Friday 9 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 60104
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 می 2016 - 12:25
0 views بازدید

[اعلامیه] سامانه سبز ۱۶ ساله شد

گیگر : جشن شانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت «سامانه سبز رایان» و همزمان با آن همایش «تداوم کسب وکار» با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان‌ها، جمعی از مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و اصحاب رسانه در باغ دربند برگزار شد. فرزاد فروردین، مدیرعامل سامانه سبز رایان درباره چگونگی تاسیس این شرکت و سوابق آن گفت: سامانه سبز رایان در سال 1379 به همت […]

گیگر :

جشن شانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت «سامانه سبز رایان» و همزمان با آن همایش «تداوم کسب وکار» با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان‌ها، جمعی از مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و اصحاب رسانه در باغ دربند برگزار شد.

فرزاد فروردین، مدیرعامل سامانه سبز رایان درباره چگونگی تاسیس این شرکت و سوابق آن گفت: سامانه سبز رایان در سال 1379 به همت گروهی از مدیران با تجربه پا به عرصه وجود گذاشت و امروز دوران بلوغ خود را جشن می‌گیرد. بنیان این شرکت بر اساس تجربیات قبلی پایه‌گذاران آن در جایگاه مدیریت شرکت‌های انفورماتیک و بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در این حوزه استوار است. 

وی افزود: شرکت در مدت 16 سال فعالیت خود، همواره تلاش داشته است با شناسایی نیازها و دغدغه‌های روز سازمان‌ها و همگام با تحولات حوزه IT، راهکارها و محصولات مناسب را ارائه داده و در این سیر تکاملی سهیم باشد.       

در ادامه این همایش علی آقابابایی، مدیر فنی سامانه سبز گفت: با پیشرفت روزافزون و شگفت آور فناوری اطلاعات، کسب و کارها هر روز بیش از پیش به این صنعت وابسته می‌شوند و بدون آن نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. از طرفی هرگونه وقفه در سرویس‌های مهم، هزینه و خسارت‌های هنگفتی را برای سازمان‌ها به بارآورده و کسب و کار آنها را دچار چالش‌های جدی خواهد نمود. مشکلاتی از قبیل خرابی تجهیزات و برنامه‌های کاربردی، خطاهای انسانی، حملات اینترنتی، بلایای طبیعی و … با نابودی داده‌ها و یا از دسترس خارج کردن سرویس‌ها، تهدیدی کاملا جدی به شمار می‌روند.                                                                                           
او اظهار داشت: ما در همایش تداوم کسب و کار  سعی کرده‌ایم با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود، سازمان‌ها را با بزرگی این تهدیدات و بحران ناشی از آن و نیز راه‌های مقابله با آن آشنا نماییم تا در صورت وقوع، همواره آمادگی بالایی برای واکنش مناسب و به موقع به حوادث و بازگرداندن سیستم به سطح عملیاتی از پیش تعریف شده داشته باشند. 

سپس دکتر میلاد سفیدگران، مشاور شرکت در حوزه تلکام، ضمن برشمردن علل ایجاد وقفه در سرویس‌های تلکام به تبیین راهکارهای پیشنهاد شده توسط معتبرترین مراکز تحقیقاتی و مخابراتی جهان پرداخت. وی با حیاتی دانستن موضوع راهکارهای تداوم کسب و کار در بخش تلکام بر تخصصی بودن این مقوله تاکید کرد.

کامیون‌های مخابراتی، مخابرات ماهواره‌ای و استفاده از شبکه‌های LTE تلفن همراه از جمله راهکارهایی بود که وی با هدف تداوم سرویس‌دهی در زمان  بروز حوادث معرفی کرد.


 

شما منتشر کنید در

منبع :مجله اینترنتی فوت و فن

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات