Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 22619
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 نوامبر 2015 - 4:22
6 views بازدید

آرایش و مدلینگ برخی زنان برای نفوذ بیشتر در چشم نامحرم

گیگر: قبل از هر چیز ، از تمامی خانمها و خانواده های نجیب و اصیل ایرانی عذرخواهی میکنم ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که در این سالهای اخیر ، فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده بنام خیانت زنها. گروه اجتماعی، زنان ایران ۳۸ میلیون نفر از جمعیت را تشکیل می دهند و ایران هم اکنون در منطقه خاورمیانه پس از […]

گیگر:

قبل از هر چیز ، از تمامی خانمها و خانواده های نجیب و اصیل ایرانی عذرخواهی میکنم ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که در این سالهای اخیر ، فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده بنام خیانت زنها.

گروه اجتماعی، زنان ایران ۳۸ میلیون
نفر از جمعیت را تشکیل می دهند و ایران هم اکنون در منطقه خاورمیانه پس از عربستان
در جایگاه دوم و در جهان در جایگاه هفتم مصرف مواد و لوازم آرایشی قرار دارد.

به گزارش بولتن نیوز، ایران به عنوان دومین کشور مصرف‌کننده
لوازم آرایشی در خاورمیانه ، سهم بالایی از لوازم آرایشی دارد و بخش مهمی از این
محصولات قاچاق است که بدون هیچ‌گونه نظارت کیفی در بازارها به فروش می‌رسد.

سهم ایران از بازار لوازم آرایشی
در خاورمیانه
۲ میلیارد
و یک صد میلیون دلار براورد شده است که نشان می دهد
۳۰ درصد
بازار فروش این لوازم در خاور میانه به ایران تعلق دارد.

برخی از گزارشهای بین المللی
نشان می دهد که ايران با داشتن 67 درصد مصرف‌كننده لوازم آرايشي وگريم رتبه 7 جهاني
و رتبه دوم خاورميانه را به نام خود ثبت کرده است.

در ميان 10 كشور اول دنيا در
مصرف مواد آرايشي و گريم نيز انگلستان با 65 درصد، قطر 64 درصد و آمريكا 62 درصد رتبه‌هاي
بعدي را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابر برآوردهاي صورت گرفته
25 درصد تا 30 درصد مواد آرايشي و مكاپ در ايران تقلبي و غيراستاندارد است كه از طريق
مبادي غيررسمي و به صورت چمداني وارد مي‌شود.

بخش خاصی از زنان ایرانی به
محض اینکه از خواب بیدار می شوند اقدام به یک آرایش سطحی و ساده می کنند ولی در
زمانی که آماده خروج از خانه می شوند تقریبا نیمی از لوازم آرایشی خود را مصرف می
کنند. در واقع بعضی از زنها انگار در حال رفتن به میهمانی عروسی یا یک پارتی مهم
هستند. این در حالی است که در اکثر کشورهای مسلمان و غیر مسلمان جهان این موضوع بر
عکس عمل می شود.

یعنی زنی که در خانه است در
زمانی که همسر به خانه بر می گردد قاعدتا خود را آرایش کند تا مطلوب همسر قرار
گیرد و بهترین لباس خود را می پوشد. اما متاسفانه در ایران برخی آرایش ها عموما
برای مطلوب شدن در محیط بیرون خانه است و در این راستا موهای زرد و سفید و آویزان
شده از کنار شال و روسری که در میان راه آویزان می شود و مانتوهای تنگ و چسبان یا
ولنگو باز و آنچنانی نازک و بدن نما و رژ لبهای کبود و چشمان آغشته شده به هفت
رنگ عشقی… را می بینیم که اختیار از عنان جوانان کوچه و بازار و پارکها می برد.

متاسفانه این گروه اندک از
زنان که بخش مهمی از آنها زنان خانه دار هستند کم نیستند.

البته اکثریت زنان جامعه ایرانی
زنانی هستند که حجاب را به بهترین وجه رعایت می کنند. اما آیا رفتار زننده برخی از
زنانی که در کوچه بازار امروز کم نیستند، همسران زنان مومن را به خطا نخواهد
انداخت. آیا جوانانی که امکان ازدواج برای آنها مهیا نیست و امکان خواستگاری از
دختری را ندارند به سمت این زنان خانه دار کشیده نخواهند شد. زنانی که خرج آنها را
همسرانشان و خانواده های آنها می دهند و خود را برای کوچه بازار و چشمان غریبه های در کمین آماده و
تزعین می کنند.

در این بین برخی خودرو های
سواری شاسی بلند و کوتاه و جوانان مجرد و متاهلی را می بینیم که در گوشه و کنار
پارکها و فروشگاه های بزرگ و یا داخل محل بازی کودکان به کمین نشسته اند و به ارامی و با ارامش همه جا را رسد می کنند تا خریدار برخی از عشوه گریهایی
باشند که برای آنها هزینه ای در بر ندارد!. عمدتا در جاهای خلوت پارکها و در دمادم
تاریکی شب یا در ساعات خلوت روز خودروهای با شیشه دودی را می بینیم که دو نفر! در خلوت باهم
نشسته اند و از هم دلبری می کنند. این زمانی است که مردان خانه به دنبال تامین معاش خانواده هستند.

موبایلهای امروز را هم که خدا بدهد برکت فاصله
ها و برنامه ریزیها و ارتباط برقرار کردن را تامیشود کوتاه کرده است و به قول معروف با یک چشم بر هم زدن همه کار می شود کرد و همه چیز تحت کنترل است!.

متاسفانه موضوع فرهنگ و
حفاظت از آن به مقوله ای تبدیل شده که کم کم جامعه ایرانی و به خصوص خانواده های
ایرانی را به مخاطره می اندازد و شاید امروز برای تصمیم گیری در این رابطه دیر
باشد.

متاسفانه نه تنها نتوانستیم
جلو رسوخ فرهنگ غربی به وسیله ماهواره ها را بگیریم بلکه شرایط به شکلی شده که
حالا فرهنگی در حال شکل گرفتن است که ریشه های خانواده ها را هدف گرفته است.

در این بین کاری به آمار
سازمان بهزیستی را جع به زنان ….نداریم اما …… به نظر می رسد که وقت آن
فرار رسیده که به فکر برخی مردانی باشیم که امکان کنترل زنان خود را به دلیل ترس
از آبرو و مشکلات زندگی و تامین معاش خانواده و جلوگیری از نابود شدن کانون
خانواده و از دست رفتن آینده فرزندانشان ندارند. اینان محکومانی هستند که در سکوت
غم انگیزی به آینده تاریک خود چشم دوخته اند و تعدادشان هر روز بیشتر می شود!.

بیشترین قشر در این بین مربوط می شود به خانواده های متوسط جامعه به بالا  و امروز در حال رفتن در مسیری هستیم که جز تباهی گسستن بنیاد خانواده چیز دیگری نمی توان از ان نتیجه گرفت.

اولین قدم امن کردن اماکن عمومی مانند پارکها و فروشگاه ها است که تنها محل تفریح و سرگرمی بی هزینه برای کودکان و همسران و زنان و دختران در زمانی است که مردان خانه به دنبال تامین معاش از جان مایه میگذارند.

 



لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات