Thursday 30 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 14604
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 نوامبر 2015 - 7:35
4 views بازدید

گیاهانی که می توانید جایگزین گوشت کنید

خبرگزاری میزان – می توانید دسته های گیاهان را جایگزین گوشت کنید و به سلامتی و تندرستی خود کمک کنید. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از خبر روز، نخوردن گوشت فواید زیادی برای آدم دارد: غذاهای بدون گوشت تقریبا همیشه ارزونتر درمیان، میزان کالری کمتری دارن، بیماریهای کمتری تولید میکنه و با محیط زیست سازگارتر هستن. حتما این رو میدونید که […]

خبرگزاری میزان – می توانید دسته های گیاهان را جایگزین گوشت کنید و به سلامتی و تندرستی خود کمک کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از خبر روز، نخوردن گوشت فواید زیادی برای آدم دارد: غذاهای بدون گوشت تقریبا همیشه
ارزونتر درمیان، میزان کالری کمتری دارن، بیماریهای کمتری تولید میکنه و با
محیط زیست سازگارتر هستن. حتما این رو میدونید که برای به دست آوردن میزان
کافی پروتئین، حتما لازم به خوردن فرآورده های گوشتی نیست. کسانی که در
فکر حذف گوشت از رژیم غذاییشون هستن، تنها یک نگرانی دارن: اگه پروتئین
کافی به بدنم نرسه چی؟

اگه بخوایم دقیق تر بررسی کنیم، “پروتئین کافی” شامل ۲۵ آمینو اسید که
پروتئین رو شکل میدهند میشه بعلاوه ۹ تایی که بدن خودش نمیتونه تولید کنه،
بنابراین اونها رو باید بخوریم. برای “کافی” بودن، یک پروتئین باید شامل هر
۹ تای این آمینو اسیدها باشه. ما براتون در این مطلب  چند تا از معروفترین
گیاهانی که منابع مهمی از پروتئین هستند رو جمع آوری کردیم تا با ایده های
خودتون و غذاهایی که توی این بخش اسرار خانه و خانه داری یاد میدیم، اونها
رو در رژیم غذاییتون به کار ببرید.

1- گندم سیاه

گندم سیاه به طرز عجیبی به سلامتی کمک میکنه. میتونید اون رو به شکل آرد استفاده کنید، یا درسته توی صبحونه ها با شیر بخورید.

2- شاه دونه

شاه دونه به این ریزه میزه ای شامل هر ۹ تا آمینو اسید بعلاوه روی، آهن و
کلسیوم زیاده! در ضمن این دونه ی جادویی منبع امگا ۳ هم هست که میتونه
افسردگی رو برطرف کنه.

3- سویا

سویا یکی از معدود لوبیاهایی هست که شامل آمینواسیدهای لازم میشه و به راحتی میتونه جایگزینی برای غذاهای گوشتی باشه.

4- برنج و لوبیا

یکی از ارزونترین و راحت ترین وعده های گیاهخواری! خوبیش اینه که ما
ایرانی ها انواع و اقسام غذاهایی که شامل برنج و لوبیا میشن رو بلدیم درست
کنیم!

5- بذر گنه گنه
بذر گنه گنه رو توی غذاهایی مثل
کینوا Quinoa درست میکن. این غذا نه تنها خیلی خیلی خوشمزه است، بلکه منبع
خوبی برای فیبر، آهن، منیزیوم هست. میتونید از بذر گنه گنه به عنوان
جایگزینی برای برنج یا در درست کردم کاپ کیک های مختلف هم استفاده کنید.

6- اسپیرولینا + غلات

اگه چیزی راجع به اسپیرولینا نمیدونید، باید گفت که یک نوع جلبک دریاییه
که به طرز عجیبی شامل بیشتر پروتئین هایی که بدن برای زنده موندن لازم
داره رو تامین میکنه. این سبزی مقوی رو میتونید با دونه ها و مغز غلات قاطی
کنید و به عنوان یه خوراکی برای تمدید انرژی در طول روز استفاده کنید.

/انتهای پیام/

خبرگزاری میزان:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای
تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر
می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 97
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات