Monday 5 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 50554
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آوریل 2016 - 10:01
0 views بازدید

افزایش هوش با رژیم غذایی مناسب

بهره هوشی افراد به عوامل متعددی وابسته است و یکی از همین عوامل به خورد و خوراک روزانه افراد باز می گردد. به این معنی است که خوردن مواد غذایی خاص می تواند باعث کاهش یا افزایش بهره هوشی شود. همانطور که قبلا در آلامتو خواندید، برخی از مواد غذایی منجر به کاهش راندمان مغز می گردند. در این مطلب قصد داریم تا شما را […]


بهره هوشی افراد به عوامل متعددی وابسته است و یکی از همین عوامل به خورد و خوراک روزانه افراد باز می گردد. به این معنی است که خوردن مواد غذایی خاص می تواند باعث کاهش یا افزایش بهره هوشی شود. همانطور که قبلا در آلامتو خواندید، برخی از مواد غذایی منجر به کاهش راندمان مغز می گردند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مواد غذایی آشنا کنیم که باعث می شوند تا فردی باهوش تر باشید.

۱. غلات سبوس دار

brain-food-4-healthy-eats-to-boost-your-smarts-1-salemzi.jpeg

مواد غذایی تهیه شده از غلات سبوس دار که به آرامی هضم می شوند، سوخت مورد نیاز برای مغز شما را تامین می کنند. با اینکه مغز شما تنها سه درصد از وزن بدنتان را شامل می شود، بیش از ۲۰ درصد انرژی شما را مصرف می کند. منابع غنی انرژی را می توان در آرد گندم سبوس دار، برنج قهوه ای و دیگر غلاتی که به همراه سبوس پخت می شوند یافت.

۲. انواع توت

brain-food-4-healthy-eats-to-boost-your-smarts-2-salemzi.jpeg

آنتی اکسیدان های موجود در توت ها موجب می شوند تا شما حافظه ای قوی تر و قدرت هماهنگی بالاتری را در اختیار داشته باشید.

۳. شکلات تلخ و قهوه

brain-food-4-healthy-eats-to-boost-your-smarts-3-salemzi.jpeg

در کل به خاطر داشته باشید که مواد حاوی آنتی اکسیدان به جز خاصیت ضد سرطانی شان، جزو مواد مفید برای مغز شما محسوب می شوند. شکلات و قهوه هم از این قاعده مستثنی نیستند و مصرف آنها به سلامت بیشتر مغز کمک می کند.

brain-food-4-healthy-eats-to-boost-your-smarts-4-salemzi.jpeg

حتما امگا۳ را میشناسید. اسید چربی ای که یکی از ارکان اصلی سلامت قلب و عروقی به شمار می رود. امگا۳ موجب می شود تا سلول های مغز شما بهتر حفاظت شوند. شما می توانید با خوردن غذاهای دریایی چرب، سلامت مغز خود را تامین کنید. البته به خاطر داشته باشید که مصرف بیش از حد غذای دریایی ممکن است منجر به مسموم شدن به واسطه جیوه موجود در بدن ماهی گردد.


لاغری و کاهش وزن



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات