Monday 5 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 92138
تاریخ انتشار : شنبه 6 آگوست 2016 - 10:17
0 views بازدید

جزئیات فروش بخش باتری های کمپانی سونی به گروه Murata

در روزهای گذشته بود که اخباری مبنی بر تصمیم سونی مبنی بر فروش بخش توسعه و ساخت باتری های خود در رسانه ها منتشر شد. با وجود اینکه انتظار میرفت این اتفاق در ماه های آینده رخ دهد، اخیرا دو کمپانی سونی و Murata مشترکاً اعلام کردند برای مذاکره بر سر انتقال کسب‌وکار باتری گروه Sony به گروه Murata به تفاهم غیر الزام‌آوری رسیده‌اند.برای مطالعه جزئیات […]

جزئیات فروش بخش باتری های کمپانی سونی به  گروه Murata

در روزهای گذشته بود که اخباری مبنی بر تصمیم سونی مبنی بر فروش بخش توسعه و ساخت باتری های خود در رسانه ها منتشر شد. با وجود اینکه انتظار میرفت این اتفاق در ماه های آینده رخ دهد، اخیرا دو کمپانی سونی و Murata مشترکاً اعلام کردند برای مذاکره بر سر انتقال کسب‌وکار باتری گروه Sony به گروه Murata به تفاهم غیر الزام‌آوری رسیده‌اند.برای مطالعه جزئیات این انتقال با سخت افزار همراه باشید.

در بیانیه سونی که به همین مناسبت منتشر شده آمده هدف Murata و Sony پس از مذاکرات و بررسی دقیق جزئیات مفاد و شرایط انتقال، اجرای توافق‌نامهٔ قطعی الزام‌آور در نیمهٔ اکتبر ۲۰۱۶ و تکمیل انتقال تا پایان مارس ۲۰۱۷، منوط به تأیید نهادهای نظارتی، است. اگرچه حوزهٔ این انتقال هنوز نهایی نشده، دو طرف انتظار دارند که این انتقال شامل کسب‌وکار باتری تحت پوشش شرکت Sony Energy Devices Corporation در ژاپن که زیرمجموعهٔ Sony است؛ عملیات ساخت مربوط به باتری‌های Sony در چین و سنگاپور و دارایی‌ها و کارکنان اختصاص داده‌شده به کسب‌وکار باتری گروه Sony و مراکز تحقیق و توسعه در ژاپن و دیگر نقاط جهان، شود. انتظار نمی‌رود فعالیت‌های تجاری مرتبط با فروش باتری‌های USB با برند Sony به مصرف‌کنندگان، باتری‌های آلکالاین، باتری‌های دکمه‌ای و سکه‌ای و پروژکتورهای قابل‌حمل و همچنین برخی محصولات دیگر شامل این انتقال شود.

پیشینه و اهداف این انتقال به شرح زیر است:

  • Sony کسب‌وکار باتری‌اش را از سال ۱۹۷۵ آغاز کرد و در سال ۱۹۹۱ نخستین باتری تجاری از نوع لیتیم-یون را به بازار عرضه کرد. از آن زمان تاکنون Sony به تولید و عرضهٔ تجاری محصولات گوناگون و پیشرفته‌ای در کسب‌وکار باتری و عمدتاً به‌عنوان بخش اصلی محصولات الکترونیکی، ادامه داده است. Sony به‌تازگی بر روی افزایش سودآوری کسب‌وکار باتری‌های لیتیم-یون پلیمری برای تلفن‌های هوشمند تمرکز کرده است. حوزه‌ای که محیط رقابتی در آن به شدت در حال تغییر است. در عین حال این شرکت منابعش را به باتری‌های لیتیم-یون استوانه‌ای برای برای ابزارآلات برقی و دیگر کابردهای پرمصرف اختصاص داده است.

مزیت‌های فنی:

  • Murata پیشتاز جهانی حوزه‌های اجزاء الکترونیکی‌ست. این شرکت برای دستیابی به اهداف برنامهٔ میان‌مدت تا سال ۲۰۱۸ قصد دارد مزیت‌های رقابتی‌اش را در بازار ارتباطات افزایش دهد و در عین حال در بازارهای هدفش یعنی صنایع خودرو، بهداشت و انرژی به‌دنبال ایجاد مدل‌های نوین کسب‌وکار و ارزش برای مشتریان است. با توجه به این شرایط، Murata به نقاط وقت فناوری و تحربیات بازارهای جهانی کسب‌وکار باتری Sony کشیده شده است. به‌دنبال این انتقال، Murata قصد دارد کسب‌وکار باتری را به‌عنوان بخشی اصلی از کسب‌وکار انرژی‌اش برای رشد و توسعهٔ بیشتر این بخش، قرار دهد.
  • Murata و Sony از منظر هرکدام از مجموعه استراتژی‌هایشان و به‌منظور افزایش توان رقابت و حصول اطمینان از رشد پایدار کسب‌وکار باتری در عین درنظرگرفتن سرمایه‌گذاری برای دستیابی به توان رقابت و رشد پایدار، تشخیص‌ داده‌اند که ادامهٔ مذاکرات برای انتقال توانمندی‌های فنی و تجربیات تجاری‌ای که Sony در کسب‌وکار باتری اندوخته است به Murata و مدیریت این کسب‌وکار تحت پوشش گروه Murata، برای هر دوطرف سودمند است.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای دیجیتال، قیمت انواع قطعات سخت افزاری و تجهیزات الکترونیکی، آگاهی از اخبار مرتبط با تکنولوژی از جمله نوسان قیمت ارز، تصاویر، ویدئوها و مطالب آموزشی اختصاصی به کانال تلگرام وب سایت سخت افزار بپیوندید: telegram.me/sakhtafzarmag

وب سایت سخت افزار

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات