Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 72434
تاریخ انتشار : شنبه 11 ژوئن 2016 - 15:01
0 views بازدید

با این نوشیدنی ها فشار خون خود را تنظیم کنید!!

گیگر : به گزارش ایران ناز کسانی که اهل نوشیدن شیر نیستند تقریبا دو برابر بیش از دوستداران شیر دچار فشار خون بالا می شوند.برای تنظیم فشار خون شیر بنوشید. در یک مطالعه انجام شده بر روی 8000 نفر در انستیتو ملی قلب، ریه و خون مشخص شد     کسانی که اهل نوشیدن شیر نیستند تقریبا دو برابر بیش از دوستداران شیر دچار فشار […]

گیگر :

به گزارش ایران ناز کسانی که اهل نوشیدن شیر نیستند تقریبا دو برابر بیش از دوستداران شیر دچار فشار خون بالا می شوند.برای تنظیم فشار خون شیر بنوشید. در یک مطالعه انجام شده بر روی 8000 نفر در انستیتو ملی قلب، ریه و خون مشخص شد

 

 

کسانی که اهل نوشیدن شیر نیستند تقریبا دو برابر بیش از دوستداران شیر دچار فشار خون بالا می شوند. پژوهشگران بر این باورند که فشار خون بالا در برخی از افراد به واسطه کمبود کلسیم اتفاق می افتد.از مصرف منابع غذایی کلسیم دار غافل نشوید.

 

در تعداد زیادی از مطالعات بالینی دریافت بالای کلسیم از مواد غذایی و یا از مکملها اثر کاهنده کمی بر فشار خون داشته است. بنابراین اهمیت مکمل کلسیم در پیشگیری از فشار خون بالا هنوز به درستی روشن نشده است. از این رو دریافت کلسیم

 

با این نوشیدنی ها فشار خون خود را تنظیم کنید!!

 

در مقادیر توصیه شده روزانه از منابع غذایی توصیه شده است.به گفته وی کسانی که مستعد افزایش فشار خون هستند، ممکن است با زیاده‌روی در مصرف شیرینی، حتی شیرینی‌های طبیعی مانند ارده و شیره، یا عسل، یا خرما و شیرۀ خرما، دچار پرفشاری خون شوند.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این پُرفشاری، می‌تواند به صورت سردرد همراه با احساس فشار و پُری در سر، یا احساس کشیدگی عروق، یا سرخی چشم‌ها و صورت، و یا شنیدن صدایی همهمه‌وار در گوش‌ها همزمان با جهش نبض،

 

با این نوشیدنی ها فشار خون خود را تنظیم کنید!!

 

و علایم گوناگون دیگر ظاهر شود.انوشیروانی افزود: چنین فردی ممکن است دچار غلظت خون نیز باشد و در این‌ حال مصرف داروهای ضد فشار خون ادرار آور مانند تریامترن اچ و هیدروکلروتیازید و فورزماید، موجب وخیم‌تر شدن اوضاع خواهد شد.وی بیان داشت:

 

توصیه ما این است که افراد فربه پُرخون، در فصل بهار از مصرف بیش‌از حدّ شیرینی پرهیز کنند و به سوی خوراکی‌هایی با مزۀ ترش ملایم طبیعی بروند.عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: زرشک, آلو, آلبالوی خشک, برگۀ زردآلوی ترش, شیرین و لواشک‌های ترش طبیعی، نمونه‌های خوبی از این خوراکی‌ها هستند.

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات