Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 83598
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 جولای 2016 - 15:30
0 views بازدید

برنامه اوپو برای فروش ۱۲۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۷

اوپو در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین سازندگان اسمارت‌فون در چین است. این کمپانی موفق شد در سال گذشته ۵۰ میلیون گوشی بفروش برساند، که گرچه نسبت به هواوی و شیائومی رقم بالایی نیست، اما باز در جای خود قابل تحسین است. آمار فروش اوپو در امسال هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا اوپو قصد دارد همه را حیرت‌زده کند. بر اساس گفته‌های سان […]

اوپو در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین سازندگان اسمارت‌فون در چین است. این کمپانی موفق شد در سال گذشته ۵۰ میلیون گوشی بفروش برساند، که گرچه نسبت به هواوی و شیائومی رقم بالایی نیست، اما باز در جای خود قابل تحسین است. آمار فروش اوپو در امسال هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا اوپو قصد دارد همه را حیرت‌زده کند.

بر اساس گفته‌های سان چانگشو، تحلیلگر چینی، اوپو برای فروش ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی می‌کند. در مقام مقایسه، شیائومی سال گذشته، ۷۰ میلیون و هواوی ۱۰۸ میلیون گوشی فروخته است. این آمار و ارقام، احتمالا مقداری بزرگنمایی شده‌اند. TrendForce پیش‌بینی می‌کند که رشد اوپو برای سال بعد، حدود ۶۰ درصد است و این شرکت موفق می‌شود تا ۷۸ میلیون گوشی بفروشد. این آمار با آمار سان چانگشو فاصله زیادی دارد.

مطمئنا اوپو در حال رشد است، اما به سختی می‌توان تصور کرد که بتواند بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون گوشی بفروش برساند. این میزان فروش سه برابر فروش سال قبل اوپو خواهد بود! اگر این نکته که بازار اصلی اوپو چین است را در نظر بگیریم، باور کردن آمار آقای سان چانگشو، سخت‌تر نیز می‌شود. بازار چین اکنون به اشباع رسیده و حتی در حال کاهش نیز هست و رقابت بسیار شدیدتر از بازارهای دیگر است. اگر این کمپانی برنامه گسترده‌ای برای گسترش خود نداشته باشد، رسیدن به این فروش، بعید است. اوپو در بازارهای هند و چند کشور آسیایی نیز حضور دارد، اما این حضور نمی‌تواند آن را به عنوان برند جهانی مطرح کند. حتی اگر اوپو برنامه گسترش داشته باشد، بازهم نفوذ به یک بازار و موفق‌شدن در آن بازار نیاز به زمان دارد و بازه زمانی یک یا دو ساله کفاف چنین توسعه عظیمی را نمی‌دهد. به عنوان مثال، این شرکت هنوز با اپراتورهای جهانی قراردادی نبسته و همچنین گوشی‌های این شرکت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکایی و غربی بفروش نمی‌رسد. بستن قرارداد با اپراتورها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهور، زمان زیادی را می‌طلبد. مشکلات رقابت با غول‌هایی همچون سامسونگ و اپل را نیز اضافه کنید. اوپو سرشار از خوش‌بینی است،‌ اما در دنیای تجارت مانند هر جای دیگری، خوش‌بینی موفقیت یک شرکت را تعیین نمی‌کند.


خبر فارسی

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.


گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات