Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 71858
تاریخ انتشار : جمعه 10 ژوئن 2016 - 1:34
0 views بازدید

اپ‌ استور اپل تغییر می‌کند

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از زومیت، در کنفرانس WWDC هفته آینده، اپل قصد دارد تغییرات چشمگیری را در رابطه با روش تعامل توسعه‌ دهندگان و کاربران با اپ‌استور اعمال کند. بنا به اعلام مدیر ارشد بازاریابی جهانی اپل، فیل شیلر (Phil Schiller)، اپل در حال کار روی بهبود همه بخش‌های اپ‌استور بوده و از فرآیند بررسی اپلیکیشن‌ها تا مراحل جستجوی […]

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از زومیت، در کنفرانس WWDC هفته آینده، اپل قصد دارد تغییرات چشمگیری را در رابطه با روش تعامل توسعه‌ دهندگان و کاربران با اپ‌استور اعمال کند. بنا به اعلام مدیر ارشد بازاریابی جهانی اپل، فیل شیلر (Phil Schiller)، اپل در حال کار روی بهبود همه بخش‌های اپ‌استور بوده و از فرآیند بررسی اپلیکیشن‌ها تا مراحل جستجوی اپ‌ها همگی دستخوش تغییراتی خواهند شد. اما مهمترین تغییر در بخش مدل‌های تجاری اپ‌استور اعمال شده که به منظور فراهم کردن امکان دریافت حق اشتراک در همه اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است.

همانطور که وب‌سایت ورج نیز گزارش داده، نسبت درآمد همچنان به صورت ۷۰ به ۳۰ بین توسعه‌دهندگان و اپل برقرار خواهد بود، اما اپلیکیشن‌هایی که به کاربران اشتراک‌هایی به مدت بیش از یک سال را ارائه می‌دهند، نسبت درآمد آنها به صورت ۸۵ به ۱۵ بین توسعه‌ دهنده و اپل در نظر گرفته خواهد شد. شیلر در گفت وگو با ورج اعلام کرده که هم اکنون اپل تصمیم دارد تا این تغییرات را در همه موضوعات از جمله بازی‌ها که یک دسته‌بندی بسیار بزرگ به شمار می‌رود، اعمال کند.

بر اساس اعلام LoopInsight، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود یکی از ۲۰۰ نوع قیمت اشتراکی را انتخاب کنند و نیز می‌توانند برای هر ناحیه از جهان، یک قیمت مشخص تعیین کنند. اگر یک توسعه‌دهنده تصمیم به انتخاب افزایش قیمت اشتراک بگیرد، کاربران باید به منظور تایید افزایش قیمت‌ها، مجدداً احراز هویت شوند. سیستم جدید همچنین روی اپلیکیشن‌هایی که در حال حاضر به فروش اشتراک می‌پردازند نیز تاثیر خواهد گذاشت.

به نظر می‌رسد این تغییرات برای توسعه‌ دهندگان جذاب باشد، چراکه هم اکنون می‌توانند برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود، به جای قیمت کلی، هزینه اشتراک ماهانه تعیین کنند. علاوه بر این با وجود کاهش فروش آیفون این تغییرات به اپل اجازه خواهد داد تا کاربران کنونی خود را به منظور  ایجاد درآمدزایی بیشتر همراه کند.

شیلر همچنین اعلام کرده که اپل برای اولین بار در بخش نتایج جستجوی فروشگاه اپ‌استور، تبلیغات جدیدی را نمایش خواهد داد. اگرچه این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که قرار گرفتن اپ‌ها در بخش ویژه اپ‌استور را نمی‌توان با پرداخت هزینه بدست آورد، اما حالا به نظر می‌رسد بر اساس گفته‌های شیلر، احتمالا اپل سیستم جدیدی را ایجاد خواهد کرد که با استفاده از آن هر کسی می‌تواند اپلیکیشن‌ خود را در بخش ویژه به نمایش درآورد. شیلر در ادامه بیان داشته که سیستم حراجی‌ که در پس تبلیغات قرار دارد، برای توسعه‌دهندگان تجاری و مستقل به صورت عادلانه در دسترس خواهد بود.

شیلر می‌گوید هم اکنون چرخه زمانی مراحل بررسی و ثبت اپلیکیشن‌ها در اپ‌استور کاهش یافته و نیمی از اپلیکیشن‌های ثبت شده در این فروشگاه، نهایتا ۲۴ ساعت پس از ثبت شدن، مورد بازبینی قرار گرفته‌اند و حدود ۹۰ درصد از اپلیکیشن‌ها نیز به مدت دو سال مورد بازیبنی قرار می‌گیرند.

در نهایت، شیلر اعلام کرده که اپل به دنبال جذب ترافیک بیشتر برای اپ‌استور است و هدف آن است تا بیشتر کاربران به صورت روزانه از اپ‌آستور بازدید به عمل آورند. یکی از روش‌هایی که اپل برای انجام این کار در نظر گرفته، اضافه کردن دکمه اشتراک‌گذاری به منوی 3D Touch همه اپلیکیشن‌های موجود در صفحه‌ خانگی دستگاه‌های مجهز به iOS است. همانطور که احتمالاً انتظار دارید، با تپ کردن روی دکمه اشتراک‌گذاری می‌توانید لینک دانلود اپلیکیشن مورد نظرتان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای دیگران ارسال کنید.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 8
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات