Wednesday 7 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 40165
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مارس 2016 - 5:46
3 views بازدید

با موفقیت بزرگ Fallout Shelter، بتسدا به دنبال ساخت بازی‌های موبایل بیشتر می‌رود

گیگر : هاوارد می‌گوید با وجود آن که سری Fallout بدون شک بسیار پرطرفدار است اما تیم بتسدا هیچ‌وقت انتظار آن را نداشته که اولین کار آن‌ها در دنیای موبایل با چنین موفقیتی رو به رو شود. او گفت:«من فکر می‌کنم که اگر شما انتظار آن را داشته باشید و با خودتان بگویید که این بازی شماره یک خواهد شد و برای مدتی Candy Crush […]

گیگر :

هاوارد می‌گوید با وجود آن که سری Fallout بدون شک بسیار پرطرفدار است اما تیم بتسدا هیچ‌وقت انتظار آن را نداشته که اولین کار آن‌ها در دنیای موبایل با چنین موفقیتی رو به رو شود.
او گفت:«من فکر می‌کنم که اگر شما انتظار آن را داشته باشید و با خودتان بگویید که این بازی شماره یک خواهد شد و برای مدتی Candy Crush را شکست خواهد داد، معمولاً باید در این جور مواقع با شکستی بزرگ و ناامیدی مواجه شوید.»

او گفت در عوض فکر کردن به پولی که این استودیو می‌تواند از بازی کسب کند، موضوعی که هاوارد در گذشته به آن اشاره کرده بود؛ نگرانی بتسدا بر سر آن بود که اطمینان حاصل کند Fallout Shelter تجربه‌ای عمیق و درگیرکننده را ارائه دهد.

هاوارد همچنین کمی از بازی‌های موبایل علاقه‌اش صحبت و به عناوینی چون Threes، Hearthstone، Clash Royale، Crossy Road و Star Wars: Galaxy of Heroes اشاره کرد.
اشتیاق بتسدا برای ساخت بازی‌های موبایل بیشتر از این موضوع ساده نشات می‌گیرد که خود کارمندان این استودیو در حال بازی کردن بازی‌های موبایل هستند و در نتیجه به صورت ناخودآگاه انگیزه آن را پیدا می‌کنند که بازی خودشان را بسازند.

هاوارد در این باره می‌گوید:«کلی بازی رایگان تنها در جیب شما است. برای همین هر موقع که در حال بازی هستید، در اصل دارید فکر می‌کنید. ما می‌توانیم کاری ویژه در این زمینه انجام دهیم، برای همین می‌خواهیم بازی‌های موبایل بیشتری بسازیم.»

هاوارد اشاره بیشتری نکرد که بازی‌های موبایل آینده این استودیو چی خواهند بود. مشخص نیست که آیا بتسدا همانند Fallout Shelter، به سراغ ساخت نسخه‌های فرعی از سری‌های محبوب و در حال حاضرش برود و یا دست به خلق فرانچایز‌های جدید بزند.

در ماه دسامبر، بتسدا دفتر جدیدی در شهر مونتریال با هدف گسترش توانایی‌هایش در ساخت بازی برای کنسول، کامپیوتر و موبایل تاسیس کرد.
Fallout Shelter برای اولین بار در مراسم E3 معرفی و عصر همان روز برای پلتفورم iOS منتشر شد. در یک ماه اول، بیش از 1 میلیارد کاربر پا به دنیای Fallout گذاشتند در حالی که هنوز نسخه اندروید بازی حتی عرضه نشده بود.

بستدا تا حالا هیچگاه در مورد سود حاصل از Fallout Shelter سخنی به میان نیاورده است اما یک شرکت تحقیقاتی اعلام کرده که این بازی در دو ماه اول انتشارش 5.1 میلیون دلار درآمد برای سازندگانش به همراه داشته است.

نظر شما در مورد Fallout Shelter و تصمیم استودیو سازنده در راستای ساخت عناوین موبایل بیشتر چیست؟

cover

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات