Saturday 3 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 21985
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 نوامبر 2015 - 6:47
6 views بازدید

استفاده از هولولنز مایکروسافت برای خرید اتومبیل‌های ولوو

گیگر : بیشتر افراد مراجعه به نمایندگی‌های فروش اتومبیل را تجربه‌ای ناخوشایند می‌دانند؛ زیرا نه تنها مجبورند لباس‌های شلخته فروشندگان را ببینند، بلکه حتی اگر مدل خاصی در ذهن داشته باشند، با توجه به تنوع گسترده قابلیت‌ها، رنگ‌ها و تیپ‌های مختلفی که برای بیشتر اتومبیل‌های جدید ارائه می‌شود، دستیابی به آنچه می‌خواهند واقعاً دشوار می‌شود، به ویژه اگر نمایندگی موردنظر مدل‌های زیادی برای نمایش در […]

گیگر :

بیشتر افراد مراجعه به نمایندگی‌های فروش اتومبیل را تجربه‌ای ناخوشایند می‌دانند؛ زیرا نه تنها مجبورند لباس‌های شلخته فروشندگان را ببینند، بلکه حتی اگر مدل خاصی در ذهن داشته باشند، با توجه به تنوع گسترده قابلیت‌ها، رنگ‌ها و تیپ‌های مختلفی که برای بیشتر اتومبیل‌های جدید ارائه می‌شود، دستیابی به آنچه می‌خواهند واقعاً دشوار می‌شود، به ویژه اگر نمایندگی موردنظر مدل‌های زیادی برای نمایش در محل نمایشگاه نداشته باشد.

شرکت ولوو امیدوار است این فرآیند را از طریق همکاری جدید خود با مایکروسافت تغییر دهد. شرکت سوئیسی ولوو می‌خواهد از فناوری ترکیب دنیای مجازی با واقعیت هولولنز استفاده کند تا تجربه خرید اتومبیل را تغییر دهد. همچنین این شرکت می‌خواهد با این روش به مشتریان اجازه دهد در اطراف اتومبیل‌های مجازی که قابل‌تغییر هستند، حرکت کنند و آن را از زوایای مختلف ببینند.

ایده این همکاری استفاده از هولولنز برای ایجاد امکان سفارشی‌سازی اتومبیل‌ها توسط مشتریان است. مشتریان می‌توانند با مشاهده رنگ‌های مختلف یا تیپ‌های مختلف یک اتومبیل، مدل موردنظر خود را به راحتی انتخاب کنند. همچنین نمایندگی‌های فروش نیز می‌توانند قابلیت‌های مختلف اتومبیل‌ها را به نمایش بگذارند. مشتریان می‌توانند نسخه دیجیتالی اتومبیل را به صورت سه‌بعدی بینند، قابلیت‌های آن را در حین عملکرد مشاهده کنند یا حتی بدنه را بردارند و رانشگر را از نزدیک ببینند. البته این‌ها همه ادعاهای شرکت ولوو و مایکروسافت است.

با این حال نمایندگی‌هایی که از هولولنز استفاده می‌کنند، در دنیای واقعی به شیکی آنچه به نظر می‌رسد، نخواهند بود. به هنگام نمایش این فناوری در اداره مرکزی مایکروسافت در ردموند کالیفرنیا، برخی مشکلات وجود داشت. طبق گفته یکی از شرکت‌کنندگان، یک نسخه دیجیتالی از سدان اس ۹۰ ولوو به حضار نشان داده شد؛ اما دید باریک هولولنز به اندازه‌ای که در تبلیغات گفته می‌شود، تجربه کاملی را ایجاد نمی‌کند.

با این حال، شرکت ولوو هولولنز را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای افزایش فروش محصولات خود می‌بیند. شرکت ولوو در نشست خبری که همکاری خود را با مایکروسافت اعلام می‌کرد، اظهار داشت این فناوری نیاز نمایندگی‌های فروش به اتاق‌های نمایش را از بین می‌برد و به آن‌ها اجازه می‌دهد در مراکز خرید، فروشگاه‌های موقت و حتی خیابان قابلیت‌های اتومبیل‌ها را به نمایش بگذارند.
همچنین این دو شرکت ممکن است در زمینه فناوری‌های خودران و استفاده از اطلاعات به دست آمده از اتومبیل‌های متصل نیز با یکدیگر به همکاری بپردازند.

cover

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات