Monday 5 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 80829
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 جولای 2016 - 10:49
0 views بازدید

بستنی سنتی نخورید

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از ایسنا، دکتر سید مصطفی نچواک با بیان اینکه بستنی یک نوع غذاست، گفت: این ماده غذایی حاوی مقادیر زیادی کالری است و به همین علت یک نوع غذا محسوب می‌شود. نچواک تصریح کرد: با توجه به میزان بالای کالری بستنی، میزان مصرف آن باید متناسب با شرایط بدنی افراد و میزان وزن و چاقی آنها […]

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از ایسنا، دکتر سید مصطفی نچواک با بیان اینکه بستنی یک نوع غذاست، گفت: این ماده
غذایی حاوی مقادیر زیادی کالری است و به همین علت یک نوع غذا محسوب می‌شود.

نچواک تصریح کرد: با توجه به میزان بالای کالری بستنی، میزان مصرف آن باید متناسب با شرایط بدنی افراد و میزان وزن و چاقی آنها باشد.

وی
به قند و چربی بالای موجود در بستنی اشاره کرد و افزود: قطعا  افزایش مصرف
بستنی، قند و چربی را بالا می‌برد، بنابراین افراد باید با توجه به شرایط
بدنی خود از این ماده غذایی استفاده کنند.

این متخصص تغذیه به شیر
موجود در بستنی اشاره کرد و افزود: ارزش غذایی بستنی به شیر بکار رفته در
آن است که می‌تواند منبع خوبی برای تامین کلسیم و پروتئین باشد.

نچواک
با بیان اینکه بستنی سالم بستنی است که با شیر پاستوریزه تهیه شده باشد،
گفت: توصیه ما این است که افراد از بستنی‌های کارخانه‌ای که با شیر
پاستوریزه تهیه شده استفاده کنند.

مدیرگروه تغذیه دانشگاه علوم
پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: بستنی سنتی از آنجا که با شیر جوشیده شده تهیه
شده به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، زیرا تمام مواد مغذی موجود در شیر هنگام
جوشیدن از بین می‌رود و از طرفی بهداشت اینگونه بستنی‌ها هم مسئله حائز
اهمیتی است که باید در نظر گرفته شود.

این متخصص تغذیه با بیان
اینکه بستنی باید در میان وعده‌ها مصرف شود، گفت: مصرف بلافاصله بستنی بعد
از وعده‌های اصلی غذایی با توجه به قند بالای آن، افزایش وزن و چاقی را به
دنبال دارد.

نچواک اظهار کرد: مصرف روزانه یک بستنی برای کودکانی که
اضافه وزن ندارند بلامانع است و این میزان مصرف بستنی می‌تواند به تامین
کلسیم بدن این کودکان نیز کمک کند.

وی اظهار کرد: در خصوص افرادی که
اضافه وزن دارند و تمایل به خوردن بستنی دارند باید گفت بستنی نوعی غذاست و
در صورت مصرف آن باید از میزان وعده‌های اصلی غذایی کم کنند تا دچار اضافه
وزن بیشتر نشوند.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به
معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای
منتشر می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات