Friday 9 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 43285
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مارس 2016 - 12:47
4 views بازدید

الکترونیک آرتز می‌گوید مجموع فروش پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان به 60 میلیون رسیده است

گیگر : او این آمار را دیروز در کنفرانس «تکنولوژی، رسانه و تلکام» در حین صحبتش در مورد تکنولوژی واقعیت مجازی، به اشتراک گذاشت. او با اشاره به این رقم سعی کرد تا توضیح دهد که چرا الکترونیک آرتز در حال حاضر علاقه چندانی به واقعیت مجازی ندارد. علت آن است که تکنولوژی واقعیت مجازی هنوز آزمون خود را پس نداده و وسعت عرضه آن […]

گیگر :

او این آمار را دیروز در کنفرانس «تکنولوژی، رسانه و تلکام» در حین صحبتش در مورد تکنولوژی واقعیت مجازی، به اشتراک گذاشت. او با اشاره به این رقم سعی کرد تا توضیح دهد که چرا الکترونیک آرتز در حال حاضر علاقه چندانی به واقعیت مجازی ندارد. علت آن است که تکنولوژی واقعیت مجازی هنوز آزمون خود را پس نداده و وسعت عرضه آن کم است چرا که خیلی از پلتفورم‌های حتی هنوز عرضه نشده‌اند.

او گفت قبل از آنکه شرکتی چون الکترونیک آرتز بخواهد 50 تا 100 میلیون دلار روی ساخت یک بازی مختص واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری کند، بازار این تکنولوژی نیاز دارد تا رشد کرده و به سطح کنسول‌ها برسد. او بازار کنسول‌ها را بزرگ خواند و تخمین زد که مجموع فروش کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 به 60 میلیون و کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و اکس‌باکس 360 نیز به 150 میلیون واحد رسیده‌اند.

جورگنسن همچنین خبر داد که الکترونیک آرتز در حال کار بر روی بازی‌های کوچکی مختص دوربین‌های واقعیت مجازی است که البته هنوز هیچ کدام از آن‌ها معرفی نشده‌اند. علاوه بر این، او اشاره کرد که اگر تکنولوژی واقعیت مجازی واقعاً شکوفا شود، الکترونیک آرتز آماده است تا محتویاتی را به روی دستگاه‌ها بیاورد چرا که این شرکت موتور‌های بازی‌سازی و فرآیند ساخت خود را یکپارچه و به شکل سامانه‌ای واحد تبدیل کرده است.

پلی‌استیشن 4 با فروش نزدیک به 36 میلیون کنسول در سراسر جهان، رهبری دنیای کنسول را در دست دارد. اگر تخمین 60 میلیون دلاری جورگنسن درست باشد، پلی‌استیشن 4 سهم بسیار بیشتری را نسبت به اکس‌باکس وان در اختیار دارد.

همچنین در جریان این کنفرانس، جورگنسن اعلام کرد که نزدیک به 25 درصد از فروش بازی‌های الکترونیک آرتز به صورت دیجیتالی است. این رقم ممکن است در مورد بازی‌ها و مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد. پهنای باند و امکان خرید دیجیتالی در کشور‌های مختلف نیز روی این آمار بی‌تاثیر نیست. لازم به ذکر است که فروش دیجیتالی الکترونیک آرتز در ماه نوامبر سال گذشته 20 درصد بود، هر چند که این عدد تنها متعلق به دو کنسول اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌شد.

او در این باب توضیح داد:«ما می‌خواهیم که مشتری تصمیم بگیرد. ما فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌های همکار بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم همکاری‌مان را با آن‌ها حفظ کنیم و آن‌ها خدمات بازاریابی زیادی برای ما انجام می‌دهند. ما اعتقاد داریم که فروشگاه‌های فیزیکی همیشه وجود خواهند داشت. اما بسیاری از مشتریان ترجیح داده‌اند که بازی‌های ویدیویی را نیز همچون کتاب، موسیقی و فیلم‌های سینمایی به صورت دیجیتالی خریداری کنند و آینده این صعنت نیز در نهایت به این شکل خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم تا مطمئن بشویم هر جایی که مردم می‌خواهند بازی‌هایشان را خرید کنند، حضور داشته باشیم.»

cover

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات