Wednesday 7 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 78630
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ژوئن 2016 - 17:21
0 views بازدید

از خطرات مصرف انبه چه می دانید؟

گیگر : به گزارش ایران ناز حدود چهار هزار سال است که انبه بخشی از رژیم غذایی بشر را تشکیل می دهد. درخت انبه در نواحی استوایی رشد کرده و میوه های آبدار و مغذی  تولید می کند. افراد می توانند انبه را به تنهایی خورده و یا به همراه سالاد و دسر مصرف نمایند.   انبه تازه کم کالری بوده و حاوی مواد مفید […]

گیگر :

به گزارش ایران ناز حدود چهار هزار سال است که انبه بخشی از رژیم غذایی بشر را تشکیل می دهد. درخت انبه در نواحی استوایی رشد کرده و میوه های آبدار و مغذی  تولید می کند. افراد می توانند انبه را به تنهایی خورده و یا به همراه سالاد و دسر مصرف نمایند.

 

انبه تازه کم کالری بوده و حاوی مواد مفید و مغذی می باشد. انبه حاوی ترکیبات مفیدی همچون گالوتاننها، آلفا کاروتن، بتا کریپتوکسانتین و غیره بوده و بنظر می رسد که، این ترکیبات برای پیشگیری از ابتلا به چند نوع از سرطان ها مفید باشند. ویتامین آ و بتاکاروتن موجود

 

 

در انبه به تقویت دید چشم های شما کمک می نماید و ویتامین ب 6 آن به کنترل هموسیستئین ( نوعی آمینو اسید ) در خون کمک می نماید.دقت کنید که آمینو اسید بالا در خون خطربیماری های قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد. فیبر موجود در انبه سرعت آزاد شدن قند در خون را کاهش می دهد،

 

با اینحال چون انبه شیرین است، گزینه خوبی برای افراد مبتلا به دیابت نمی باشد.پیش از انکه به خواص درمانی خوردن انبه در هر روز بپردازیم ، اجازه دهید که به ارزش غذایی این میوه عجیب و غریب بپردازیم. میزان مصرق انبه در یک روز یک فنجان (حدود 225 گرم) پیشنهاد می گردد.

 

از خطرات مصرف انبه چه می دانید؟

 

لیست زیر نشان میدهد که یک فنجان انبه در روز چه مقادیر از انرژی و چند درصد از مواد مغذی لازم در هر روز را برای شما تامین خواهد کرد. اگر به پلاستیک خام حساسیت داشته باشید، این احتمال وجود دارد که به انبه و به‌ویژه انبه کال هم حساسیت بدهید.

 

این واکنش به خاطر وجود اسیدآناکاردیک است. پوست و عصاره انبه حاوی اوروشیول است، ماده‌شیمیایی موجود در پیچک سمی امریکایی و سماق سمی که می‌تواند در برخی افراد ایجاد حساسیت کند. برخی دلالان و فروشندگان، برای رسیده کردن انبه از کاربید کلسیم استفاده می‌کنند

 

از خطرات مصرف انبه چه می دانید؟

 

که ممکن است مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند، به همین دلیل بهتر است از انبه ارگانیک استفاده کنید. اگر انبه خریداری شده شما ارگانیک نیست، قبل از مصرف خیلی خوب آن را بشویید یا یک شب در آب خیس کنید. مراقب باشید چون پتاسیم زیاد،

 

برای افراد سالمند و کسانی که به اختلالات کلیوی دچار هستند مناسب نیست (پتاسیم بر تعادل مایعات در بدن تاثیر می‌ گذارد و با توجه به افزایش سن، کلیه ‌ها کمتر قادر به حذف پتاسیم از خون خواهند بود). باید در استفاده از انبه برای این افراد احتیاط کرد.

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات