Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 101067
تاریخ انتشار : شنبه 3 سپتامبر 2016 - 4:28
0 views بازدید

بهترین روش‌های لاغری از زبان کسانی که کاهش وزن داشته‌اند

چگونه وزن خود را کم کنیم؟ سوالی که در هر وبسایت مرتبطی صدها جواب دارد و تمام جواب‌ها نیز به رژیم لاغری و ورزش منظم ختم می‌شود! به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ این یک داستان آشناست: به خودتان قول می‌دهید که هر روز روی دستگاه الپتیکال ورزش کنید و تک‌تک کالری‌های دریافتی‌تان را حساب می‌کنید. اما خیلی زود، می‌بینید که در اداره […]


lose weight

چگونه وزن خود را کم کنیم؟ سوالی که در هر وبسایت مرتبطی صدها جواب دارد و تمام جواب‌ها نیز به رژیم لاغری و ورزش منظم ختم می‌شود!

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ این یک داستان آشناست: به خودتان قول می‌دهید که هر روز روی دستگاه الپتیکال ورزش کنید و تک‌تک کالری‌های دریافتی‌تان را حساب می‌کنید. اما خیلی زود، می‌بینید که در اداره کیک فنجانی می‌خورید و در ساعات اولیه‌ی شب نوشیدنی‌های نصف قیمت و خوراکی‌های جانبی می‌خورید، و خوب، ‌با خودتان می‌گویید، ‌ای داد بیداد، رژیم‌ام به فنا رفت!

راه بهتری نیز وجود دارد: به جای روشِ “یا همه یا هیچ چیز”، یک یا دو تغییر سالم در زندگی روزمره‌تان ایجاد کنید. ماریسا لیپارت، متخصص رسمی تغذیه، و نویسنده‌ی کتاب “رژیم غذایی فریب‌کار” می‌گوید، “انجام این کار باعث می‌شود وزن‌تان بیش از آن‌چه تصور داشتید، کاهش بیابد.”

در حقیقت ما حتی با خوانندگانی صحبت کردیم که ۴.۵، ۱۱و حتی ۲۵ کیلو از وزن‌شان را با چند تغییر ساده از دست داده بودند. از رمز و راز لاغری آنها استفاده کنید تا بدن‌تان را به شکل اصلی‌اش تبدیل کنید.

۱. از تعداد دفعات غذا خوردن در رستوران کم کنید.

” من سابقا تا هفته‌ای ۹ بار هم در رستوران غذا می‌خوردم! با کم کردن این تعداد به یک بار در هفته و سفارش دادن سالاد مرغ کبابی به جای یک کاسه‌ی بزرگ پاستا، ۹ کیلو در یک ماه کم کردم.” کری باتلر، جاپلین، میزوری.

۲. در فروشگاه‌ها از راهروی خوراکی‌های نمکی عبور نکنید.

” من پس از آن‌که دست از خریدن اسنک از فروشگاه‌ها برداشتم، به وزن دلخواهم رسیدم. اگر دلم یک بسته چیپس یا شکلات می‌‌خواست باید پیاده تا فروشگاه می‌رفتم. همین باعث شد که معمولا هوس‌هایم را نادیده بگیرم.”-هثلر دل باسو، ووستر، ماساچوست.

۳. صبحانه‌ای بخورید که حاوی ۳۰۰ کالری باشد.

“من سابقا بی‌خیال صبحانه می‌شدم، اما حالا هرگز بدون صبحانه از خانه خارج نمی‌شوم. همیشه حدود ۳۰۰ کالری صبحانه می‌خورم که ترکیبی سالم است از پروتئین و غلات کامل. غذایی که با خودم می‌برم: ساندویچی از کره‌ی بادام‌زمینی طبیعی و کره‌ی سیب. این خوراکی گرسنگیام را کنترل می‌کند و بنابراین در طول روز کم‌تر میان‌وعده می‌خورم. در مدت زمان کم‌تر از یک سال بیش از ۲۹ کیلو وزن کم کرده‌ام.”- بو هیل، تالسا، اکلاهما.

” من می‌کوشم هر زمان که امکان‌پذیر است با حرکات ورزشی کوچک مثل حرکت پروانه یا دراز نشست در زمان پخش آگهی‌های بازرگانی از تلویزیون یا رقصیدن هنگام شستن ظرف‌ها، به تناسب برسم. این‌ حرکات کالری‌های اضافی را می‌سوزانند و مانع از این می‌شوند که در مقابل تلویزیون مدام در حال جویدن باشم. درحال‌حاضر لباس‌های‌ام بهتر بر تنم می‌نشینند، و بسیار متناسب‌تر از قبل هستم.” –مگان تیسکارنو، هموند، ایندیانا.

۵. سیگار را کنار بگذارید.

من سیگار را ترک کردم، و بلافاصله به یک باشگاه پیوستم و با یک مربی شخصی ورزش را شروع کردم. اگر به سیگار کشیدن ادامه می‌دادم، امکان نداشت بتوانم ورزش کنم و احساس سلامتی داشته باشم. درحال‌حاضر در طول سه ماه ۱۷ کیلو از وزنم را کم کرده‌ام.” – لیلا فتحی، ممفیس (تنسی).

همچنین بخوانید: روش ترک سیگار

۶. خانه‌تان را پاکسازی کنید.

” من محل نگهداری خوراکی‌ها را پاکسازی کردم. وقتی جای خوراکی‌هایی را که معمولا درخوردن‌شان زیاده‌روی می‌کردم مثل بستنی، با خوراکی‌های کم‌کالری مثل تخمه‌ی آفتابگردان بوداده یا غلات صبحانه‌ی عوض کردم، ناخودآگاه گزینه‌های بهتری برای خوردن داشتم. درحال‌حاضر لاغرتر از زمان بچه‌دار شدن‌ام هستم.” لوری فلدمن، کوکونات کریک، فلوریدا.

۷. وقت آزادتان را سالم صرف کنید.

” قبلا من و همکارانم بعد از کار برای شام بیرون می‌رفتیم و اغلب غذاهایی می‌خوردیم که روغن‌پزی شده بودند. بعد از مدتی تغییراتی در این روند ایجاد کردیم. به جای شام خوردن در رستوران‌ها، در یک جاده‌ی محلی پیاده‌روی می‌کنیم. حالا و بعد از یک سال بیش از ۱۸ کیلو از وزنم را کم کرده‌ام.” الن ستزر، کلیولند، اوهایو.

۸. به خودتان انگیزه و هیجان بدهید.

من در آی‌پادم (iPod) آهنگ‌هایی ریخته‌ام که باعث شده‌اند برای رفتن به باشگاه لحظه‌ شماری کنم. این آهنگ‌ها به من انرژی می‌دهند، باعث می‌شوند که روی الپتیکال سرعت بگیرم- و از آن‌جایی که دوست دارم کل آهنگ‌ها رو گوش بدهم، طولانی‌تر ورزش می‌کنم. دو ماه گذشته و من نزدیک به ۶ کیلو کم کرده‌ام و پاهایی جذاب دارم.”- کارا مارشال، یورک.

۹. مقادیر زیادی سبزیجات به غذاهای‌تان بیفزایید.

باافزودن سبزیجات به غذاهای مورد علاقه‌ام- مثلا خوردن پیتزایی که رویش پر از منداب است و به جای پپرونی فلفل سبز دارد- به سرعت احساس سیری می‌کنم و دیگر جایی برای چیپس یا دسرهای پرکالری ندارم. من با چهار سایز از لباس‌هایم خداحافظی کردم! ” جنسا موندستین، نیویورک سیتی.

۱۰. با دویدن چربی‌های بدن‌تان را آب کنید.

” زمانی که می‌خواستم دوباره شلوار جینی که برای تنگ شده بود، اندازه‌ام شود، دویدن در ساعت ناهار و به مدت بیست دقیقه را شروع کردم. در مدت زمان دو ماه، ۹ کیلو کم کردم، انرژی‌ام به میزان زیادی بالا رفت و به تازگی مرحله‌ی ابتدایی دوی استقامت را پشت سر گذاشتم. شلوار جینم؟ الان برایم زیادی گشاد است! ” لارن کَستور، آنیستون (آلاباما).

۱۱. ژست سگ بگیرید ( صورت رو به پایین)

“یوگا تبدیل به بهترین چیز برای رابطه‌ی من با غذا و بدن‌ام شده‌است. با انجام چند باره‌ی یوگا در هفته، نشانه‌های گرسنگی‌ام را می‌شناسم بنابراین آگاهانه می‌خورم و وقتی سیر شدم دست از خوردن برمی‌دارم. سلولیت‌هایم ناپدید شده‌اند و شلوار جین‌ام یک سایز کم شده‌است.” –جسیکا نیکلز، مرگنتاون، ویرجینیای غربی.

۱۲. در فست‌فودها غذاهای کوچک و کم‌حجم سفارش بدهید.

“زمانی که برای خوردن فست فود بیرون می‌رفتم، بزرگ‌ترین غذا را سفارش می‌دادم. الان، با سفارش یک آیتم (یک پرس سیب‌زمینی کوچک یا یک پرس ناگت شش تکه‌ای)، هوس‌ام فروکش می‌کند. تا الان در طول ۷ هفته بیش از ۷ کیلو وزن کم کرده‌ام و برنامه دارم که امسال برای دور هم آمدن با همکلاسی‌های‌ام بعد از ده سال، لاغرتر از زمان دبیرستان‌ام باشم.” میراندا جارل، بیرمنگام

۱۳. برای دسر هم جا بگذارید.

” من برای خوراکی‌های مورد علاقه‌ام برنامه‌ریزی می‌کنم. با خوردن میان‌وعده‌های سالمی مثل هویج و حمص، شب‌ها در دریافت کالری کمی دستم بازتر است و می‌توانم تکه‌ای شکلات بخورم. و با این حال در طول سه ماه ۹ کیلو وزن کم‌ کرده‌ام.” –الن هیگینبوتام، فورت وورث، تگزاس.

۱۴. جسارت به خرج دهید و یک چیز جدید را تجربه کنید.

” از دو ماه قبل، زومبا را شروع کرده‌ام و هفته‌ای دو بار به این ورزش می‌پردازم. روال دیوانه‌وار این رقص واقعا عضلات – به خصوص پاها و عضلات شکم- را متناسب می‌کند. این ورزش ضربان قلب را نیز بالا می‌برد. حدود ۵ کیلوکم کردم و به وزن دلخوام رسیدم! ” مورگان هاو، روچستر، نیویورک.

۱۵. غذا خوردن در هنگام شب را متوقف کنید.

“هر بار که لازم بود کمی از وزن‌ بعد از زایمان‌ام را کم کنم، ۵ روز در هفته، بعد از ساعت ۶: ۳۰ بعد از ظهر چیزی نمی‌خوردم. دو روز باقی‌مانده‌ی هفته نیز برای تفریح شبانه‌ی خارج از خانه بود. در این دو شب بیش‌تر هله هوله می‌خوردم و بنابراین فقط دو ماه طول کشید تا به وزن قبل از بچه‌دار شدن‌ام برگردم.” – دبورا گیلبوآ، پیتسبرگ، پنسیلوانیا.

۱۶. با یک همراه به پیاده‌روی بروید.

“من و سگ‌ام هر روز پیاده‌روی می‌کنیم، حتی شده ۱۰ دقیقه در اطراف ساختمان! وقتی هوا خوب نیست، شور و شوق او به من انگیزه‌ی بیرون رفتن را می‌دهد، با وجود این‌که حتی جرأت نمی‌کنم کتانی‌هایم را به پا کنم! این پیاده‌روی‌ها باعث شد که سال گذشته ۲۲ کیلو از وزن‌ام را از دست بدهم.”- جِمی آلتولز، دنور، کلرادو

ADS



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات