مانده (Remainder)    
باقی مانده ی مرکب (compound remainder)    
Bit Operations    
“معکوس کردن”  a bit ) Bit” Reversing “(    
پیوستگی بیتی (Bitwise Conjunction)    
جداسازی بیتی (Bitwise Disjunction)    
Bitwise Exclusion    
انتقال Bit ها از راست به چپ    
انتقال Bit ها به سمت راست    
کلاس ها    
نحوه ی وارد کردن کلاس    
نام گذاری کلاس    
مدیریت کلاس ها    
پنجره ی Class View    
ایجاد کلاس    
وارد کردن کلاس    
نحوه ی دستیابی به کلاس    
تغییر اسم کلاس    
ابزار جانبی زبان C#    
کد نا امن    
Region Delimiters    
مبانی نحوه ی استفاده از کلاس    
ایجاد (یک) شی    
نوع مقدار (value types) و نوع ارجاع (reference type)    
تعریف متغیر نوع کلاس    
ایجاد شی تهی (Null Object)    
به اشتراک گذاری کلاس    
زباله روبی (garbage collection)    
فیلدهای کلاس    
افزودن فیلد به کلاس    
سطح دسترسی اعضای کلاس(access modifiers of a class)    
اعضای خصوصی یک کلاس    
اعضای عمومی یک کلاس    
تعیین سطح دسترسی به اعضای کلاس    
اعضای داخلی کلاس    
مقدار دهی اولیه ی شی    
عملگر نقطه ()    
به کاربردن فیلدهای یک کلاس    
به کاربردن نوع ناشناس    
مدیریت فیلدهای کلاس    
نحوه ی دسترسی به فیلد    
تغییر اسم فیلد    
مبانی متدها    
معرفی متدها    
ساختن متد    
سطح دسترسی متد    
فراخوانی متد    
نحوه ی ایجاد متدهای یک کلاس    
متدی که مقدار باز می گرداند    
مقدمه ای بر تابع Main() یک برنامه ی کاربردی    
بازگرداندن مقداری از تابع Main()    
مبانی آرگومان های متد    
فراخوانی متدی که آرگومان می گیرد    
ارسال آرگومان ها    
فراخوانی آرگومان با استفاده از اسم    
ارسال آرگومان ها به متد یک کلاس    
روش های ارسال آرگومان    
ارسال آرگومان با استفاده از مقدار    
ارسال آرگومان با استفاده از ارجاع    
ارسال آرگومان out    
سربارگذاری متد (method overloading)    
آرگومان های اختیاری    
آرگومانی با مقدار اختیاری    
فراخوانی آرگومان با (استفاده از) اسم    
مبانی سازنده ها    
توصیف    
معرفی سازنده ها    
سازنده ی (constructor) پیش فرض    
به کاربردن سازنده ی پیش فرض    
سازنده ای که مقداردهی اولیه می کند    
دستورالعمل ایجاد سازنده ای که مقداردهی (اولیه) می کند    
سربارگذاری سازنده (constructor overloading)    
سربارگذاری سازنده    
سازنده ای با مقادیر پیش فرض    
استفاده از سازنده های یک کلاس    
مخرب های کلاس (class destructor)    
متغیرهای خواندنی (read-only variables)    
معرفی فضاهای نام (Namespace)    
مقدمه    
ایجاد فضای نام به صورت دستی    
نحوه ی ایجاد فضای نام    
فضای نامی که به صورت اتوماتیک ایجاد شده    
دسترسی به اعضای فضای نام    
دسترسی به اعضای فضای نام    
استفاده از چندین فضای نام    
مقدمه    
ایجاد چندین فضای نام    
استفاده از (یک) فضای نام    
به کار بردن فضاهای نام    
گنجاندن یک فضای نامی در دل فضای نامی دیگر    
سربارگذاری  کلاس امری امکان ناپذیر    
استفاده از کلاس نام گذاری شده    
اسم مستعار (alias) فضای نام    
نحوه ی ایجاد و استفاده از فضای نام    
مدیرت فضای نام    
درج کردن فضای نام    
تغییر اسم فضای نام    
معرفی فضای نام توکار (built-in namespaces)    
معرفی فضای نام  System    
ýمعرفی دیگر فضاهای نامی    
نوع داده هایNET    
مقدمه ای بر کتابخانه های سفارشی    
ایجاد کتابخانه ی سفارشی    
نحوه ی ایجاد کتابخانه    
راه اندازی کتابخانه    
ساختن کتابخانه    
ایجاد کتاب خانه در برنامه    
به کاربردن کتابخانه ی سفارشی (custom library)    
استفاده از کتابخانه ی سفارشی    
مقدمه ای بر کتابخانه های توکار    
مقدمه ای بر کتابخانه ی C#    
نوع داده ی پویا (dynamic data type)    
قابلیت همکاری    
کتابخانه ی win    
کتابخانه ی Visual C++/ CLI    
به کاربردن کتابخانه    
استاتیک    
تعریف متغیر ایستا    
متدهای ایستا    
ایجاد متد ایستا    
کلاس های ایستا    
ایجاد کلاس ایستا    
توابع سازنده ی Static    
محدوده و طول عمر یک متغیر    
ایجاد و استفاده از متغیر سراسری    
متغیرهای ایستا و سراسری    
خصوصیات اعضای ایستا    
ثابت ها    
نمونه ی this    
بررسی اجمالی اعداد    
علامت اعداد    
مثال های فراخوانی متد    
بخش صحیح عدد ممیز شناور    
کمینه ی دو مقدار    
بیشینه ی مقدار integer یک سری    
مثال فراخوانی متد بالا    
تبدیل مقادیر    
تبدیل ضمنی    
تبدیل صریح    
کلاس Convert    
حساب (Arithmetic)    
مقادیر مطلق    
سقف (بیشترین مقدار) یک عدد    
کف (کمترین مقدار) یک عدد    
توان یک عدد    
مقدار نمایی (the Exponentional)    
لگاریتم طبیعی    
لگاریتم پایه ی     
لگاریتم به هر مبنایی    
ریشه ی دوم / جذر    
مثلثات    
ثابت PI    
کسینوس یک مقدار    
سینوس یک مقدار    
تانژانت    
Arc Tangent    
خواندن وقالب بندی داده ها    
درخواست (دریافت) مقدار رشته    
درخواست عدد    
خواندن مقادیر عددی    
درخواست تاریخ و زمان    
درخواست مقادیر تاریخ و زمان    
نمایش داده ها با placeholder    
تبدیل به رشته    
قالب بندی نمایش داده ها    
قالب بندی خط    
قالب بندی تاریخ و زمان    
مدیریت قالب بندی تاریخ / زمان    
ترکیبات کلاس ها    
تودرتو کردن کلاس ها (class nesting)    
کلاسی به عنوان فیلد    
استفاده از کلاس به عنوان فیلد    
کلاس به عنوان یک نوع    
بازگرداندن شی از متد    
ارسال کلاس به عنوان آرگومان    
بازگرداندن یک شی یا ارسال آن به عنوان آرگومان    
ارسال یک کلاس به عنوان آرگومان خود آن کلاس    
بازگرداندن کلاسی از متد همان کلاس    
مقدمه ای بر شرطی ها    
متغیر های  Boolean    
تعریف متغیرهای Boolean    
بازیابی مقدار متغیر Boolean    
ایجاد فیلد Boolean    
آرگومان های Boolean    
enumeration    
ایجاد enumeration    
تعریف متغیر enumeration    
مقداردهی اولیه ی متغیر enumeration    
قابلیت رویت، دسترسی به enumeration    
enumeration به عنوان متغیر عضو    
ارسال enumeration به عنوان آرگومان    
تعریف و استفاده از نوع داده ای enum    
برگرداندن enumeration از متد    
عملگرهای منطقی    
مقدمه    
عملگر تساوی ==    
عملگر منطقی Not    
کوچکتر از :  <     
کوچکتر یا مساوی : < =    
بزرگتر از: >    
بزرگتر  یا مساوی >=    
دستورات شرطی    
چنانچه شرطی درست بود    
عبارت های شرطی    
ایجاد شرط if    
به کاربردن شرط ساده ی if    
ifelse    
استفاده از شرط ifelse    
عملگر های ifelse    
ifelse if و ifelse    
دستورهای شرطی Switch    
ساختار شرطی  Case switch    
دستورات شرطی  switch    
Case های ترکیبی    
استفاده از Enumeration    
عطف منطقی  AND    
مقدمه    
فصل منطقی or :    
مقدمه    
فصل های ترکیبی    
نحوه ی شمارش در حلقه    
تکرار/ حلقه ی شرطی    
معرفی تکرار شرطی    
ýحلقه ی While    
به کاربردن while    
دستور  dowhile    
شمارش و تکرار    
مدیریت دستورات شرطی    
For    
تودرتو کردن دستور شرطی    
تودرتو کردن شرط ها    
قفل کردن تراکنش    
نحوه ی قفل کردن تراکنش    
ایجاد وقفه در جریان دستور شرطی    
break;ý‏ ‏    
ادامه دادن دستور شرطی    
continue;ý    
اصلاح مقداری در حلقه    
رفتن به لیبل تعیین شده    
رفتن به یک لیبل    
متدها و دستورات شرط ها    
مقداری را از متد بازگرداندن    
متدها و شرط ها    
بازگشت شرطی    
بازگرداندن مقداری به صورت شرطی    
While (true)    
استفاده از while (true)    
بازگشت    
معرفی بازگشت    
ایجاد متد بازگشتی    
ایجاد متد بازگشتی    
استفاده از متدهای بازگشتی    
به کاربردن متدهای بازگشتی    
مقدمه ای بر ‏ý MS Visual Studio    
راه اندازی Microsoft Visual C# Express    
رابط (کاربری)   The Microsoft Visual Studio    
فهرست گزینه ی اصلی (main menu)    
نوارابزارها (Toolbars)    
صفحه  شروع (the Start page)    
نحوه ی بازکردن و بستن پنجره    
پنهان سازی پنجره به صورت خودکار (auto-hide)    
قرار دادن پنجره در کناره های برنامه (محیط ویژوال استودیو)    
قرار دادن پنجره ای در بالا یا پایین پنجره ای دیگر    
پنجره های شناور    
قرار دادن چند پنجره در یک ناحیه    
پنجره های تب دار (Tabbed Windows)    
معرفی پروژه های C#    
برنامه های کاربردی کنسول    
راه اندازی پروژه    
ایجاد فایل برای کد مورد نظر    
ایجاد فایل    
کد اصلی C#    
نوشتن کد اصلی    
توضیحات    
ایجاد توضیحات    
مدیریت فایل ها    
پنجره Solution Explorer    
دسترسی به فایل و باز کردن آن    
مدیریت solution و پروژه    
Code Snippet    
ذخیره سازی پروژه    
بازکردن پروژه    
Solution    
ساختن پروژه    
اجرای پروژه    
اجرای برنامه    
متغییرها (Variables)    
مبنع ذخیره سازی    
معرفی متغییرها    
نمایش های عددی    
سیستم های عددی    
علامت دار و بدون علامت    
تعریف متغییرها    
تعریف متغییر    
مقدار دهی اولیه ی متغییر    
مقدار تهی (null value)    
Byte    
ترکیبی از چهار bit    
ترکیبی از  بیت    
محاسبات در سه سیستم عددی مختلف    
کاراکترها    
}    
نکته    
نکته    
نوع داده ی Byte    
byte Age    
استفاده کردن از Byte    
Byte علامت دار    
واژه (Word)    
short integers    
Short integerهای بدون علامت    
مواجهه با مقادیر بسیار بزرگ    
به کار بردن integer های بدون علامت    
Signed integers    
Integer های بدون علامت    
به کابردن integer های بدون علامت    
چهارکلمه ای (Quad – word)    
Long integers    
اعداد حقیقی (real numbers)    
اعداد ممیز شناور (floating-point numbers)    
اعداد با دو رقم اعشار    
به کاربردن متغیری با دو رقم اعشار    
Decimal    
به کاربردن مقادیر decimal    
نوع داده های جانبی (Accessory Data Type)    
رشته ها (Strings)    
به کار بردن رشته ها    
تاریخ و زمان    
شی ها (Objects)    
ثابت ها (constants)    
ثابت های توکار    
مدیریت کد    
دسترسی پیدا کردن به متغیر    
بریدن، کپی کردن و جای گذاری کد    
تغییر اسم متغیر    
دسترسی پیدا کردن به تعریف متغیر (Variable’s Declaration)    
دسترسی به خطی از کد از طریق اندیس آن    
عملگرهای اساسی C#    
مقدمه    
معرفی عملگرها و عملوندها    
    
نحوه ی استفاده از     
پرانتز ()    
نحوه ی استفاده از عملگر پرانتز    
عملگر نقطه ویرگول ” ; ”    
نحوه ی به کاربردن نقطه ویرگول    
عملگر ویرگول “، ”    
استفاده از ویرگول    
عملگر جایگزین (=)    
نحوه ی تخصیص مقدار به متغیر    
علامت ‏(‏ý’ý‏) ‏    
علامت (“)    
استفاده از علامت نقل و قول    
کروشه []    
عملگر مثبت (+)    
عملگر منفی (-)    
عملگرهای یگانی : اندازه ی عملگر    
عمل جمع    
استفاده از عملگر +    
افزایش دادن متغییر    
Pre and post increment    
جمع مرکب (compound addition)    
عملیات ضرب    
به کاربردن عملگر ضرب    
ضرب مرکب    
عملیات تفریق    
به کاربردن عملگر منها    
کاهش دادن متغیر    
Pre-decrementing a variable    
تفریق مرکب (compound subtraction)    
عملیات تقسیم (division operation)    
به کاربر بردن عملگر تقسیم    
تقسیم مرکب (Compound division)    
باقی مانده (Remainder)    
باقی مانده ی مرکب (compound remainder)    
Bit Operations    
“معکوس کردن”  a bit ) Bit” Reversing “(    
پیوستگی بیتی (Bitwise Conjunction)    
جداسازی بیتی (Bitwise Disjunction)    
Bitwise Exclusion    
انتقال Bit ها از راست به چپ    
انتقال Bit ها به سمت راست    
کلاس ها    
نحوه ی وارد کردن کلاس    
نام گذاری کلاس    
مدیریت کلاس ها    
پنجره ی Class View    
ایجاد کلاس    
وارد کردن کلاس    
نحوه ی دستیابی به کلاس    
تغییر اسم کلاس    
ابزار جانبی زبان C#    
کد نا امن    
Region Delimiters    
مبانی نحوه ی استفاده از کلاس    
ایجاد (یک) شی    
نوع مقدار (value types) و نوع ارجاع (reference type)    
تعریف متغیر نوع کلاس    
ایجاد شی تهی (Null Object)    
به اشتراک گذاری کلاس    
زباله روبی (garbage collection)    
فیلدهای کلاس    
افزودن فیلد به کلاس    
سطح دسترسی اعضای کلاس(access modifiers of a class)    
اعضای خصوصی یک کلاس    
اعضای عمومی یک کلاس    
تعیین سطح دسترسی به اعضای کلاس    
اعضای داخلی کلاس    
مقدار دهی اولیه ی شی    
عملگر نقطه ()    
به کاربردن فیلدهای یک کلاس    
به کاربردن نوع ناشناس    
مدیریت فیلدهای کلاس    
نحوه ی دسترسی به فیلد    
تغییر اسم فیلد    
مبانی متدها    
معرفی متدها    
ساختن متد    
سطح دسترسی متد    
فراخوانی متد    
نحوه ی ایجاد متدهای یک کلاس    
متدی که مقدار باز می گرداند    
مقدمه ای بر تابع Main() یک برنامه ی کاربردی    
بازگرداندن مقداری از تابع Main()    
مبانی آرگومان های متد    
فراخوانی متدی که آرگومان می گیرد    
ارسال آرگومان ها    
فراخوانی آرگومان با استفاده از اسم    
ارسال آرگومان ها به متد یک کلاس    
روش های ارسال آرگومان    
ارسال آرگومان با استفاده از مقدار    
ارسال آرگومان با استفاده از ارجاع    
ارسال آرگومان out    
سربارگذاری متد (method overloading)    
آرگومان های اختیاری    
آرگومانی با مقدار اختیاری    
فراخوانی آرگومان با (استفاده از) اسم    
مبانی سازنده ها    
توصیف    
معرفی سازنده ها    
سازنده ی (constructor) پیش فرض    
به کاربردن سازنده ی پیش فرض    
سازنده ای که مقداردهی اولیه می کند    
دستورالعمل ایجاد سازنده ای که مقداردهی (اولیه) می کند    
سربارگذاری سازنده (constructor overloading)    
سربارگذاری سازنده    
سازنده ای با مقادیر پیش فرض    
استفاده از سازنده های یک کلاس    
مخرب های کلاس (class destructor)    
متغیرهای خواندنی (read-only variables)    
معرفی فضاهای نام (Namespace)    
مقدمه    
ایجاد فضای نام به صورت دستی    
نحوه ی ایجاد فضای نام    
فضای نامی که به صورت اتوماتیک ایجاد شده    
دسترسی به اعضای فضای نام    
دسترسی به اعضای فضای نام    
استفاده از چندین فضای نام    
مقدمه    
ایجاد چندین فضای نام    
استفاده از (یک) فضای نام    
به کار بردن فضاهای نام    
گنجاندن یک فضای نامی در دل فضای نامی دیگر    
سربارگذاری  کلاس امری امکان ناپذیر    
استفاده از کلاس نام گذاری شده    
اسم مستعار (alias) فضای نام    
نحوه ی ایجاد و استفاده از فضای نام    
مدیرت فضای نام    
درج کردن فضای نام    
تغییر اسم فضای نام    
معرفی فضای نام توکار (built-in namespaces)    
معرفی فضای نام  System    
ýمعرفی دیگر فضاهای نامی    
نوع داده هایNET    
مقدمه ای بر کتابخانه های سفارشی    
ایجاد کتابخانه ی سفارشی    
نحوه ی ایجاد کتابخانه    
راه اندازی کتابخانه    
ساختن کتابخانه    
ایجاد کتاب خانه در برنامه    
به کاربردن کتابخانه ی سفارشی (custom library)    
استفاده از کتابخانه ی سفارشی    
مقدمه ای بر کتابخانه های توکار    
مقدمه ای بر کتابخانه ی C#    
نوع داده ی پویا (dynamic data type)    
قابلیت همکاری    
کتابخانه ی win    
کتابخانه ی Visual C++/ CLI    
به کاربردن کتابخانه    
استاتیک    
تعریف متغیر ایستا    
متدهای ایستا    
ایجاد متد ایستا    
کلاس های ایستا    
ایجاد کلاس ایستا    
توابع سازنده ی Static    
محدوده و طول عمر یک متغیر    
ایجاد و استفاده از متغیر سراسری    
متغیرهای ایستا و سراسری    
خصوصیات اعضای ایستا    
ثابت ها    
نمونه ی this    
بررسی اجمالی اعداد    
علامت اعداد    
مثال های فراخوانی متد    
بخش صحیح عدد ممیز شناور    
کمینه ی دو مقدار    
بیشینه ی مقدار integer یک سری    
مثال فراخوانی متد بالا    
تبدیل مقادیر    
تبدیل ضمنی    
تبدیل صریح    
کلاس Convert    
حساب (Arithmetic)    
مقادیر مطلق    
سقف (بیشترین مقدار) یک عدد    
کف (کمترین مقدار) یک عدد    
توان یک عدد    
مقدار نمایی (the Exponentional)    
لگاریتم طبیعی    
لگاریتم پایه ی     
لگاریتم به هر مبنایی    
ریشه ی دوم / جذر    
مثلثات    
ثابت PI    
کسینوس یک مقدار    
سینوس یک مقدار    
تانژانت    
Arc Tangent    
خواندن وقالب بندی داده ها    
درخواست (دریافت) مقدار رشته    
درخواست عدد    
خواندن مقادیر عددی    
درخواست تاریخ و زمان    
درخواست مقادیر تاریخ و زمان    
نمایش داده ها با placeholder    
تبدیل به رشته    
قالب بندی نمایش داده ها    
قالب بندی خط    
قالب بندی تاریخ و زمان    
مدیریت قالب بندی تاریخ / زمان    
ترکیبات کلاس ها    
تودرتو کردن کلاس ها (class nesting)    
کلاسی به عنوان فیلد    
استفاده از کلاس به عنوان فیلد    
کلاس به عنوان یک نوع    
بازگرداندن شی از متد    
ارسال کلاس به عنوان آرگومان    
بازگرداندن یک شی یا ارسال آن به عنوان آرگومان    
ارسال یک کلاس به عنوان آرگومان خود آن کلاس    
بازگرداندن کلاسی از متد همان کلاس    
مقدمه ای بر شرطی ها    
متغیر های  Boolean    
تعریف متغیرهای Boolean    
بازیابی مقدار متغیر Boolean    
ایجاد فیلد Boolean    
آرگومان های Boolean    
enumeration    
ایجاد enumeration    
تعریف متغیر enumeration    
مقداردهی اولیه ی متغیر enumeration    
قابلیت رویت، دسترسی به enumeration    
enumeration به عنوان متغیر عضو    
ارسال enumeration به عنوان آرگومان    
تعریف و استفاده از نوع داده ای enum    
برگرداندن enumeration از متد    
عملگرهای منطقی    
مقدمه    
عملگر تساوی ==    
عملگر منطقی Not    
کوچکتر از :  <     
کوچکتر یا مساوی : < =    
بزرگتر از: >    
بزرگتر  یا مساوی >=    
دستورات شرطی    
چنانچه شرطی درست بود    
عبارت های شرطی    
ایجاد شرط if    
به کاربردن شرط ساده ی if    
ifelse    
استفاده از شرط ifelse    
عملگر های ifelse    
ifelse if و ifelse    
دستورهای شرطی Switch    
ساختار شرطی  Case switch    
دستورات شرطی  switch    
Case های ترکیبی    
استفاده از Enumeration    
عطف منطقی  AND    
مقدمه    
فصل منطقی or :    
مقدمه    
فصل های ترکیبی    
نحوه ی شمارش در حلقه    
تکرار/ حلقه ی شرطی    
معرفی تکرار شرطی    
ýحلقه ی While    
به کاربردن while    
دستور  dowhile    
شمارش و تکرار    
مدیریت دستورات شرطی    
For    
تودرتو کردن دستور شرطی    
تودرتو کردن شرط ها    
قفل کردن تراکنش    
نحوه ی قفل کردن تراکنش    
ایجاد وقفه در جریان دستور شرطی    
break;ý‏ ‏    
ادامه دادن دستور شرطی    
continue;ý    
اصلاح مقداری در حلقه    
رفتن به لیبل تعیین شده    
رفتن به یک لیبل    
متدها و دستورات شرط ها    
مقداری را از متد بازگرداندن    
متدها و شرط ها    
بازگشت شرطی    
بازگرداندن مقداری به صورت شرطی    
While (true)    
استفاده از while (true)    
بازگشت    
معرفی بازگشت    
ایجاد متد بازگشتی    
ایجاد متد بازگشتی    
استفاده از متدهای بازگشتی    
به کاربردن متدهای بازگشتی   

 

فروشگاه آغازه

توجه : اگر در دانلود لینکها با Eset Smart Security شرکت NOD32 مشکل دارید. لطفا اینجا را بخوانید

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم :

1231برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

1231برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک کمکی)

 

پسورد فایل:www.aghazeh.com

 

برای باز کردن فایلها نیاز به برنامه WinRAR و برای خواندن کتابها نیاز به Adobe Acrobat Reader دارید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.aghazeh.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy/Paste آن بپرهیزید.

کاربر گرامی لطفانظر خود را در باره این مطلب بنویسید بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد و به کسانی که قصد دانلود این کتاب را دارند کمک شایانی خواهد نمود



Source link

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 97
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات